Niin ja mitä tulee tohon mac vastaan pc hommaan, niin mun mielestä vertailu on vähän ongelmallinen, kun meillä ei ole sellaista valmistajaa kuin pc. On miljoona pc-valmistajaa ja jotkut tekee halvalla "hyvää" ja joku tekee kalliilla parempaa ja joku tekee helvetin kalliilla "parasta". Kyllä siellä mac-hintaluokan päässä alkaa puuceessäkin olla laatu yhtälailla kohdallaan kuin macissa. Tai sit voit koota samalla rahalla oman pc:n ja saat vielä hienomman ja kovemman vekottimen. Ja mitä tulee Windowsiin, niin se ei ole mun mielestä ollut pitkään aikaan mikään ongelma. On ihan totta, että macin käyttikset oli pitkään paljon vakaampia, mutta mitä mulla nyt on Windows seiska ollut muutaman vuoden, niin se ei ole kaatunut kertaakaan. Vertaa sitä vaikka xp:en, niin se tuntuu jo pieneltä ihmeeltä ettei Windows kaadu. Mutta näin on päässyt käymään. Näin ollen ainoa syy mikä mulla voisi olla vaihtaa maciin, on se, että niissä on vähemmän viruksia. Mutta sekin on toistaiseksi ja viruksia niihinkin on jo olemassa. Muutama vuosi eteenpäin, niin lyön vasemman kivekseni vetoa, että mac tarvitsee myös hyvän virustorjunnan.