Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Ajatus laatumerkkikin? ;)Nyt olisi ostoreissu edessä.
Ajatuksen 42" LCD ja hintakatto 1500€. Onko tuohon jotain ehdotonta valintaa?
oho! Ne on siis tullu. Mistä kaupasta ja mihin hintaan? Tosin tv on tullu jo hommattua..
http://www.samsung.com/fi/products/tv/lcdtv/le52f96bd.asp
Tämmöisen tilasin.
Tilasitko Suomesta vai Saksasta?
Juu komia oli. Mitähän hintaa tuollaisella olis? Aika siisti olis saada 103 tuumaa olohuoneeseen. Varmaan aikamoinen virtasyöppö? Oli melkeinpä jo koomisen näköinen koko vehje.Kampissa on esillä aika HC-töllö. Panasonicin 103 tuumanen fullHD plasma. Oli kyl kohtuu miehekäs laitos.
Suomesta laitoin kyselyn/tilauksen, hinta oli vielä auki. Helpompi huoltaa nämä Nordic-mallit suomessa jos sattuu hajoon jotain.
Itse olen tyytyväinen tuohon omaan tonnin Panasoniciin. TV-kuva on itseasiassa ihan hyvä, kun otti kaikki kuvanparannukset pois päältä ja käsin sääti asetuksia. Täytyy todeta että 50" TV-käytössä olisi liian iso. Ei kuvakoon takia, vaan kuvanlaadun takia tällä katseluetäisyydellä. DVD-käytössä kuva on suorastaan mainio, vaikka signaali siirtyy vanhan DVD-soittimen takia S-VHS -piuhalla. Eiköhän tällä muutaman vuoden pärjää, jolloin voi katsella saisiko tonnilla jo yli 50":n tauluteeveen.
Tollases yli 50" on jo se hyöty et sillä pyörittää työpöytää 1920x1080p resoluutiolla niin et siitä saa jo jotain selvääkin ja kuvanlaatu on vähän parempi kun DVD svhs piuhalla ;)
Olin muuten siinä uskossa et noista kuvanparannus piireissä olisi nimenomaan hyötyä huonoissa tv lähetyksissä, ilmeisesti näin ei ainakaan ole panasonicin kohdalla.
Joku Samsung M86 sarjan laite niin ei varmasti tarvitse katua eikä ole pelkästään ihan ok televisio, vaan kuvanlaatu on loistava. Olen sen verran vertaillut kuvanlaatua että muut eivät pääse edes lähelle.
Ainoa mikä tuossa huolettaa on se että noita kyseisen telkkarin firmwareja on foorumeitten mukaan päivitetty uudempaan ja ei tiedä saisiko uudemman jos tilaisi nyt vaikka Saksasta.
Ei se Pinohiiren perus G8 plasma 42:na kovin järkyttävän kallis ollut, ettei olisi alle 2ke jopa?
Riittää normi dvd-käyttöön mainiosti. 50" FullHD sitten 5-6ke.