Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On. Peukalolukko taas on sellainen missä peukalo on muiden sormien alla. Sattuu sitten aivan helvetisti jos ei ole totutellut.pevelius sanoi:eikös se oon semmonen ote, jossa peukalo on samalla puolella tankoa kuin muutkin sormet, eli ei ole ns. peukalolukkoa.
Tästähän on väännettykin ennen. Mulla on joka liikkeessä apinaote jos vaan mahdollista, eikä ikinä ole napsahtanut. *koputtaa puuta* Kyllä sitä hyvin voi käyttää jos on tarkkana. Mutta jos on luonteeltaan vähän huolimattomampi, niin paras ottaa varman päälle. Vaikka on jotkut saaneet sen tangon tippumaan kunnon otteellakin.Mike sanoi:Penkkipunnerruksessa ei kovin suositeltavaa riskialttiuden takia. Jos tanko lipsahtaa, niin pienemmilläkin painoilla voi käydä varsin fataalisti.
On väännetty, mutta ottaen huomioon, että olemme aloittelijoiden osiolla, niin ei ole perusteetonta varoittaa.Powerhousu sanoi:Tästähän on väännettykin ennen. Mulla on joka liikkeessä apinaote jos vaan mahdollista, eikä ikinä ole napsahtanut. *koputtaa puuta* Kyllä sitä hyvin voi käyttää jos on tarkkana. Mutta jos on luonteeltaan vähän huolimattomampi, niin paras ottaa varman päälle. Vaikka on jotkut saaneet sen tangon tippumaan kunnon otteellakin.
Apinaote on myötäote. Vastaotteella tehty penkki on täysin eri liike kuin myötäotteella tehty. Vastaotteella tehty penkki rasittaa ojentajia todella paljon kuin myös etuolkapäitä.masantti sanoi:Eikös esim. penkki apinaotteella ole sama kuin vastaotteella tehty penkki?
Apinaottessa kaikki sormet ovat samalla puolen tankoa. Sen voi siis ottaa myös vastaotteella.Mike sanoi:Apinaote on myötäote.
Korjataan että juuri näin. Lähinnä penkissä käytetty apinaote oli siis mun jutussa.Pecman sanoi:Apinaottessa kaikki sormet ovat samalla puolen tankoa. Sen voi siis ottaa myös vastaotteella.
hyödyttää sitä että loukkaantumis riski on suurempi, sattuu helpommin vahinkoja. tanko tippuu helpommin rinnalle kun ei ole peukaloa edessäKSENA sanoi:mitä se apinaote edes hyödyttää? esim. penkissä
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40462ToughGrip sanoi:Jos sulla on Mika tuohon myötäotepenkkiin jotain hyviä vinkkejä niin anna palaa vaan. Itse on tuota tullut välillä tehtyä, mutta kuten tuossa vinopena-thredissäkin huomasin, aina oppii vähän uutta.
KSENA sanoi:myötäote on kämmenpohjat itseesipäin ja vastaote kämmenpohjat pois itsestäsi, muistaakseni noin päin