Mikä ottaa päähän salillanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä moneen kertaan mainitut ottaa päähän.

- NRJ tai KissFM
- Käsipainot yleensä kannetaan toiselle puolelle salia ja piilotetaan johonkin
- Lärpättäjät (kesken sarjan hölisijät)

Mulla on hyvä sali mutta aina jotain löytyy:
-musiikkia ei soiteta, ettei se häiritse tärkeitä bodypumppeja tai total body biccejä tai vastaavia...sen sijaan saa kuunnella musiikkia ja ohjaajan huutoa niistä jumpista...
- alataljassa heilutetaan reittä ja puhutaan kännykkään samaan aikaan...tehokas liike muutenkin.....
- vetoremmit on kadonneet jonnekin..

johtaja sanoi:
oottaa päähän,päähän ottaa:
rintapäivänä penkki ei oo koskaan vapaana
jotkut mulkut on pölliny kaikki vyöt
Kuin suoraan ajatuksistani... Viikonloppuna on eniten aikaa treenata opiskelun ohessa, niin tottakai ne kaikki 3 penkkiä on varattu. Ja useimmat pistävät isot romut ja kiertelevät salia ympäri nenä taivaissa.. Vapaa maa, mutta hieman järkeä päähän kiitos. Tämä on tietysti moneen kertaan jauhettu asia, mutta salilla se ei valitettavasti vielä näy :david:

Salilla soiva musiikki, tyyliin radio nova tai iskelmäkanava niin kuin tänäänkin.
Penkki+hauis pellet jotka treenaa siinä varmaan sen puol tuntia sitä penkkiä just silloin kun toinenkin penkki on varattu.
Tyypit jotka tekee liikkeet päin v****a, eikä siinä kehtaa täysin tuntemattomia mennä neuvomaankaan.
Tyypit jotka tulee kesken sarjan kyselemään jotain (todellakin menee hermot jos teet esim pystypunnerrusta viimeisiä toistoja niin joku tulee kyselemään teetkö vielä monta sarjaa ym)
Ihmiset jotka tulee juttelemaan keskenään siihen viereen jossa itse treenaat ja niitä saa sitten varoa

Tulikin pitkä listä :D

Lienenkö välttynyt miltei kaikilta edellä esille tulleilta epäkohdilta, koska treenaan aina aamuisin, yleensä olen salilta kotona klo 10-11. Nimittäin meidän salilla:
+ on tilaa tehdä vaikka niitä supersarjoja neljällä vehkeellä, tapana on kysyä, onko sarja kesken, oletko menossa tähän vehkeeseen jne...
+ pukuhuoneissa on tilaa ja uskaltaa jättää kamansa levälleen
+ sali on hyvässä järjestyksessä , ja jos nyt sattumalta 50kg levypaino on vehkeessä tai smith-tanko hilattu pilviin, aina on joku riski mies auttamassa
+ musaa saa itse laittaa, on radio ja kymmeniä cd:tä - tapana on myös kysyä muilta salillaolijoilta, saako vaihtaa/laittaa musiikkia
+ lapsia käy aniharvoin, ja tähän mennessä ovat onneksi osanneet käyttäytyä (huom. itse en ikinä toisi lapsiani salille ennen kaikkea siksi että haluan edes salilla olla rauhassa)

No, muutama ihan pieni ärsyttävä asia
- naisille ei ole saunaa
- sen verran mukavaa porukkaa käy että joskus menee liikaa aikaa jutteluun
- kesällä yläkerta kuuma (mutta onneksi vasta keskipäivän jälkeen)
- suihkussa liian vähän laskutilaa pesuaineille

Kuitenkin :5:

- Ruuvattavat käsipainot
- Valvoja tuijottaa omituisesti kokoajan (oikeasti)
- Ei kyykytelinettä/häkkiä
- Jalkojen ojennuslaite on paska/hajoittaa lähinnä polvet
- Ei Hacklaitetta
- Liian vähän naisia (nuorempia) salilla käy lähinnä vain miehiä

+ Ei mitää turhia härpäkkeitä/hilavitkuttimia
+ Halpa
+ Tarpeeksi lämmin
+ Yleensä voi laittaa omaa musiikkia
+ Siivotaan tarpeeksi usein

msj81 :D

-MUSIIKKI!:

Iskelmäradio - sitä saa saatana kuulla jo kotonakin hulluuteen asti. Ei mikään ole pahempaa, kuin nykyään osata ulkoa n. 100 Jari Perseenpään tai Tali Lapion iskelmä veisua... Sitten kun ne sanat ovat niin helvetin avuttomat niissä biiseissä... Sen saman älyttömän riimin toistoa...
YleX- ihan vitun älyttömiä kilpailuja ja keskusteluja pitkin päivää! Musiikki koostuu kaikesta juuri julkaistusta teinipaskasta mitä löytyy! Mutta sitten aian 2 tunnin välien isketään pöytään joku ehkä vuoden takainen klassikko tai viimekesän hittibiisi... Sitten joka biisin jälkeen tuleva henkäily: Ylex *sit jtn saatana teknonaputtelua*
Nova - Välillä SAATTAA tulla joku ""ok"" kappale, mutta suurin osa on kumminkin jtn perussuomi poppia/iskelmää.
Miksei suomessa voi olla jtn kunnon ratioasemaa? Citykään ei taida täälläpäin kuulua,siinähän on kuulemma edes jtn asennetta.
Ja yleisesti salille paskinta musiikkia on se, missä on jotain helvetin ärsyttävää. Yleensä jonku teinipellen/iskelmävanhuksen lauluääni yhdistettynä konetaustoihin, jumalattoman tylsiin sanoihin, sekä päähän jäävään kertsiin... :mielisairas:

Sitten kaikki lörpöttelijät! Kerran venailin vatsalautaa semmosen avrtin ainakin, ku muija teki sarjan ja sen jälkeen jäi siihen laudalle palautumaan... Otti vain käsillä sieltä edestä kiinni ja jutteli jonkun muijan kanssa elämästä. IMO kaikista parhaiten vatsoista palautuu seisten tai maaten, eikä siinä luppu rutistus asennossa.

Sitten koulumme keittäjät. Tulivat kerran työpäivän päätteeksi salille, joka koostui lähinnä erilaisten aerobisten laitteiden, sekä kaiken paska jauhamisesta! En usko, että mistään Marshaleista lähtee enää siitä kovempaa ääntä!

Eläkeläiset, valtaavat salin tyhjän tilan ja vetelevät keppijumppaa siinä. Sitten sen jälkeen jollain kiertomenetelmällä käyvät laitteita läpi ja ei suin suinkaan kukaan tavis voi sitä kiertoa keskeyttää ja vetää vaikka setin prässiä siinä välissä.

Heh, tuossa nyt pari suodatusta... :david:

Likainen pukuhuone, jos menee päivällä niin melko tungosta on.
alataljasta puuttu yksi levy. eipä meikäläisen salilla muista miinuksia olekkaan, ainiin yks vielä radiosta tippuu antenni jatkuvasti ja särisee aivan perkeleesti. myös se ottaa päähän jos sieltä kuuluu jotain ritneytä =(.
pitäis kunnon hevi mättöä olla reenimusana niin rautakin nousis paremmin. :kippis1:

Salilla ottaa päähän:

- monesti esille otettu musiikki (usein jotain NRJ:tä tai jotain jou jou-paskaa)
- painoja liian vähän
- pukuhuoneet liian pieniä
- yläasteikäiset ruotsalaiset jotka heittää läppää lepotauoilla (pituus noin 10min) ja varaa esim. penkin tunniks et ne saa kaikki treenattua. :wall:
- pellet jotka pumppailee haukkoja tunnin ja käy aina välissä nuolemassa muijaansa
- kynäniskat jotka treenaa minimipainoilla ja sit viel kehtaa vittuilla tyyliin: "eiks voimat riitä vai..." ku vetää treenit loppuun asti

Huh huh, pääsinpä purkamaan patoutuneen vihani :worship:

Mua ei vituta mikään. Välillä on ahdasta ja joskus ilmastointi ei pelitä niin kuin pitäis, mutta semmosta se on, kun asuu ihmisten keskuudessa ja tekniikka ei oo täydellistä.

Pikkulasten tuonti salille on kyl vastuutonta jos niitä ei pidä hanskas. Mun salil ei oo kyllä näkyny lapsia.

Kride sanoi:
- Musiikki (NRJ:ltä kun alkaa tulemaan Jonnan Sateen jälkeen, niin ei paljoa motivaatio kumpuile. Sanat menee jotakuinkin näin: "Luovutan... Mä en jaksa enää... Luovutan")

Joo, tuo "musaongelma" oli itsellänikin ennen tätä iki-ihanaa mp3-soitinta, kun salilla pyörii nuo perinteiset novat/nrj:t yms. Yritä siinä tosiaan kiukulla puskea penkissä painoja ylös, kun kajareista pahimmillaan kajahtaa esim. Samantha Foxin "aah, touch me.." ja niin pois päin. Tosta biisistä on meinaan tullut joku uus versio, joka ainakin NRJ:llä tuntuu pyörivän harva se hetki. Ja meikäläinen kun on tämmöstä herkästi repeilevää sorttia, niin tommoset musajärkytykset on oikeesti jo vaarallisia. Esim. kyykystä ei pääsekään ylös. No joo, niin voi käydä vain mulle :david:

Muuten ei salilla valittamista oo. Scott-penkki tosin edelleen puuttuu, mutta sujuu ne treenit ilman sitäkin.

Mä en oikeasti tajua kahta asiaa:

- Jos salilla soi stereoissa paska radiokanava, niin miksi ette mene sitä vaihtamaan? Veikkaan, että kauhean päteviä perusteluja sillä henkilöllä, joka haluaa Iskelmäradion soivan, ei ole siihen että sitä pitäisi KUNTOSALILLA soittaa. Se ei vain ole mitenkään päin ajateltuna salimusiikkia.

- Jos salilla joku on laitteessa/penkissä, johon haluatte mennä tekemään, miksi ette mene joko kysymään: "Voisinks mä tehä tässä välissä?", tai sanomaan: "Mä voisin tehä tässä välissä". Vaikka siinä olisi 5 kynäniskaa penkin ympärillä tekemässä 80kilolla ja itse olet menossa vasta lämmittelemään pelkällä tangolla, niin siitä vain ne kiekot pois ja oman sarjan jälkeen takaisin. Varsinkin jos joku jää istumaan jollekkin vatsalaudalle, niin varmana jokainen tajuaa siinä vaiheessa nousta pois kun menee sanomaan, että haluaisi tehdä sarjan siinä välissä.

Tuli mieleen yks asia, mitä kukaan ei ollut vielä maininnut: Käsipainoista puuttuva kilomäärän merkintä.

Eipä oo mikään ongelma silloin, jos on käynyt pidempään ko. salilla, mutta jos vaihtaa salia ja pitäis sarjat saada tietenkin heti eka viikosta lähtien suurinpiirtein kohdilleen. Tai kun ottaa uusia liikkeitä ohjelmaan jne.

Ite jouduin turvautumaan omankädenoikeuteen ja hiivin kerran salille varusteina henkilövaaka ja valkoinen tussi...

Helga sanoi:
Joo, tuo "musaongelma" oli itsellänikin ennen tätä iki-ihanaa mp3-soitinta, kun salilla pyörii nuo perinteiset novat/nrj:t yms.

jokaisella salilla missä mä oon käynyt on ollut tuo kissi ta nolva soimassa. Mp3-soitin on ehdoton.

:offtopic: syy miksi tämän quottauksen laitoin oli se, että saan mainita tuosta äärettömän mukavasta avatarista. Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta toi tuo aina jotenkin mukavan olon kun sitä katsoo :haart: :).

Dracone sanoi:
- Jos salilla joku on laitteessa/penkissä, johon haluatte mennä tekemään, miksi ette mene joko kysymään: "Voisinks mä tehä tässä välissä?", tai sanomaan: "Mä voisin tehä tässä välissä".

Edellisellä salilla tein näin. "Moi, voinko tulla tekemään tähän väliin". kaveri kattooa kummallisesti ja sanoo: "toki, tee vaan". Mä olin muutaman kerran tehnyt tätä ja sitten vasta hokasin, että tällä toisella jannulla jäi treenit kesken. Eli se käsitti "välissä tekemisen" sillä tavalla, että mä teen sarjani siinä rauhassa ja kaveri kaivaa nenää sen aikaa:D. No asia selvisi sitten mainitsemalla, että ei sun tartte pukkariin lähteä välissä, vaan tehdään sarjat vuorotellen. Ei tullut enää kieroja katseita tämän jälkeen :thumbs:

Seuran salilla on kaksi pahaa vikaa:

1. Aukioloajat saisivat olla hiukan laajemmat kuin
Ma-Pe 11.00 - 20.00
LaSu 11.00 - 16.00

2. Kaikki muut on niin helvetin isoja, kireitä ja vahvoja siellä :curs:

Jakob sanoi:
:offtopic: syy miksi tämän quottauksen laitoin oli se, että saan mainita tuosta äärettömän mukavasta avatarista. Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta toi tuo aina jotenkin mukavan olon kun sitä katsoo :haart: :).

Tänx, ei parane sitä sitten mennä vaihtamaan, ettei tuu vihasia privaviestejä ;)
Vaan saa sitä aika kyynikko olla, jollei Nasun naama miellytä!

-Sali on liian pieni, mutta tähän asiaan on turha odottaa muutosta ;)
-Käsipainot loppuvat kesken
Ja se tällä hetkellä kaikkein vituttavin, eli
-Joku saatanan ruudinkeksijä on vieny toisen salin ainoista ladattavasti käsipainoista. Nyt jää sitten monta käsipainoliikettä tekemättä. Toivottavasti kyseinen apina on nyt tyytyväinen itseensä :curs: :curs: :curs:

:offtopic:
Helga sanoi:
Tänx, ei parane sitä sitten mennä vaihtamaan, ettei tuu vihasia privaviestejä ;)
Vaan saa sitä aika kyynikko olla, jollei Nasun naama miellytä!

Kyllä mä vaan melkoinen kyynikko ja pessimisti olen.. tuo on vaan jotenkin niin leppoisa kuva. Ei huolta huomisesta ja mahakin on täynnä. Parempi olla tosiaan vaihtamatta, muuten mä lähetän viruksia koko privan täyteen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom