Mikä olisi hyvä iso tv??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin ostamassa itse Samsungin 37" Full-HD M86BCX tjsp. Haukkukaa nyt sekin sitten.

Joo ja, full-hd on varmaan ihan turha tuossa koko luokassa, mutta mua vaan olisi koko ajan alitajuisesti vituttanut tieto, että resoluutio on vajaa. Näkee eron tai ei.

Vois odottaa vaikka kaksi vuotta, kun aina on tulossa jotain parempaa, mutta tv oli pakko saada ja olen itse täydellisen tyytyväinen. Tai no, kaapelivekon kanavien haku ei onnistu, mutta helvetin hankalaa se tuntuu olevan täällä ulkoisillakin bokseilla.

Itsellä 47" LG Full HD. On kyllä hyvä töllö, mitä nyt musta ei ole mustaa, mutta muuta negatiivista en keksi tähän hätään. Tv:ssä on subbarit ja kaikki :D

Kävin ostamassa itse Samsungin 37" Full-HD M86BCX tjsp. Haukkukaa nyt sekin sitten.

Joo ja, full-hd on varmaan ihan turha tuossa koko luokassa, mutta mua vaan olisi koko ajan alitajuisesti vituttanut tieto, että resoluutio on vajaa. Näkee eron tai ei.

Vois odottaa vaikka kaksi vuotta, kun aina on tulossa jotain parempaa, mutta tv oli pakko saada ja olen itse täydellisen tyytyväinen. Tai no, kaapelivekon kanavien haku ei onnistu, mutta helvetin hankalaa se tuntuu olevan täällä ulkoisillakin bokseilla.

No mutta kun nyt noita samsungin f8:a jo on kaupoissa. Halvempia ja parempia. Ja ilman full hd:ta kyllä näyttää tosi paskalta kuva ihan sama mikä tuumakoko.

Sanoisin, että oot 1-10 asteikolla kuuden pisteen hömppeli kun et ostanut F8 sarjalaista, vaan vanhan mallin, joka tosin on hyvä sekin.

Jaa, onko nyt niin varmasti halvempia. vähän parempia ehkä. Tulevan PS3:n seuraksi tarvitsen tv:n ja jos tunnin pari ehtii vuorokaudessa käyttämään niin toi minkä ostin on mulle just hyvä.

Jaa, onko nyt niin varmasti halvempia. vähän parempia ehkä. Tulevan PS3:n seuraksi tarvitsen tv:n ja jos tunnin pari ehtii vuorokaudessa käyttämään niin toi minkä ostin on mulle just hyvä.

On varmasti halvempia, mut sun kohal ongelma se, et pienin f8 o 40". 1900e irtoo mist vaa, halvempi ku m87.

Itseasiassa esim monessa Sonyn HD-readyssa on parempi kuva kuin fullhd töllöissä. Iha sama mitä se reso on kunhan omalle silmällenäyttää hyvältä. Ja joo, 37" näytössä et näe eroa jos ei nenä ole kiinni paneelissa. Itselläni on ainakin kriteerinä että 24p tuki löytyy ja 100hz.

Samsungin uudet telkkarit ovat paskoja koska jalusta+tv ei kestä suorassa. Olen nyt Neuvostoliiton telkkarin lisäksi nähnyt noita yhteensä 4kpl ja jokainen on "etukenossa" eikä sitä saa suoristettua. Outoa miten paskaa voi saada yli tuhannella eurolla :eek:
Tietty jos pistää laitteen seinään niin tuo ei haittaa...

Samsungin uudet telkkarit ovat paskoja koska jalusta+tv ei kestä suorassa. Olen nyt Neuvostoliiton telkkarin lisäksi nähnyt noita yhteensä 4kpl ja jokainen on "etukenossa" eikä sitä saa suoristettua. Outoa miten paskaa voi saada yli tuhannella eurolla :eek:

Mitä tarkoitat Samsungin uusilla telkkareilla ? Noita F-sarjalaisia ?

Mulla on uusinta samsungin sarjaa ja ihan suorassa toi on, itseasiassa suht montaa samsungia olen vertaillut ja katsellut eikä yksikään ole mitenkään etukenossa ollut.. :rolleyes:

Tällä hetkellä samsung taitaa olla kovin merkki lcd rintamalla, Sonyn uusia malleja odotellessa että pääsee vertailemaan pärjääkö ne miten sampalle..

Itse tilasin juuri Samsungin 40" Full HD M86BDX:n.

Pari päivää sitten tuli telkkari. On kyllä komeen näköstä katottavaa Full HD PS3:n kautta. 24p pelittää ihan oikein kun hommaa Pleikkaan uusimman system updaten (tällä hetkellä 1.93). En kadu pätkääkään ja suosittelen kovasti kaikille. Jos ei hirmu kiirettä ole saada telkkua niin varmaan kantsii oottaa että tulee Suomeen kunnolla tuo F-sarja mutta kyllä M-sarjakin rokkaa !

Ei nyt ihan tredin sanaan "iso" kuulu, mutta pistetään kumminkin. Eli minkälaista telkkua suosittelisitte jos hintahaarukka olisi 600-800€? Ite en noista hirveesti tiiä, joten olis kumminkin hyvä ettei rahojaan ihan roskaan pistä..:)

Onko tietoa koska tulee Full HD töllöjä DVB-C + kovalevyllä? 40" tai 42"
En ymmärrä miksei isälle kelpaa TV ja boksi erikseen.

Ei nyt ihan tredin sanaan "iso" kuulu, mutta pistetään kumminkin. Eli minkälaista telkkua suosittelisitte jos hintahaarukka olisi 600-800€? Ite en noista hirveesti tiiä, joten olis kumminkin hyvä ettei rahojaan ihan roskaan pistä..:)

LG 37LC2D LCD-TV 37"

Esimerkiksi tuota mallia, ei uusinta uutta mutta kuva ok ja iso töllö.
Vastaava löytyy tästä taloudesta, löytyy vissiin ihan DVB-T-virittimellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom