Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin ostamassa itse Samsungin 37" Full-HD M86BCX tjsp. Haukkukaa nyt sekin sitten.
Joo ja, full-hd on varmaan ihan turha tuossa koko luokassa, mutta mua vaan olisi koko ajan alitajuisesti vituttanut tieto, että resoluutio on vajaa. Näkee eron tai ei.
Vois odottaa vaikka kaksi vuotta, kun aina on tulossa jotain parempaa, mutta tv oli pakko saada ja olen itse täydellisen tyytyväinen. Tai no, kaapelivekon kanavien haku ei onnistu, mutta helvetin hankalaa se tuntuu olevan täällä ulkoisillakin bokseilla.
Jaa, onko nyt niin varmasti halvempia. vähän parempia ehkä. Tulevan PS3:n seuraksi tarvitsen tv:n ja jos tunnin pari ehtii vuorokaudessa käyttämään niin toi minkä ostin on mulle just hyvä.
On varmasti halvempia, mut sun kohal ongelma se, et pienin f8 o 40". 1900e irtoo mist vaa, halvempi ku m87.
Samsungin uudet telkkarit ovat paskoja koska jalusta+tv ei kestä suorassa. Olen nyt Neuvostoliiton telkkarin lisäksi nähnyt noita yhteensä 4kpl ja jokainen on "etukenossa" eikä sitä saa suoristettua. Outoa miten paskaa voi saada yli tuhannella eurolla
Tietty jos pistää laitteen seinään niin tuo ei haittaa...
Samsungin uudet telkkarit ovat paskoja koska jalusta+tv ei kestä suorassa. Olen nyt Neuvostoliiton telkkarin lisäksi nähnyt noita yhteensä 4kpl ja jokainen on "etukenossa" eikä sitä saa suoristettua. Outoa miten paskaa voi saada yli tuhannella eurolla
Tietty jos pistää laitteen seinään niin tuo ei haittaa...
Itse tilasin juuri Samsungin 40" Full HD M86BDX:n.
Ei nyt ihan tredin sanaan "iso" kuulu, mutta pistetään kumminkin. Eli minkälaista telkkua suosittelisitte jos hintahaarukka olisi 600-800€? Ite en noista hirveesti tiiä, joten olis kumminkin hyvä ettei rahojaan ihan roskaan pistä..