Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ja mitä tulee tohon mac vastaan pc hommaan, niin mun mielestä vertailu on vähän ongelmallinen, kun meillä ei ole sellaista valmistajaa kuin pc. On miljoona pc-valmistajaa ja jotkut tekee halvalla "hyvää" ja joku tekee kalliilla parempaa ja joku tekee helvetin kalliilla "parasta". Kyllä siellä mac-hintaluokan päässä alkaa puuceessäkin olla laatu yhtälailla kohdallaan kuin macissa. Tai sit voit koota samalla rahalla oman pc:n ja saat vielä hienomman ja kovemman vekottimen. Ja mitä tulee Windowsiin, niin se ei ole mun mielestä ollut pitkään aikaan mikään ongelma. On ihan totta, että macin käyttikset oli pitkään paljon vakaampia, mutta mitä mulla nyt on Windows seiska ollut muutaman vuoden, niin se ei ole kaatunut kertaakaan. Vertaa sitä vaikka xp:en, niin se tuntuu jo pieneltä ihmeeltä ettei Windows kaadu. Mutta näin on päässyt käymään. Näin ollen ainoa syy mikä mulla voisi olla vaihtaa maciin, on se, että niissä on vähemmän viruksia. Mutta sekin on toistaiseksi ja viruksia niihinkin on jo olemassa. Muutama vuosi eteenpäin, niin lyön vasemman kivekseni vetoa, että mac tarvitsee myös hyvän virustorjunnan.
Allekirjotain täysin, hyvin sanottu.

Jos sieltä on kerran tulossa se galaxy S 4 niin taidanpa odottaa sen ilmestymistä ja ostaa sitten käytetyn S 3:n kun eihän tässä mikään hätä vielä ole siirtyä android aikaan

Jos sieltä on kerran tulossa se galaxy S 4 niin taidanpa odottaa sen ilmestymistä ja ostaa sitten käytetyn S 3:n kun eihän tässä mikään hätä vielä ole siirtyä android aikaan

Missä on sanottu, että S4 on tulossa hetimmiten? Kai se nyt tulee, mutta varmaan joskus toukokuussa?
Siitähän oli juttua tossa Applen julkaisun yhteydessä, että tulis jossain tossa tammi-helmikuussa - mutta sittemmin Samsung kiisti huhut.

Yksi juttu mistä en ole koskaan päässyt yli, on macin yksinappinen hiiri. Siinä on niin naurettava keksintö, etten ymmärrä.

Oot missannut sitten melkoisesti.

Siinä on napit ja siinä on myös eleet, hiukan kätevämpi hiiri mitä normaali. Mun on vaikea ymmärtää mitenkään millään ajatusmallilla miten tuo on naurettava, en vain yksinkertaisesti tajua vaikka kuinka yritän.

[video=youtube_share;-hExjHFst0g]http://youtu.be/-hExjHFst0g[/video]

Siinä on napit ja siinä on myös eleet, hiukan kätevämpi hiiri mitä normaali. Mun on vaikea ymmärtää mitenkään millään ajatusmallilla miten tuo on naurettava, en vain yksinkertaisesti tajua vaikka kuinka yritän.

Apple_mouse_Pro.jpg

:confused::confused:

Magic mouse on paras hiiri mitä olen ikinään käyttänyt!! Sellaisella tässä nytkin klikkailee. Macin alkuperäinen, mikä nyt joskus olikaan, se oli paska.

Älkää nyt sitä tähän sotkeko. Missään ei sanottu, että puhun nykyajasta ja "en ole koskaan päässyt yli" viittaa menneisyyteen. Näppärän näköinen keksintö kyllä toi magic mouse. Vaatinee kyllä totuttelua.

Itel kans magic mouse, muttei oo tullu käytettyy kertaakaan, ku Airin kosketuslevy on niin saatanan hyvä, ettei oo kaivannu minkäänlaista hiirtä ollenkaan.. samat fiitsörit siin kosketuslevys ku tos MM:ssä.. omasta mielestä paras ominaisuus nois applen läppäreis.

Ja sit aiheeseen..
on vissiin kolmen kauppa toi paras matkapuhelin vääntö, i5, S3, 920 ? vai onks viel jotain muita ehdokkaita...?
Tällähetkel oma järjestys kiinnostavuuden suhteen 920 > i5 >S3

Tällähetkel oma järjestys kiinnostavuuden suhteen 920 > i5 >S3

Sitten kun 920 joskus tulee.. :D Pitää mennä kyllä kokeilemaan sitä johonkin kauppaan en kyllä ostaisi, mutta mielenkiinnosta.

Sitten kun 920 joskus tulee.. :D Pitää mennä kyllä kokeilemaan sitä johonkin kauppaan en kyllä ostaisi, mutta mielenkiinnosta.

Mitä suotta testaamaan, voin kristallipallostani nähdä jo kommenttisi:

-Liian iso
-Liian painava
-Liian herkkä näyttö, virhepainalluksia tuli koko ajan
-Kamera on turha
-Sekava palikka-ui
-Liikaa infoa UI:ssa
-Liian langaton
-Liian standardit liittimet
-Liikaa valinnanvaraa väreissä

Mitä suotta testaamaan, voin kristallipallostani nähdä jo kommenttisi:

-Liian iso
-Liian painava
-Liian herkkä näyttö, virhepainalluksia tuli koko ajan
-Kamera on turha
-Sekava palikka-ui
-Liikaa infoa UI:ssa
-Liian langaton
-Liian standardit liittimet
-Liikaa valinnanvaraa väreissä

- Jep
- Tuskin
- Tuskin
- Ei ole
- Jep
- Jep
- "langaton"
- tuskin
- enpä usko
- liian lelu tosin.

Ihan vain mielenkiinnosta koittamaan sitä en edes harkitse ostamista, mutta tekee mieli kokeilla.

Keep on hating.

Magic mouse on paras hiiri mitä olen ikinään käyttänyt!! Sellaisella tässä nytkin klikkailee. Macin alkuperäinen, mikä nyt joskus olikaan, se oli paska.

Magic Mouse on universumin paskin hiiri, Mighty Mousekin on parempi.

- "langaton"

Sä et näytä pääsevän tästä yli, joten selvennetääs vähän. Monta piuhaa sun pitää kytkeä tuohon luuriin kiinni jos haluat ladata sitä? Jos vastaus on nolla niin silloin siinä puhelimessa on langaton lataus, jos vastaus 0> niin se ei ole langaton. Sovitaanko näin, ettei ei tarvitse enää tästä vääntää? Älä huoli, kyllä tuo joskus tulee myös appleen.

Mulla on kotona Wlan, mikä tarkoittaa wireless local area network, mutta silti mulla tulee tuohon Wlan tukiasemaan ainakin kaksi johtoa seinästä. 3G yhteydessä en näe yhtään johtoa missään, mutta epäilen kuitenkin että niihin tukiasemiin tulee johtoja jostain. Luuletko sä, että olkiluodosta sähkö hyppäisi suoraan siitä reaktorista ihmisten puhelimiin?

Edit: uskon että syvällä sisimmässäsi oikeasti ymmärrät asiat, mutta tällainen pilkun nussiminen, ja epäolennaisuuksiin tarttuminen, on sun lapsenmielisessäs ajatusmaailmassa hauskaa. Ei se oikeasti ole, se on lähinnä tylsää. Ja, älä pliis kehota taas ottamaan happea. En mä näistä asioista mitenkään hermostu tms. kuten useilla on näissä threadeissa tapana, tuo on vain niin tylsää ettei sitä jaksa enää. Tiedäthän sä tilanteen jossa jokin "hauska" ei ole enää hauska kun sitä hoetaan tarpeeksi paljon. Tässä on käynyt nyt niin.

Älä huoli, kyllä tuo joskus tulee myös appleen.
Tulkoon tai sitten ei, eipä tuolla mitään tee. Ei haittaa vaikka tulee ja ei haittaa vaikka ei tule.

Mulla on kotona Wlan, mikä tarkoittaa wireless local area network, mutta silti mulla tulee tuohon Wlan tukiasemaan ainakin kaksi johtoa seinästä. 3G yhteydessä en näe yhtään johtoa missään, mutta epäilen kuitenkin että niihin tukiasemiin tulee johtoja jostain. Luuletko sä, että olkiluodosta sähkö hyppäisi suoraan siitä reaktorista ihmisten puhelimiin?
Onnea! Meilläkin on ollaan siis samixii pointti onkin se, että sitä voit käyttää missä puolella vain kotiasi, josset nyt jossain kunnon kartanossa asu. Nokiaasi joudut kuitenkin pitämään kokoajan johdon vieressä. Ymmärrätkö edes pointtiani?

[ e ] samoin.

Tulkoon tai sitten ei, eipä tuolla mitään tee. Ei haittaa vaikka tulee ja ei haittaa vaikka ei tule.

Onnea! Meilläkin on ollaan siis samixii pointti onkin se, että sitä voit käyttää missä puolella vain kotiasi, josset nyt jossain kunnon kartanossa asu. Nokiaasi joudut kuitenkin pitämään kokoajan johdon vieressä. Ymmärrätkö edes pointtiani?

[ e ] samoin.

Aah, tästäkös se kenkä puristaa. Sä et ymmärrä tuon mahdollisuuksia. Näiden käyttömahdollisuudet lisääntyvät koko ajan. Esim. nyt on nokialla lisälaitteena saatavana bluetoothkaiutin, joka alkaa soittamaan musaa kun lasket puhelimes sen päälle. Samalla tuo kaiutin myös lataa tuota puhelinta. Lentoasemilla on tällä hetkellä pöytiä (jotka ovat johdoilla kiinni), niihin saa kassalta sellaisen rinkulan joka alkaa lataamaan puhelinta. Itse en ole koskaan jaksanut hakea tuota rinkulaa, mutta jos puhelin alkaisi latautumaan kun lasken sen tuohon pöydälle niin varmasti käyttäisin. Itseasiassa nykyään tavallaan käytänkin tuota systeemiä kun pidän puhelinta siinä päällä, se ei vain lataudu. Sama homma voi olla esim. yöpöydän, tai minkä tahansa pöydän kanssa. Luultavasti tuo välimatkakin, siis kuinka kaukaa pystyy lataamaan, tulee vielä kasvamaan. Myönnän ettei näillä vielä kuuhun mennä, mutta onhan tuo nyt ihan kiva ja tulevaisuudessa hyödyllinenkin ominaisuus. Vielä kun se saatais standardiksi niin kahvilassa kännykkä latautuu kun sen laittaa pöydälle. Tällöin ei tarvittaisi 3 ja nyt vissiin iPhone 5:n myötä 4 eri latauspistoketta siihen pöytään.

Ilman langatonta latausta kyllä hengissä pysyy, mutta kyllä se tulee helpottaa elämää ja osaltaan helpottaa tätä älypuhelinten lyhyttä akun kestoa.

Aatelkaapa nyt mitkä mahdollisuudet tämä langaton lataus tuo tullessaan, tulevaisuudessa kotona voi olla monta lataavaa tasoa (esimerkiksi olohuoneenpöytä, keittiönpöytä, keittiön taso ja vaikkapa vaimon meikkipöytä). Jolloin koko perheen kaikki laitteet latautuu ikään kuin automaagisesti kun ne laataville tasoille asettaa; puhelimet, läppärit, tabit, dildot ym. Aivan niinku todella mahtavaa!

Puhumattakaan autoista, kahviloista, julkisista liikkumisvälineistä ym ym ym ym. Vi**uako jokaiselle laitteelle pitäs oma piuha olla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom