Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitusten tulva: iPhone 5 on naarmuilla jo laatikosta otettaessa
iPhone 5:n alumiinikuorten pinnoite kärsii lohkeiluongelmista
"Se on ominaisuus!"
"Käyttäjissä vika!"
"Ei noi naarmut mua haittaa!"
"On upea innovaatio Applelta, kun nyt jokaisella on uniikisti naarmuilla oleva iPhone5! Eihän lumihiutaleetkaan ole kaikki samanlaisia! Apple forever!"
[video=youtube_share;6M5q5TRuAsY]http://youtu.be/6M5q5TRuAsY[/video]"Useat käyttäjät ovat kuitenkin päättäneet jatkaa iPhonen käyttämistä naarmuista huolimatta." <- kuten kunnon lampaiden kuuluukin.. ne ei ansaitse maailman parasta puhelinta, jotka kehtaavat mennä valittamaan tuollaisesta asiasta..
The issue seems to affect a small minority of iPhone 5 owners.
The battery drain issue has been reported for the international model of the phone. Consumers have complained that the phone uses a lot of battery, even when its not being used in standby mode. Reports suggest that the problem is due to the fact that the phone calculates 50 to 70 percent more power consumption then it actually uses. The problem is being resolved by correcting the value through a software update that will automatically be pushed out onto to the phone.
The Samsung Galaxy S3's biggest problem is a microphone malfunction, according to Fix Ya. Users have complained that the volume levels come out low on the receiving end and the call is not clear. Fix Ya suggests updating the firmware first, and if that doesn't work, restoring the phone's factory settings.
Samsung Galaxy S3 users have complained that the phone takes a long time to charge and can get stuck on a certain percentage for over an hour at a time.
Some users have reported that the Galaxy S3 easily drops signal when connected to Wi-Fi network. The company is working on a fix.
[video=youtube_share;6M5q5TRuAsY]http://youtu.be/6M5q5TRuAsY[/video]
QUOTE]
Iphone menee rikki (ekasta) pudotuksesta.
Mitä sä yrität näillä videoilla todistaa? Sen, että joskus puhelin kestää kun sen tiputtaa ja joskus ei? Tuo iPhone 4:n oli tunnettu siitä, että kun se tippui niin melkein aina näyttö hajosi. Mä olen nähnyt 4 kertaa kun iPhone 4:n on tippunut lattialle ja 3 kertaa neljästä näyttö hajosi. Nyt on sitten saatu kuvattua yksi video (ei ole edes kuvattu yhdellä otolla) missä iPhone kestää pudotuksen ja toinen puhelin ei. Awe-fucking-some! Kenellä mä voin nyt antaa mun rahat ja ostaa rikkoutumattoman puhelimen?
Samsung kestää huonommin. Älä lässytä.[video=youtube_share;6M5q5TRuAsY]http://youtu.be/6M5q5TRuAsY[/video]
QUOTE]
Iphone menee rikki (ekasta) pudotuksesta.
Mitä sä yrität näillä videoilla todistaa? Sen, että joskus puhelin kestää kun sen tiputtaa ja joskus ei? Tuo iPhone 4:n oli tunnettu siitä, että kun se tippui niin melkein aina näyttö hajosi. Mä olen nähnyt 4 kertaa kun iPhone 4:n on tippunut lattialle ja 3 kertaa neljästä näyttö hajosi. Nyt on sitten saatu kuvattua yksi video (ei ole edes kuvattu yhdellä otolla) missä iPhone kestää pudotuksen ja toinen puhelin ei. Awe-fucking-some! Kenellä mä voin nyt antaa mun rahat ja ostaa rikkoutumattoman puhelimen?
[video=youtube_share;6M5q5TRuAsY]http://youtu.be/6M5q5TRuAsY[/video]
Mä oon nähnyt kun 10 Samsungia tippuu ja joka kerta meni näyttö paskaksi.
ps. en mä oikeesti ole nähnyt, mut hauskaa esittää muroa
Mä oon nähnyt kun 10 Samsungia tippuu ja joka kerta meni näyttö paskaksi.
ps. en mä oikeesti ole nähnyt, mut hauskaa esittää muroa
Ei, kyllä sä esität iTardia.
Eikös se ollut niin että Windows pisti päivityshanat kiinni lumialle jolloin lumia-malleihin ei ole tulossa W8 käyttöjärjestelmää?
Apple tunnetaan siitä, että se tekee viimeisen päälle laadukkaita tuotteita ja jos jotain ongelmia löytyy, niin sitten murot kaivaa niitä into piukalla. Eikö olekin melko tyhmää?
Se mikä on tyhmää on, että iTardit hehkuttavat, että laitteet ovat "viimeisen päälle laadukkaita", vaikka ovat naarmuilla jo paketista otettaessa. Onko tuo sinun mielestäsi todella "viimeisen päälle laadukasta"? Sen mä ymmärtäisin, että iTardit sanoisivat, että "hei tämä on puhelin siinä missä muutkin, tässä on omat ongelmansa". Mutta ei, hehkutetaan ongelmista huolimatta, että puhelin on "viimeisen päälle laadukas", oli se kuinka paskaa tahansa.
Video Link: http://youtu.be/QW_9MSl-vu0
Video Link: http://youtu.be/-n8MW6N286c
Jokaisessa luurissa on aina joissain yksilöissä jotain ongelmia, mutta jonkun Samsungin kohdalla ei vain ketään kiinnosta. Apple tunnetaan siitä, että se tekee viimeisen päälle laadukkaita tuotteita ja jos jotain ongelmia löytyy, niin sitten murot kaivaa niitä into piukalla. Samsungit tunnetaan siitä, että ovat halpaa tekoa ja niissä on aina jotain ongelmaa, mutta ketään ei kiinnosta kun niiden ei oletetakaan olevan laadukkaita. Eikö olekin melko tyhmää?
Onko sulla oikeasti noin paha olo koko ajan? Ei voi mitään mutta olen alkanut tuntemaan jopa myötätuntuo sua kohtaan. Sen verran hankalalta tuo sun elämä tuntuu.Softaongelmat ovat pientä jos merkki on apple tai Samsung, päivityksiä tulee rivakasti ja tiuhaan, rautaongelmat ovat puhelimesta huolimatta aina vähän ongelmallisia, jos taas sulla on softaongelma Nokian kanssa niin se on sitten pysyvä "ominaisuus" siellä on tyypillistä unohtaa malli heti kun se on julkaistu, päivityksiä ei tule eikä saa ja asiakkaat jätetään oman onnen nojaan, tosin sillä ei ole yleensä väliä Nokia kestää niin vähän aikaa ja 15 uutta mallia on julkistettu jo kuukausi puhelimesi oston jälkeen.
Vieläkin kuuluu itkua niiden suusta jotka ostivat ekat lumiat kun siihen "tulee päivityksenä winkkari kasi"
Joku applella haukkasi paskaa ton mustan iPhonen kanssa Stevehän kaiketi vastusti tota, mut nyt siellä meni joku ohi ja tästä nyt sitten kuullaan, ongelma ratkeaa kun ostaa valkoisen iPhonen, kyllä se viesti menee perille sitten.
Vieläkin kuuluu itkua niiden suusta jotka ostivat ekat lumiat kun siihen "tulee päivityksenä winkkari kasi"
Ja Nokian Lumioihinhan ei koskaan edes luvattu Win 8:ia johtuen raudan riittämättömyydestä.
Näinhän seKorjataan edelleen, eli nykyisiin Lumioihin tulee 7.8 päivitys, ja Lumia 920 ja siitä eteenpäin tulee suoraan Win8. :thumbs:
Sattuuhan näitä naarmuja, taitaa kuitenkin olla tehtaalla aikamoinen haipakka noiden iPhonen tilauksien ja valmistuksen kanssa.