Aku-A
Banned
Originally posted by natu76
Käsipainot loppuvat 50 kg:n. :curs:
Sama juttu niin mielellään tekis hauiskääntöö :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by natu76
Käsipainot loppuvat 50 kg:n. :curs:
Originally posted by Äiskä
Tota jäin miettiin, kun Marek kirjoitti, että salin säännöt kieltää kännyyn puhumisen: en oo koskaan huomannut itse missään salilla moista kieltoa.
Mutta mitäpä mieltä ootte siitä, että mä oon päättänyt olla laittamatta mitään kieltoa mihinkään seinille, eli ei ole "laita puntit paikoilleen", "meillä ei saa käyttää magnesiumia", "pese vessa, kun oot kussut" tms lappuja. Oon ajatellut, että ite kuskaan painot ja siivoon, kun en viitti kiusata asiakkaita kaiken maailman käskyillä. Ja kyllähän sitä hommaa tietysti riittää, mut ei oo salikaan mikään halli, joten hyvin oon jaksanut siivota. Joskus tietysti tekis mieli sanoo isoille ukoille, että voiskos ne herrat kantaa noi viiskymppiset siihen telineeseen, mistä ottikin, kun viimesillään raskaana olevan naisen ei suositella niitä kantavan. Mutta en valita. Itehän oon ammattini valinnut. Ja onneksi vielä toistaseks painot on pyöreitä, joten kulkee ne pyörittämälläkin
Oliko ihan hirveitä kommentteja? Ottakaahan kantaa. Kuitenkin kun katson asiaa ihan eri vinkkelistä (vaikka ukko aina käskeekin painua pääovesta pihalle välillä, kävellä sisään ja katsoa asiakkaan silmin, miltä mikäkin näyttää), niin siksi nämä kommentit aina kiinnostavat kovasti.
Oliko ihan hirveitä kommentteja?
Saliyrittäjänä luen aina todellisella mielenkiinnolla näitä asioita, jotka salilla ärsyttää, ja koitan tietysti itse ottaa ne huomioon. Jotkut asiat vaan on niin, että niille ei voi mitään.
"saliyrittäjänä"....Wau, miten loistava toimiala yritykselle. Kun minä joku päivä v***uunnun lopullisesti nykyiseen toimialaani, alan minäkin pitämään salia. Eihän yrittäminen millään toimialalla (paitsi asianajajana / kiinteistövälittäjänä) ole pelkkää ruusuilla tanssimista (vaan myös yhtä juhlaa), niin olisi mahtavaa yhdistää harrastus ja bisnes. Vähän rönsyilee alkuperäisen otsikon viereen tämä kommentointini, mutta...
Oliko ihan hirveitä kommentteja? Ottakaahan kantaa. Kuitenkin kun katson asiaa ihan eri vinkkelistä (vaikka ukko aina käskeekin painua pääovesta pihalle välillä, kävellä sisään ja katsoa asiakkaan silmin, miltä mikäkin näyttää), niin siksi nämä kommentit aina kiinnostavat kovasti.
(toivottavasti en hermostuttanut ketään)