Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän esim. N900:ssa vakion 600MHz/250MHz (Max, min) sai kelloteltua vastaavasti 800MHz/125MHz lukemiin.
Sama juttu mun Desiressä.

Toki voihan olla että eivät puhelinta kehittäessä heti lykkää niin pienelle kun voivat tuon minimiarvon, koska kyllähän sen huomaa luuria avatessa aivan inasen. Eli jos akkukesto on ok, niin ei sitä minimiä aivan täppään vedetä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sais ny vaan se uus Sympparin firmis tulla. Tässä mun N8:ssä on pari bugia, mikkä ärsyttää. Esim:

- Sähköposti (gmail mulla käytössä) päivittyy miten sattuu, mikäli synkkausasetus on "soonest". Pitää olla 15 min, että päivittyy niinkun pitää. Tällöin siis max. 15 minuutin viive kuitenkin.
- Näytönsäästäjäasetus menee valintaan "none", jos akku loppuu.
- Välillä puheluun vastaus ei toimi, jos näppäinlukko on päällä välillä toimii. Sitä sitten hakkaa ihan uuvelona sitä "answer" nappia, ennen tajuaa että otetaanpa tällä kertaa näppäinlukko pois päältä.

Tosin mitään lopullisia sammumisia ei ole ollut, onneksi. Toi sähköpostijudska toki paha, paha bugi.

Ja siis akunkesto toki vituttaa mua kaikista eniten, mutta se nyt on tota fiitsöri-osastoa ja sille ei voi mitään. Mä en tajua miten jengi pystyy käyttään noita älyluureja missä akunkesto on vielä heikompi....

Kertokaahan, oi te viisaammat, olisiko Acerin Liquid Metal mistään kotoisin älypuhelinta valkatessa? Omaan silmään hinta/laatu -suhde näyttäisi olevan ihan kohdallaan. Sudenkuoppia?

http://www.pixmania.com/fi/fi/7861581/art/acer/liquid-metal-hopea.html

No ainakin pienenä miinuksena löytyy se että jos jotain takuun ulkopuolista huoltoa kaipaat niin sitä et saa käytännössä mistään, esim. näyttö hajalle niin se oli siinä sitten vaikka uuden näytön netistä halvalla saisitkin.
Niin ja suomen kieltä ei löydy jos sitä nyt kaipailee.

T: Kokemusta on...

OT: Laitoin tämän jo tuonne netistä löytynyttä osioon. Mun blackberry ei toimi...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No onhan siinä paljon enemmän vikoja kuin muissa joo mutta sehän on kompensoitu sitten siihen halpaan hintaan...:hyvä:

Nyt kun te runkkaatte siinä, niin pilaan teidän illan quotaamalla tuota juttua

Yleisin puhelimen rikkoutumisen syy on edelleen putoaminen tai kastuminen

Eli johtuu varmaan vaan siitä, että puhelin pysyy huonommin kädessä kun on pikkurilli pystyssä? :)

Tuo on kyllä kumma homma kun kaikki valittaa että puhelimet hajoo, mulla on 12 vuoden aikana hajonnu tasan yks puhelin ja sekin johtu siitä että kaveri ajo autolla sen yli :D

Näissä nykysissä on paljo herkempää komponenttia ihan mekaanisestikin ja eihän näitä tehäkkään kestämään, kun sen max. 2 vuotta. Tää nyt on mun mielipide, mutta sanoisi että aiemmin tehtiin luuritkin kestämään pidempää käyttöä.

Nii, tai sit porukka ettimällä ettii jotain mistä voi valittaa...
Mul o ollu jokunen luuri jo nmt ajoista lähtien, ja vaan kahessa ollu koskaan mitään vikaa. Nokian 3110 oli antennivika...ei löytäny verkkoo, ja se vaihettiin takuuseen. N91 taas jämppäili välil....mikä ei o yllätys symbianis.
Kai joku nyt sanoo että kaikki mun n.20 luuria on sit ollu jotai loistoyksilöitä, muttei taida tilastollisestikkaa olla mahollista et mulla ois kaikki viattomat ja jollain toisella taas olis vikaa vähä jokaises. :P
Mä luulen että porukka löytää vikaa niistä ihan ettimällä...kai se elämä paranee valittamalla. :)

No sen verran, että te pikku oravat tajuatte, ettei puhelimen pudottaminen tai kasteleminen ole vika. Apple ei valmista puhelimia, jotka itsekseen lentävät betoniin tai hyppäävät järveen.

Sama pätee muihin merkkeihin, silti ei se poista sitä faktaa että iluureja hajoaa eniten oli syy mikä tahansa.

En tiedä onko näin, mutta eikö iPhoneja ole malleina enemmän kun minään muuta älypuhelinta, jonka takia niitä rikkoutuisi "eniten"...? Eli hölmöllä logiikalla voisi vertailla suoraan kuinka monta iPhonea on hajonnut vs. kaikki hajonneet android-luurit yhteensä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom