Mikä ottaa päähän salillanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
hieman :offtopic:

tänään salin jälkeen olin pukkarissa siellä oli joku ala-asteikäinen tenava menossa tennistä pelaamaan se katto vähän pahasti kun otin bcaa:t salin jälkeen! ja nyt se menee sanomaan isälle ja äitille että pukuhuoneessa joku poika otti jotain pillereitä :wall: :hyper: :evil: ja voi kuvitella mitä ne ajattelee :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jampsu sanoi:
hieman :offtopic:

tänään salin jälkeen olin pukkarissa siellä oli joku ala-asteikäinen tenava menossa tennistä pelaamaan se katto vähän pahasti kun otin bcaa:t salin jälkeen! ja nyt se menee sanomaan isälle ja äitille että pukuhuoneessa joku poika otti jotain pillereitä :wall: :hyper: :evil: ja voi kuvitella mitä ne ajattelee :rolleyes:

Tuo BCAA nappien nauttimen salilla tuottaa kyllä kaikenlaisia katseita. No katselkoot mun puolestani, seuraillaan kuka ensimmäisenä avautuu asiasta. :evil:

Timba79 sanoi:
Tuo BCAA nappien nauttimen salilla tuottaa kyllä kaikenlaisia katseita. No katselkoot mun puolestani, seuraillaan kuka ensimmäisenä avautuu asiasta. :evil:
jä pidän ne bcaa:t sellaisessa pienessä apteekin lääke rasiassa siitä on helppo napata se kerta annos! ei se mua häiritse mutta... :evil:

Pyranha sanoi:
Kertaallen meinas palaa käämi ihan totaalisesti, olin penkkiä tekemässä ja hain kyykkypaikalta (joka oli tyhjä) 20 kilon lätkät ja laitoin toisen nojaan penkkiin siks aikaa kun laitoin toisen paikalleen niin eikö joku vitun euroopan omistaja nappaa sen penkkiä vasten olleen lätkän ja kävele maastavetopaikalle ??? Katoin treenikaverini kanssa et mitäs helvettiä..
No ku se oli eka sarjan tehny ja painot oli maassa menin ja otin sen tangosta sen limpun suoraan :lol2:

Jonkun verran käytöstapoja sais nää kaverit TTY:n alasalilta opetella :curs:

Niin ja samalla salilla on myös 2reilu parikymppistä sälliä joille egoilu lienee elämäntapa. Se on mulle ihan vitun sama vaikka joku maksaa treenikamoistaan 300€ mutta ei tarvii koko ajan suuree ääne kailottaa
"joo tää liike tuntuu hyvin hauiksessa, joo niin tuntuuki on selkeesti voimat kasvanu. Joo sain taas viikonloppuna joo joo"
Ihan järjetön "show" päällä koko ajan, huudellaan toiselle salin toisesta päästä ja kaikkea.

Jos tunnistatte ittenne niin pitäkää se vitun turpa kiinni, jos ne salin naispuoleiset ei ole teistä muuten kiinnostuneita niin ei tuo egoilu sitä ainakaan auta. Tamppiareenan sali on teitä varten :david:

Kiitos, helpotti. :lol2:

Jaa-a, itse treenaan myös TTY:n salilla, enkä kyllä muista ainakaan alasalilla ikinä noita egoilijoita nähneeni. Eli luultavasti tarkoitat minua ja kaveriani :D, en tiedä. 300 treenikamoista? Hyvä, etten se ollut minä. Itse ainakin puhun ihan ääneen kaverilleni, jos hän jotain väärin tekee. Ja tollaiset kaverit, jotka sulta painoja ryöstelee, tuskin tekevät sitä tahallaan. Enemmän TTY:llä vituttaa se, että joillain tuntuu olevan kauhea todistelun tarve. Munat kattoon- penkkipunnerrus, selkäpyöreänä- maastaveto ja heijarointi-hauis ovat paikan tavaramerkit. Yläsalin ongelma onkin sitten, että siellä ei mitään saa tosissaan tehdä. Teet jotain takareisiä naama punaisena niin koko sali katsoo kun riehuvaa sonnia :curs: . Eikseen on vielä nämä ulkomaanpellet, jotka vain istuvat laitteilla ja yrittävät iskeä naisia. Mene nyt vain sanomaan sanomaan niille egoilijoille, että pitävät turpansa kiinni, turha sitä täällä on itkeä. Itse käyn ainakin siellä, koska muihin saleihin ei ole varaa :( .

Jampsu sanoi:
jä pidän ne bcaa:t sellaisessa pienessä apteekin lääke rasiassa siitä on helppo napata se kerta annos! ei se mua häiritse mutta... :evil:

Vitsinä varmaan tämän heitit, mutta ei se liiallinen provaminenkaan järkevää ole. Saa taas vaan enemmän ja enemmän kuulla, että nappia vaan vetää kaikki punttaajat yms. paskaa. Joskus tekee kyllä mieli provota, mutta ihan tosissaan kannattaa pitää vähän matalampaa profiilia näiden asioiden kanssa.

Big Evil sanoi:
Hyvä, etten se ollut minä. Itse ainakin puhun ihan ääneen kaverilleni, jos hän jotain väärin tekee.

Se on hyvä mutta lukutaidossa sulla lienee parantamista... ;)
Kertaakaan en ole kummankaan kuullut esim. korjaavan toisen tekniikkaa. Viittaamani huutelu on lähinnä tyyliin "joo mennään vaan kaljalle niin palautuu nää lihakset"
Ja tää sun mainitsemas "ihan ääneen puhuminen" tarkoittaa näiden kahden veijarin kohdalla sitä että seistään vastakkaisissa päissä salia ja "keskustellaan" siittä sitten sujuvasti huutamalla.

Ja tollaiset kaverit, jotka sulta painoja ryöstelee, tuskin tekevät sitä tahallaan.

Niimpä kai, satavarma olen tästäkin kaverista että näki minun juuri kantaneen painot itselleni ja myös minun laittavan jo toista tankoon. Mahtoi olla melkoisen ajatuksissaan. Minä hämmennyin niin etten saanut edes sanottua et annapa takas ku se lähti sitä roudamaan.
Eikä siis ollut eka kaveri kun näin tekee, törkein tapaus tosin.

Enemmän TTY:llä vituttaa se, että joillain tuntuu olevan kauhea todistelun tarve. Munat kattoon- penkkipunnerrus, selkäpyöreänä- maastaveto ja heijarointi-hauis ovat paikan tavaramerkit.

Mua tuo ei taas juurikaan häiritse NIIN KAUAN kun siihen ei lisätä ylinnä tässä postissa mainittua käytöstä :D Jokainen tekkee niiko tykkää, kunhan vaarantavat korkeintaan oman turvallisuutensa.
Ehkäpä yhdellä sun toisella on itsetunto-ongelmia :rolleyes:

Mene nyt vain sanomaan sanomaan niille egoilijoille, että pitävät turpansa kiinni, turha sitä täällä on itkeä

Hmm, onko sulla mennyt threadin otsikko/tarkoitus kokonaan ohi?

Ja, ironista sinänsä, SAMAT SANAT sulle :thumbs:

edit: Laitetaas vielä ratakiskosta; mua häiritsee vain ja ainoastaan henkilöt jotka tarkoituksella kiinnittävät huomion itseensä koska se on pois mun keskittymisestäni !

oikeestaa ilmastointi vituttaa ja ne perkeleen vitun kyttääjät jotka saatana aina mulkkaa prkl, kuha kaikki keskittyisivät vain omaan treeniin niin ei ois yks huoli vähemmä ja jos joku tekee päi vittuu jonku liikkeen nii siitä vois nätisti sanoa mut eipä muuta tällä kertaa

Timba79 sanoi:
Vitsinä varmaan tämän heitit, mutta ei se liiallinen provaminenkaan järkevää ole. Saa taas vaan enemmän ja enemmän kuulla, että nappia vaan vetää kaikki punttaajat yms. paskaa. Joskus tekee kyllä mieli provota, mutta ihan tosissaan kannattaa pitää vähän matalampaa profiilia näiden asioiden kanssa.
enhän mä kuitenkaan mitään lisäravinteita käy mitenkään julkisesti esittelemään ja vitsihän toi oli pääpiirteiltään :rolleyes: eihän siinä mitään mutta noin nuoretkaan ei kuitenkaan ymmärrä lajista juuri mitään ja sitten menevät kotiin ja siellä vedetään asiasta omat johtopäätökset :wall:

Dynamite88 sanoi:
oikeestaa ilmastointi vituttaa ja ne perkeleen vitun kyttääjät jotka saatana aina mulkkaa prkl, kuha kaikki keskittyisivät vain omaan treeniin niin ei ois yks huoli vähemmä ja jos joku tekee päi vittuu jonku liikkeen nii siitä vois nätisti sanoa mut eipä muuta tällä kertaa

Kieltämättä ihme kitinää jos tosiaan BC:llä käyt niinkuin joskus olet maininnut. Siellähän on panostettu ilmastointiin ja siitä on oikein lehdessä kirjoitettu. Eli kunnossa on. Ja en ole kyyliin törmännyt kertaakaan. Joskus nämä "isot" miehet naureskelevat puuhelmipoikien toilailuja tietysti. Sehän on ihan luonnollista.

arni sanoi:
...Meidän salilla treenaa pääsääntöisesti ylesivoimailijoita, ei mitään kilpailevia voimanostajia mutta ilmapiiri on silti pirun....

...Salilla voi kysyä lähes tulkoon ketä tahansa varmistamaan ja kaikki moikkaavat toisilleen. Aivan lostavaa treenata siellä!!...

....Mainittakoon, että salilla ei juurikaan naisia näy, en tiedä ottaako tämän hyvänä vai huonona pointtina. Saapahan keskittyä itse treenaamiseen....
Itse treenaan lähes samanlaisella salilla. Mua vituttaa ne painojen pöllijät! Juuri vähän aikaa sitten sieltä varastettiin 2kpl 10- ja 5 -kiloisia kiekkoja. Mielenkiintoisen asian tästä tekee se, että saatan tietää minne ne painot päätyvät.

Olin nimittäin viime kesänä yhdessä maalausfirmassa töissä ja olin remontoimassa erästä kerrostaloa, ja kappas vain, sieltä talon "voimailuhuoneesta" löytyi juuri sen kokoiset käsipainot jotka saliltamme oli kähvelletty! :curs:

Voi toki olla mahdollista, että olen väärässä, mutta voishan siellä käydä salinhoitajan kanssa kattomassa, jos sinne on ilmestynyt mystisesti viiden ja kymmenen kilon kiekot.. :evil:

WhiteExorcist sanoi:
Vituttaa,ku kaikilla on isommat kädet ku mulla...jopa sillä 60-vuotiaala 10lapsen yh-äidilläkin :itku:

Lähes jokaisella 60-vuotiaalla 10 lapsen yh-äidillä on massiiviset käsivarret. Väite perustuu näköhavaintoihin. :D

Maskotti sanoi:
Lähes jokaisella 60-vuotiaalla 10 lapsen yh-äidillä on massiiviset käsivarret. Väite perustuu näköhavaintoihin. :D

Ja massiiviset reidet, pakarat, maha ja Vit**.
Perustuu näköhavantoihin kolmen ensimmäisen osalta. :D

Salilla ärsyttää sivarivalvoja. Viimeksi kun olin tekemässä mavea niin se kyttäsi takana sellainen ihme hymy naamalla (hullunkiilto).
Vähän epäilyttää mikä sillä on mielessä, voi tietysti olla, että se oli kuullut jonkun tosihauskan vitsin.

kyttääjät!!!!!!!!!!! jos kaikki vaan keskittyvät siihen miten itse tekee eikä keskity mitä ja miten toiset tekee

lassi-s sanoi:
kyttääjät!!!!!!!!!!! jos kaikki vaan keskittyvät siihen miten itse tekee eikä keskity mitä ja miten toiset tekee
kyllähän sitä keskitytään mutta pakostihan sitä sivusilmällä jotain näkee palautustaukojen aikana :D

Ihan salikohtainen ärsytyksenaihe on, että salilla on vain yksi punnerruspenkki. Maanantai kun tuntuu olevan kaikkien penkkipäivä, ei ole toivoa päästä penkkaamaan, ellei ole se ihka eka kävijä. Eikä ole vain maanantainen ilmiö, muulloinkin penkki on lähes alvariinsa varattu.

Säilytyslokeroitten kunto. Pukkarissa on vain muutama toimiva lokeronovi, ja lopuista ovat avaimet hukassa.

Suihkuista tulee joko liian kylmää tai liian kuumaa vettä. Siksipä en ole aikoihin peseytynyt siellä. Joinakin iltoina vain olisi salikäynnin jälkeen jotakin muuta, sellaista menoa, että käytöstapoihin kuuluu tulla paikalle puhtaana. Saunaa ei ole.

Voimistelumattoja vähän väliä viereksimässä mikä missäkin. Ei niiden kunnossakaan ole aina kehumista.

Ei ne kiellot painojen pudottelusta mun mielestä ihan aiheettomia oo, riippuu tosin salin lattian materiaalista. Sitä ei vaan Erkinkään korvat kestä jos on betonilattia, korkeintaan erittäin ohuet muoviläpyskät kyykky/mavepaikan kohdalla, ja joku alkaa tahkota mavea jollain 200kg:lla; ylös, PUM, ylös, PUM, ylös... Korvat siinä menee. :wall:

Parempi tilanne ois jos ois vaikka koko lattian peittävä paksumpi kumi/muovimatto, siinähän se ei jyskä ihan niin pahasti ja oishan siinä mukavempi kävelläkin.

Timba79 sanoi:

joo, jos joku tulee mulle avautumaan siitä, et otan BCAA:t ja c-vitskun treenin jälkeen, niin VIRHE!Kieltämättä meidänkin salilla vastaavaa ilmiötä havaittavissa. Ja ajatelkaas nyt, vielä purkin kyljessä jotain epämääräisiä kirjaimia BCAA...pakko olla hormooneja! ;)

Meidän salilla (Sats Megahertsi) on kuulemma 60 levyä joista sit soitetaan kuulemma randomilla musiikkia. Tuo random on kyllä vähän vituillaan ku viimeksi tiukan jalkatreenin aikana Sabrinan Boys tuli kolme kertaaa ja Madonnan Erotic kaks kertaa. Keskity siinä sit sarjaan kun ämyristä kuuluu: BOIS, BOIS, BOIS...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom