Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
En tiiä oonko mä sit jotenki kärsivällinen, mut mulla on 384kb/s eikä se tunnu liian hitaalta. Käytän nettiä puhelimella aika paljon ja oon demonnu töissä ton yli paria ohjelmistookin, hyvin pyörii.
Olet kärsivällinen. Itse en nykyään pöytänkoneella siirtyisi kirveelläkään edes 10M yhteyteen, kun käytössä jo niin kauan 24M. 100M odottelen, ja pitää varmaan vaihteeks soitella taas Soneralle ja kysyä VDSL:n aikatauluista vaikka ne sanoo että ei niistä kerro.

Kännykällä lataan Marketista softia niin tasaseen, että 384 on tuskaa. Mielellään jos se muutaman megan softa tulis alle 10 sec niin on bueno. 384 ei kyllä mitenkään riitä mukavaan Youtube selailuun, ja on valtavirran verkkosivutkin jo sen verran raskaita että ruksuttaa aika kauan tuo 384...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kännykällä lataan Marketista softia niin tasaseen, että 384 on tuskaa. Mielellään jos se muutaman megan softa tulis alle 10 sec niin on bueno. 384 ei kyllä mitenkään riitä mukavaan Youtube selailuun, ja on valtavirran verkkosivutkin jo sen verran raskaita että ruksuttaa aika kauan tuo 384...
Onhan se selvä, että 384 on aika hidas, mutta olen minäkin sillä pärjäillyt ihan normaalissa netin selailussa ihan mukavasti. Sen verran mukavasti, ettei ole tarvinnut uhrata ajatusta sille, että josko hankkisi nopeamman netin. No, mulla on youtuben katselu aika vähissä ja ohjelmiakin latailen hyvin satunnaisesti. Enemmän se on tavallista sivuilla pyörimistä. Olishan nopeampi aina kivempi ja olis tarpeen vaatiessa sitten sitä nopeutta, mutta ei mua tänkään kanssa kyllä ahdista.

Vähän aikaa E7:aa käyttäneenä on mielestäni aivan paras kapinen tähän mennessä. En ole löytäny mitään moitteen sijaa, joku vois sanoa kameran mut itselle laatu riittää hyvin. iPhonen ja muut vastaavat käyttäjät voi olla hiljaa, sillä itselle HW näppis on must ;)

Yksi syy tuohon maksimi-tai-ei-mitään mobiilipuolella omalta osalta on se, että Saunalahden tarjouksissa (liittymä+puhelin) on toi max+rajaton hyvin usein. Eli ei ole mitään järkevää syytä harkita muuta vaihtoehtoa.

Eri asia muilla operaattoreilla, tai osalla nykyisistä Sauniksenkin tarjouksista/liittymistä kun ne nyt näyttää jarrutavan niiden viime vuotisia übertarjouksia joihin ei voi olla tarttumatta.

Sen tiedän silti, että itselläni palaisi kiinni heti 384 nettiin.

Yksi syy tuohon maksimi-tai-ei-mitään mobiilipuolella omalta osalta on se, että Saunalahden tarjouksissa (liittymä+puhelin) on toi max+rajaton hyvin usein. Eli ei ole mitään järkevää syytä harkita muuta vaihtoehtoa.
Sama maksimi-tai-ei-mitään on mullakin. 384 on vähän sama kuin ei mitään ja tota välimallin nopeutta en suostu edes harkitsemaan, vaan sen pitäisi olla sitten heti maksimi. Se on vain ikävä kyllä sen verran kallis, ettei oikein viittis. Mulla kun on just tämä saunalahden Galaxy S -kamppis, missä tuli mukana tämä kaikkein homoin netti. Vähän harmitti silloin, kun oli lyöty mukaan niin hidas netti, mutta puhelin kuitenkin kiinnosti niin paljon, että oli pakko ottaa. Mutta niin, pärjäähän tälläkin tässä käytössä. Sama juttu, kun ei mulla olis täysnopeuksista laajakaistaa kotona, jos ei tulis työsuhde-etuna. Normaali nettikäytössä ei huomaa mitään eroa vanhaan kaksimegaiseen. Latauksissa sitten huomaakin ja hyvin.

Vähän aikaa E7:aa käyttäneenä on mielestäni aivan paras kapinen tähän mennessä. En ole löytäny mitään moitteen sijaa, joku vois sanoa kameran mut itselle laatu riittää hyvin. iPhonen ja muut vastaavat käyttäjät voi olla hiljaa, sillä itselle HW näppis on must ;)

Oletettavasti tuo sun E7 on vielä vanhalla softalla?

Huisit on tehot, se on selviö. Noita nyt rupee valua aika tahtia tulevina kuukausina, siis tuplaydin laitteita. Toi 1GB keskusmuistia on kyllä kans pähee...

Toi dock on kyllä todella mahtava idea, aivan loistava!
"The Webtop app essentially turns the Atrix 4G into a full blown PC, complete with windowed UI, an Mac OS X-like application dock, a full version of Firefox with Flash 10.1 support, a file manager, and Citrix remote desktop support (shown connected to a PC running Windows XP full screen)"
Makea...

Puhelimessakin mielenkiintoisia ratkaisuja... "The power button at the top back of the Atrix 4G also serves as a fingerprint reader" ?!

Nyt on kyllä oikeasti innovaatio mukana.

Motorola on kyllä taas skarpannut. Muutenkin aika kivoja nuo CESin esittelyluurit vähän joka merkillä, alkaa jenkeissäkin operaattorit vyöryttämään isolla kädellä massoille noita LTEluureja. Taas varsin iso harppaus eteenpäin, mutta eipä siitä suomalaiset hyödy kun on niin jäissä nyt koko kotimainen alan teollisuus :(

Puhelimessakin mielenkiintoisia ratkaisuja... "The power button at the top back of the Atrix 4G also serves as a fingerprint reader" ?!

Nyt on kyllä oikeasti innovaatio mukana.

Sormenjälkilukija kannettavassa tai kännykässä on tietoturvan kannalta typerin idea koskaan. Lähes sama asia olisi kirjoittaa salasana suoraan kännykän tai kannettavan kanteen.

No näitten vekottimien tietoturva nyt on muutenkin kyllä aika heikolla tasolla, varsinkin kun 95% käyttäjistä ei tietoturva-asioista oikein mitään ymmärrä varsinaisesti.
Koko tietotekniikan historian ajalta suurin osa (tietoturva)ongelmista on juuri käyttäjien virheitä, älyluurit kun leviää kunnolla koko kansan huviksi niin homma on aika valmis.

Sormenjälkilukija kannettavassa tai kännykässä on tietoturvan kannalta typerin idea koskaan. Lähes sama asia olisi kirjoittaa salasana suoraan kännykän tai kannettavan kanteen.
Toi oli väärässä paikassa, siis toi "nyt on innovaatio mukana"... tarkoitin sillä alunperin tuota koko ideaa yleensä että dock on vain näyttö+näppis+akku. Kirjoitin ensin sun lainauksen vikan kohdan, sitten väliin lisäsin ton ylemmän lauseen.

Silti, kerro miten typerin idea? Mulla on kannettavassa tuo, ja kirjaudun sillä koneelle.

Toi oli väärässä paikassa, siis toi "nyt on innovaatio mukana"... tarkoitin sillä alunperin tuota koko ideaa yleensä että dock on vain näyttö+näppis+akku. Kirjoitin ensin sun lainauksen vikan kohdan, sitten väliin lisäsin ton ylemmän lauseen.

Silti, kerro miten typerin idea? Mulla on kannettavassa tuo, ja kirjaudun sillä koneelle.

Sormenjälkilukija murtuu helpoimmillaan nallekarkilla, käyttäjille voi tulla valheellinen luottamus tietoturvaan.

Sormenjälkilukija murtuu helpoimmillaan nallekarkilla, käyttäjille voi tulla valheellinen luottamus tietoturvaan.
Jotain tuollaista epäilin. Pitääpä kokeilla murtaa oma läppärin "salasana" joskus.

Tosin tuolla jopa se oikea sormi ei välillä mene läpi, ja kyllähän se 99.9999% ulkopuolisista pitää loitolla joka riittää. Windowsin login ylipäätään on helppo kiertää, varmaan helpompi kuin tuon tunnistimen huijaaminen.

Onko muilla tetteröinnissä tullu katkoja Desiren ja sen Saunalahden joulupukkipaketin kanssa?

Itse luukuttelin parissa päivässä vajaa pari gigaa, niin tuntu vähän turhan taajaan menevän yhteys poikki.

Vai joku sisäänrakennettu kaistansuojaus? :D

Onko muilla tetteröinnissä tullu katkoja Desiren ja sen Saunalahden joulupukkipaketin kanssa?

Itse luukuttelin parissa päivässä vajaa pari gigaa, niin tuntu vähän turhan taajaan menevän yhteys poikki.

Vai joku sisäänrakennettu kaistansuojaus? :D

Pätkimistä Saunalahden+Desiren+Max. Nopeudella toimivan netin kanssa on ilmennyt.

Koitappa pitää esim. utorrent tietokoneelta uploadaamassa vaikka 5kb/s, auttoi mulla.

Onhan se helvetin epäluotettava. Mobiilinetin ongelma on samanaikaisten yhteyksien käsitteleminen.

Eli normaali työpöytäkäyttö kusee kympilla, kun on latauksia, selaamista, chättiä ja ties mitä samaan aikaan.

Onhan se helvetin epäluotettava. Mobiilinetin ongelma on samanaikaisten yhteyksien käsitteleminen.

Eli normaali työpöytäkäyttö kusee kympilla, kun on latauksia, selaamista, chättiä ja ties mitä samaan aikaan.

Nuo mobiili"laajakaistat" on aivan perseestä jos aikoo muutaki tehä ku pakkista selata ja feispuukittaa. Ei onneksi itellä ole mutta ukolla on niin toimivuuden kans menee välissä hermot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom