mikä on apinaote?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
D sanoi:
Mä käytän apinaotetta kapeassa penkissä,jossa saan helvetin hyvän tuntuman ojentajiin,kun taas myötäotteella rasitus menee enemmän rintaan.
:eek: selitäppäs uudestaan :)

KSENA sanoi:
myötäote on kämmenpohjat itseesipäin ja vastaote kämmenpohjat pois itsestäsi, muistaakseni noin päin
Jep, esim kulmasoudussa, mutta penkissä toisinpäin.

D sanoi:
Mä käytän apinaotetta kapeassa penkissä,jossa saan helvetin hyvän tuntuman ojentajiin,kun taas myötäotteella rasitus menee enemmän rintaan.
:eek: Tahtoisin nähdä kun joku tekee vinopenkkiä vasta-apinaotteella.

Itse käytän kyllä myös apinaotetta vinopenkissä (jos on varmistaja) mutta ei sillä ojentajiin tuntumaa haeta.

Siis kapea penkkipunnerrus vastaotteella.Luulin että vastaote on apinaote,mutta taisinkin olla hakoteillä.

nigster sanoi:
Tahtoisin nähdä kun joku tekee vinopenkkiä vasta-apinaotteella.
Mitäköhän mä olen selittänyt... Aamu-unisuutta :)

Mutta tosiaan, kapea penkki apinaotteella on loistava, sekä myös vastaotteella joka on vaikeampi suorittaa mutta sekin loistava.

Jos omistaa ison lapiokouran ja saa sormet tangon ympäri niin silloin apinaote on varmaan jonkin verran turvallisempi. Kuvista näkee, että Arska The Lapiokoura käyttää aina apinaotetta penkissä, isoillakin painoilla. Minusta tuntuma on parempi apinaotteella, hieman samalla tavalla kuin selkäliikkeissäkin.

Veikkaisin, että jotkut käyttää penkissä apinaotetta, koska silloin tanko jää automaattisesti lähes suoraan kyynärvarren päälle. Normiotteella tanko saattaa jäädä kauemmas ja vääntää rannetta taaksepäin. Tajusittekohan?

Selkäliikkeissä taas saattaa saada rasitusta pois forkuilta, kun ote on koukkumainen eikä tule puristettua tankoa niin paljon.

Back
Ylös Bottom