Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin suoraan ajatuksistani... Viikonloppuna on eniten aikaa treenata opiskelun ohessa, niin tottakai ne kaikki 3 penkkiä on varattu. Ja useimmat pistävät isot romut ja kiertelevät salia ympäri nenä taivaissa.. Vapaa maa, mutta hieman järkeä päähän kiitos. Tämä on tietysti moneen kertaan jauhettu asia, mutta salilla se ei valitettavasti vielä näyjohtaja sanoi:oottaa päähän,päähän ottaa:
rintapäivänä penkki ei oo koskaan vapaana
jotkut mulkut on pölliny kaikki vyöt
Kride sanoi:- Musiikki (NRJ:ltä kun alkaa tulemaan Jonnan Sateen jälkeen, niin ei paljoa motivaatio kumpuile. Sanat menee jotakuinkin näin: "Luovutan... Mä en jaksa enää... Luovutan")
Helga sanoi:Joo, tuo "musaongelma" oli itsellänikin ennen tätä iki-ihanaa mp3-soitinta, kun salilla pyörii nuo perinteiset novat/nrj:t yms.
Dracone sanoi:- Jos salilla joku on laitteessa/penkissä, johon haluatte mennä tekemään, miksi ette mene joko kysymään: "Voisinks mä tehä tässä välissä?", tai sanomaan: "Mä voisin tehä tässä välissä".
Jakob sanoi:syy miksi tämän quottauksen laitoin oli se, että saan mainita tuosta äärettömän mukavasta avatarista. Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta toi tuo aina jotenkin mukavan olon kun sitä katsoo :haart: .
Helga sanoi:Tänx, ei parane sitä sitten mennä vaihtamaan, ettei tuu vihasia privaviestejä ;)
Vaan saa sitä aika kyynikko olla, jollei Nasun naama miellytä!