Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Ja kun vaihdat tai kadotat puhelimes, niin on oikeasti mahdollista tehdä backupista palautus uuteen kaupasta ostettuun luuriin. Ihan vaan kun klikkaa.
Nokioissa noi ei ole taaksepäin yhteensopivia eikä palautukset muutenkaan toimi + aikaa niiden tekemiseen voi mennä tuntikausia. Lie toimiikin vain windowsissa ja kaapelilla, mutta onhan se ihan vitun hyvä että voi ladata langattomasti :david: Ja mitenkäs sinä nyt sitten vaikka päivää ennen puhelimen tippumista mariaanien hautaan, olet muistanut ottaa kaapelin kanssa backupit tietokoneelle Nokiasta?

Phone taas palautuu langattomasti ilman tietokoneita ja backupit on aina tuoreet. Kyllähän puhelimessa on koko ajan enemmän ja enemmän henkilökohtaista dataa ja monella koko elämä. Backuppien saaminen käyttöön on päivä päivältä tärkeämpää useimmille.

Juu, backupit varmaan jeesuspuhelimesta saa, mutta muuten vähän vanhemmilla laitteilla tuo iCloud ei toimi. Näyttää vaativan mac OS X Lionin, joten vaikkapa puolitoista vuotta vanhalla macilla jää käyttö haaveeksi. Fantastista! Apple on kaikkein kyrpämäisin, mitä tulee vanhojen laitteiden tukemiseen. Jos mä haluan siirtää tiedoston macbookistani ipadiini, niin icloudin sijasta pitääkin käyttää skydrivea. Se taas toimii joka saatanan tietokoneella ja myös wp:lla ja symbianilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se käyttis nimeä vaihtamalla uudistu. Justiinsahan tuli monesko versio jo.

Juu, tämä 'uusi versio' on jo 10v ollut tasan sama softa, johon vain vuosittain lisätään joku saatanan 'share in facebook' yms nappi. Ja samalla lakkaa tuki niille versioille joissa sitä nappia ei ole? Ostat uuden ipodin niin reilu 3v vanhassa macissa se ei toimi. Sen sijaan vaikka 10v vanhassa pc:ssä se sama ipodi pelaa hienosti.

samsung-v-iphone-640.jpg

The next BIG thing.

- - - Updated - - -

Juu, tämä 'uusi versio' on jo 10v ollut tasan sama softa, johon vain vuosittain lisätään joku saatanan 'share in facebook' yms nappi. Ja samalla lakkaa tuki niille versioille joissa sitä nappia ei ole? Ostat uuden ipodin niin reilu 3v vanhassa macissa se ei toimi. Sen sijaan vaikka 10v vanhassa pc:ssä se sama ipodi pelaa hienosti.
Sullon paha olo, osta Windows. Joku 400 euron Acer vaikka.

The next BIG thing.

Jos vertaa ipuhelin 4s:ää ja galaxy s2:sta, niin onhan toi iphone "pienempi", mutta s2 on kevyempi ja ohuempi. En osta enää koskaan muuta kuin applen tietokoneita, mutta vaikka kuinka haluaisin olla applen tuotteille uskollinen (ne on oikeesti hyviä), niin en silti iphone 5:sta ostaisi. Vaimolla on 4s, mulla s2 ja en miettisi hetkeäkään kumman ottaisin jos nyt pitäisi uudelleen valita.

Huomaa kyllä kumman joukkueessa kuvan tekiä on. :D Removable battery? iPhonessahan sitä ei saa pois.. :rolleyes:

Aika paska kuva.. :arvi:

- - - Updated - - -

Jos vertaa ipuhelin 4s:ää ja galaxy s2:sta, niin onhan toi iphone "pienempi", mutta s2 on kevyempi ja ohuempi. En osta enää koskaan muuta kuin applen tietokoneita, mutta vaikka kuinka haluaisin olla applen tuotteille uskollinen (ne on oikeesti hyviä), niin en silti iphone 5:sta ostaisi. Vaimolla on 4s, mulla s2 ja en miettisi hetkeäkään kumman ottaisin jos nyt pitäisi uudelleen valita.

Aika ihme, s2 on mun mielestä ihan paska verrattuna 4s. Mulla on 4s ja isällä tuo s2, niin ei tarvi kyllä miettiä kumman ottaisin. Lisäksi kuulen töissä jokapäivä kun kiroavat puhelimiaan ( kaikilla siis s2 )

- - - Updated - - -

Nii joo, mamma vertaili 4s ja s2, että kumman ostaa itselleen. Peruskäyttäjä, joka ei tajua mistään mitään muutakun sen kumpi on yksinkertaisempi käyttää ja mukavampi niin valitsi 4s itselleen.

Aika ihme, s2 on mun mielestä ihan paska verrattuna 4s. Mulla on 4s ja isällä tuo s2, niin ei tarvi kyllä miettiä kumman ottaisin. Lisäksi kuulen töissä jokapäivä kun kiroavat puhelimiaan ( kaikilla siis s2 )

- - - Updated - - -

Nii joo, mamma vertaili 4s ja s2, että kumman ostaa itselleen. Peruskäyttäjä, joka ei tajua mistään mitään muutakun sen kumpi on yksinkertaisempi käyttää ja mukavampi niin valitsi 4s itselleen.

Mulla ei ole s2:ssa ollu mitään ongelmia (toisin ku kavereiden ipuhelimissa). Tosin monet jotka on haukkunut samsungin älypuhelimia, niin niillä on ollu joku xcover tai vastaava. On vähä eri planeetalta meinaan.
Sitä en kiistä etteikö 4s voisi olla yksinkertaisempi (niinku applen tuotteet muutenkin, josta plussaa), mutta silti. Mulle on ihan sama "mikä on paras", mutta toin oman näkökulman esille ja se siitä.
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. ;)

Kaverilla on Samsungissa ice cream sammich eli vissii 4.0(?) ja eilen viimeksi ei saanut kiinni... eli onko vika androidin/samsungin vai operaattoreiden, sitä en tiedä. Onkohan tuossa kohtapuoliin tulevassa versiossa korjattu verkosta tippumisia, vai eikö niitä virallisesti enää ole?

Vaihto androidiin oli iha houkuttelevan oloinen, mutta toi kiinnisaamattomuus ei vaan käy. Ei mulla ipuhelinta vastaankaan ole mitään, vaihtelu vaan vois olla kivaa.

Musta tuntuu, että tuo vika on saunalahdella, koska mun entinen puhelin oli htc desire ja se teki ihan samaa, ettei mua saanut puhelimella kiinni. Hälyttää kyllä soittajalle ihan normaalisti, mutta ei se puhelu koskaan mulle asti tullut. Sama kaverilla, jolla on ollu n8 ja nyt lumia...saunalahden liittymällä.

Huomaa kyllä kumman joukkueessa kuvan tekiä on. :D Removable battery? iPhonessahan sitä ei saa pois.. :rolleyes:
Noista kuvassa olevista teksteistä voisin äkkiä päätellä, että kuva voisi olla vaikka ihan aito mainos. Ei tarvitse arvailla kenen leirissä ollaan. Ja eihän sulla oikeasti mennyt ohi mitä irrotettavalla akulla tarkoitetaan, vaan täytyi taas alkaa viilaamaan pilkkua? Voisin mäkin lesoilla kavereille, että mun autossa on irrotettava ratti. Kyllä, lähtee se irti kun on oikeat työkalut, mutta ei se irrotettava ole siinä mielessä mitä sillä tarkoitetaan.

No, se on oikeastaan aika vitun sama. Mitä irrotettavalla akulla tekee?

No sillä tekee sen, että jos akku menee huonoksi niin voin kävellä kauppaan, ostaa akun ja vaihtaa sen ihan itse ilman että tarvitsee jättää kauppaan vaihdatettavaksi. Nopeaa, vaivatonta!

No noin tottapuhuen kun 99,9 % ihmisistä vaihtaa uuden puhelimen kahden vuoden välein koska se uusi on jännä ja cool ja ihq niin eihän sillä irroitettavalla akulla mitään tee :)

ps. tämä maailma varmaan hukkuu käytettyihin älypuhelimiin...

No noin tottapuhuen kun 99,9 % ihmisistä vaihtaa uuden puhelimen kahden vuoden välein koska se uusi on jännä ja cool ja ihq niin eihän sillä irroitettavalla akulla mitään tee :)

ps. tämä maailma varmaan hukkuu käytettyihin älypuhelimiin...
No minä kuulun sitten tuohon 0.1%:iin ja minä haluan irroitettavan akun. Eihän se ole puhelin eikä mikään jos ei akkua saa irti.

No sillä tekee sen, että jos akku menee huonoksi niin voin kävellä kauppaan, ostaa akun ja vaihtaa sen ihan itse ilman että tarvitsee jättää kauppaan vaihdatettavaksi. Nopeaa, vaivatonta!

Jos kato Apple käyttää akkuja, jotka eivät mene viikossa vituiksi. Jos akku hajoaa 10 vuoden kuluttua, niin mitä väliä? Mä en ole KOSKAAN kuullut, että jonkun olisi pitänyt vaihtaa akku iPhoneen kun akku meni vanhaksi. Aika vitun säälittävä argumentti puolustella puhelinta että siinä on irrotettava akku. Irrotettava akku on helvetti 80-lukua. Puhelimen pitää olla yksi jämäkkä kokonaisuus, eikä mikään vitun palapeli.

Jos kato Apple käyttää akkuja, jotka eivät mene viikossa vituiksi. Jos akku hajoaa 10 vuoden kuluttua, niin mitä väliä? Mä en ole KOSKAAN kuullut, että jonkun olisi pitänyt vaihtaa akku iPhoneen kun akku meni vanhaksi. Aika vitun säälittävä argumentti puolustella puhelinta että siinä on irrotettava akku. Irrotettava akku on helvetti 80-lukua. Puhelimen pitää olla yksi jämäkkä kokonaisuus, eikä mikään vitun palapeli.
No joo...eihän Applella ollut koskaan ongelmia iPod:n akkujen kanssa, eihän? Eihän siitä menty ihan lakitupaan asti, eihän? Koska eihän Apple tee huonoja akkuja....
Ja vielä lisäyksenä että minkähänlaisia maagisia akkuja Applella sitten kun ne on niin ylivertaisia? Tavallisia litium-ioni akkuja ne on ja niillä on taipumusta vanhemmiten turvota joten mielelläni minä sen itse toteaisin aukaisemalla takakannen sillointällöin.

No joo...eihän Applella ollut koskaan ongelmia iPod:n akkujen kanssa, eihän? Eihän siitä menty ihan lakitupaan asti, eihän? Koska eihän Apple tee huonoja akkuja....
Ja ne lakituvat vältettäis sun mielestä sillä, että akku olis vaihdettava? No ei vältettäis, sori vain. Jos akku on maanantaikappale, niin vastuu on joka tapauksessa valmistajalla oli akku sitten vittu jesarilla kyljessä kiinni tai kiinteenä sun persereiässä. Oikeesti, ihan hullun tyhmää nillittää jostain akusta. Paljonko vetoa, et ole ikinä etkä koskaan tule, vaihtamaan akkua puhelimeesi.

Ja vaikka akku menisikin paskaksi niin aika tumpelo saa olla jos ei sitä saa irti.

- 2 ruuvia auki
- akku irti
- uusi tilalle
- ruuvit kiinni
- TADAA!

Eri asia onkin jos on peukalo perseessä.. :)

Laitetaanko vaikka miljoona näin alkuun? Itseasiassa tilasin juuri eilen akun omaan puhelimeen koska on alkanut turpoilemaan. Laitanko tilinumeron?
Hyvä puhelin :D osta iPhone, niin ei tartte ostella uusia akkuja kun vanhat turpoovat.

Tää on yhtä naurettavaa murojen logiikaa kuin Mac vs. Pc ketjussa. Puhelin on siis parempi, jos siinä turpoaa akku ja sen saa vaihdettua. Tietokonepuolella taas käyttis on parempi, kun siinä on virustorjunta, koska sen virustorjunnan saa konffattua kerralla kuntoon, niin se on parempi mitä käyttis, joka ei edes tartte virustorjuntaa.

Logiikka suorastaan uhmaa fysiikan lakeja.

Oikeesti, sullon paska puhelin, jossa on siksi vaihdettava akku kun se on niin perseestä, että akut turpoilee. Se ei tee luurista hyvää.

Back
Ylös Bottom