Mikä on pumppi???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja X-man
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

X-man

Mutantti
Voi luoja sentään. Lueskelin tuossa yhtä maan mainiota lehtistä ja sielä selitettiin kiven kovaa että lyhyet sarjat on tarkoitettu voiman hankintaan ja pidemmät sarjat eli ns. pumppisarjat ovat lihas massan ja lihaskestävyyden kannalta paremmat. Olipa siinä jotain muutakin mitä nyt en tähän viitsi kirjoitella, mutta teksti sai kyllä pienen pään ihan jumiin joten kertokaas nyt viisaammat mikä on pitkän sarjan ja pumppisarjan ero. Itse olen aina kuvitellut että 14 toistoo loppuun asti on hieman eri kuin pumppisarja mutta lukemani perusteella homma on sama. Valaistusta kaivaten....

Originally posted by X-man
Voi luoja sentään. Lueskelin tuossa yhtä maan mainiota lehtistä ja sielä selitettiin kiven kovaa että lyhyet sarjat on tarkoitettu voiman hankintaan ja pidemmät sarjat eli ns. pumppisarjat ovat lihas massan ja lihaskestävyyden kannalta paremmat.

No eikös se näin suunnilleen mene?

Re: Re: Mikä on pumppi???

No voi shaiZe. Mä oon aina mieltäny ne pikkasen toisistaan eroaviksi. siis lähinnä pumppi tehdään vähän pienemmillä painoilla ja vielä piirun verran tarkemmin ku normaalisti eikä välttämättä tarvii vetää siihen pisteeseen ettei tuu enää yhtään toistoo. Tavallaan vois pitää palauttavana. No eipä tästä suurta damagee oo päässy sattumaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom