Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
No ainakin on näköjään yllättävän kestävä. Äsken tuli puolestatoista metristä pesutornin päältä alas että kolahti, eikä naarmuakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itelläni on Nokia 700. Hyvin toimii, ei minkäänlaisia ongelmia. Mulle tää luuri on muistin ym suhteen ihan riittävä. Kännykkä on sopivan kokoinen, en nimittäin halua mitään halkoa. Kuoret ja näyttö kestävät myös hyvin, eikä kulumajälkiä tai naarmuja näy vielä reilu 6kk käytön jälkeen. Plussana on ehdottomasti akun kesto, itellä kestää käytöstä riippuen 3-7pvä. Hintakin on vielä kohtuullinen, sillä en halua maksaa yli 400e kännykästä..

Lumia 800 ollu nyt vähän aikaa käytössä.
pakko oli ostaa kun E7 meni huoltoon rikkinäisen usb liittimen takia.

mutta että osaa olla paska puhelin.. äsken rupes sekoilemaan niin pahasti että oli oikein pakko tulla valittamaan tänne.

on sammuillut itekseen jo vähän aikaan mutta nyt rupes tekee sitä 10sec välein.
yritä siinä sit saada kokopaskaa sammumaan ku ei mikään auta. onneks sentään värisee vaan samalla ku tota tekee. joku ääni viel tohon päälle niin puhelin lentäis seinään.

Update..
Ei ilmeisesti saatu toimimaan.
Lyötiin kouraan uus puhelin.

tää toimii selkeesti paremmin. akku myös kestää pitempään.

iPhonella ei pysty, tai en vaan osaa, säätää jokaisen hälytyksen äänenvoimakkuutta erikseen. Mulle kelpais sellanen ominaisuus. Pystyykö muilla merkeillä?

Minkä eri hälytyksien? Jaa niinku viesti, puhelinsoitto, herätys?

Elikkäs, ostin Motorola Defyn, iskunkestävän älypuhelimen, mutta se on vitun paska ja ei toimi koskaan. Nyt ajattelin ostaa jonkun toisen älypuhelimen. Suurin käytö ja tärkeimmät ominaisuudet on android(?) hyvä kalenteri, netti, fb, s-posti, kamera, ei_vittu_kaatuile, eli toimii. Miten nää nokialaiset? Mutta tilanne on seuraava, olen metsuri ja en tätä "hyvää" puhelinta voisi metsässä pitää, vaan varmaan pitäisi ostaa samalle numerolle 2 simkorttia, eli dual sim? Mettä kännykkänä toimisi samsung xcover, ei se kosketusnäyttö, vaan ihan kunnon toimiva karvalakkimalli. Mitä suosittelette hyväksi puhelimeksi ja minkälaista liitymäratkaisua? Budjetti vaikka 2-400e

On se kyllä tällä hetkellä hienoimman näköinen luuri, ansaittu voitto.

Nokian Lumia 800 ja 900 -puhelimien muotoilu on voittanut vuosittain jaettavan arvostetun Idea-palkinnon (International Design Excellence Awards) viestintälaitteiden sarjassa.

Muotoilun Oscariksi kutsutusta palkinnosta päättää Yhdysvaltojen teollisten muotoilijoiden yhdistys IDSA.

Tuohon on helppo yhtyä. Ansaittu voitto! :rock:

Kyllä Lumia 900 on ylivoimaisesti hienoin kännykkä mitä oon nähny. Suurin syy Lumian ostohimoihin onkin ulkonäkö. Tiiä sitten mikä sopis ominaisuuksiltan mulle parhaiten.. Kuitenkin teknisiltä ominaisuuksiltaan ainakin jäljessä esimerkiksi S3:sta jne.

Kyllä Lumia 900 on ylivoimaisesti hienoin kännykkä mitä oon nähny. Suurin syy Lumian ostohimoihin onkin ulkonäkö. Tiiä sitten mikä sopis ominaisuuksiltan mulle parhaiten.. Kuitenkin teknisiltä ominaisuuksiltaan ainakin jäljessä esimerkiksi S3:sta jne.
Lumia 900 ulkonäkö + 720p näyttö + Android 4 olisi kevyesti vuoden 2012 eniten myyvä kännykkä. Sääli ettei tekniikka ole tuon upean ulkonäon tasolla :(

Noh, mulla tulis fööni lähinnä netin selaamiseen ja musiikin kuuntelemiseen - kommunikoinnin ohella tietty, joten eiköhän tollakin pärjäile. On se vaan niin cool.

Sinänsä tekisi mieli ostaa s3, mutta toisaalta 600 euroa halvimmista mahdollisista materiaaleista kootusta luurista on aika älytöntä, oli sitten näyttö ja käyttis miten hyvä tahansa. Samsungin tuotteet on aina järkyttävän halvan näköisiä(muovia) vaikka hintalapun perusteella voisi olettaa kyseessä olevan luxustason tuote.

Iphone on ihan yhtä cool, kun Toyota. Se on äärimmäisen hyvä ja toimiva peli, mutta kaikilla on sellainen. Minä en tuosta "cool" aspektista niin piittaa, mutta se on Iphonen kohdalla kadonnut IP4 kohdalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom