Kannattaa lukaista tuo (ja kaikki muukin T-Nationin artikkelit ;) ) http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=36D0B8828CFE56D16BDDF0BB560765B6.hydra?id=1333967
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon mä selkää samalla lailla treenannut, ei sun nyt tartte olettaa et mä olen joku oranki, mun rydissäni ei ole mitään vikaa. Se nyt vaan on, että tuntuu ikävältä tosta hauiksen ja ojentajan välistä, kun ottaa tangosta kiinni.Treenaa yläselkää. Musta tuntuu, että sun yläselän ja rinnan välinen balanssi on luokkaa oranki ;)
Kulmasoutu ja alatalja vois tehä ihmeitä sille käsien asennolle kyykyssä.(Oletan, ettet ole selkääkään tosissaan treenannut.)
Ei niillä mitään "etua" saada. Tai saadaan tavallaan niihin verrattuna jotka niitä ei käytä, ite en käytä koska ei oo varaa.
Toi on sama asia ku harrastaisit fudista, mutta et osta nappiksia, koska niillä saa "etua". Onhan se etu tavallaan joo.
Joo ja musta tuntuu siltä, että jos miehen nimeä kateltaisiin sanakirjasta olisi se varmasti epäsymetria.
Itse tykkään olla natu, enkä mikään lisäproteiinin syöjä, jos sitä tarvii niin sit syödään enemmän.
"Lisäproteiini" on todellakin vain lisäravinne, eikä verrattavissa mihinkään (urheilussa kiellettyihin) lääkeaineisiin. Natuus ei siis ole lisäproteiinin (tai muittenkaan lisäravinteitten) syömisestä, vaan lääkeaineitten käytöstä riippuva asia. Lisäproteiinin etuna on sen helpompi nautittavuus, monesti halvempi hinta proteiinigrammaa kohden ja mahdollisesti tiettyyn tarkoitukseen (palautumiseen tai välipalaksi) optimoitu koostumus.
Jaahas, miksi et pidä sitä "luomuna" saada protskut jauhosta? Nyt vaaditaan perusteluja.Joooh, sori juu en tiennyt, sit ihan mitä natulla tarkotetaan Mut kuitenkin katson sen edun hauksi :D Siis en pidä sit niitä luomuina, jotka vetää lisäproteiinia, toki se on suht helppo tapa saada proteiinia
??? Symetria on kaiken a ja o.????
Joooh, sori juu en tiennyt, sit ihan mitä natulla tarkotetaan Mut kuitenkin katson sen edun hauksi :D Siis en pidä sit niitä luomuina, jotka vetää lisäproteiinia, toki se on suht helppo tapa saada proteiinia
Mitäs tuotteita sitten saa syödä, että olisi vielä luomu? Ei esimerkiksi maitorahkan tai raejuuston syöminen purkkikaupalla ole ihan perusjampan ruokavaliota. Etuahan tuossakin haetaan varsin epäilyttävällä tavalla.
En väitä että tämä on tilanne tässä tapauksessa, mutta usein "luomu"ravinnon puolestapuhujat ovat niitä, joilla ei ole vaikutusvaltaa siihen mitä ruoka-aineita talouteen ostetaan tai mitä niistä valmistetaan. Se mielipide sitten muuttuu kun rahka alkaa kyllästyttää ja huomaa millaisen loven 5 kiloa broilerin rintafilettä viikossa tekee lompakkoon.
Ps. Eikö tuo painojen nostelukin ole vähän niin kuin edun hakemista? Kovin keinotekoista toimintaa, eikö totta? Luomu hakisi ne lihakset metsätöitä tekemällä.
Jaahas, miksi et pidä sitä "luomuna" saada protskut jauhosta? Nyt vaaditaan perusteluja.
??? Symetria on kaiken a ja o.
Mitä luomuna olemiseen tulee, en pidä sitä luomuna, että syödään lisäproteiinia, joka on valmistettu miljoonalla suodatusmenetelmällä ja vaikka millä jutulla, jotta pieneen kokoon saadaan mahdollisimman paljon proteiinia niin hienolaatuisena, että se imeytyy suunnilleen muutamassa sekunnissa
Mistäs tiedät kuinka paljon niitä sinun "normaaleja" ruokia on "suodatettu" ja käsitelty, lisätty kaikenmaailman lisäaineita ym? Olettaen että et itse ole luomuviljeliä joka kasvattaa kaiken itse. Eikös maitoonkin lisätä nykyisin d-vitamiinia, tämähän on selvää huijausta ja edun tavoittelua, vai vedätkö maidotkin suoraan utareesta?
Timpsu, Timpsu,Timpsu...
Lisäproteiinin käytölle on pari aivan loogista perustelua.
a) Laskepas joutessasi paljon satakiloinen tyyppi saa syödä sitä äitykän laittamaa mannavelliä saadakseen 2,5-3 grammaa proteiinia/ painokilo.
b) Laskepas huvikseen paljon samalla jannulla menee rahaa, jos se aikoo saada kaiken tuon proteiinin kanasta, possusta ja rahkasta. Totuus on että nuo pulverit ovat usein protsku/kilo-hinnaltaa sangen edullisia ja se äitykän mannavelli on ilmaista.
Älä vedä hernettä nenään, mutta huvittaa vain nämä "proteiinihormooni"-väittelyt. Varsinkin kun ne ovat treenijako-threadissa:D