Mikä nykymuodissa ärsyttää? :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simpaus
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tämä liittyy ehkä vain osittain aiheeseen, mutta farkkujen hinnat! Ei kerta kaikkiaan ole varaa tällä hetkellä tavallisiin farkkuihin, siis tavallisen mallisiin. Kaikki mitkä on alennuksessa on "omituisia"; joko väri on väärä, taskut on "erikoiset", malli hirveä.. Yritän etsiä itselleni kohtuuhintaisia perusfarkkuja, joissa on normaalit takataskut normaalein ompelein, siniset, muttei tummat. Ei vaan löydy. Joskus löysin sellaiset ihan H&M:ltä, enää ei ole sielläkään, ja nykyisistä jo polvi auki. Käytän silti, oli mautonta tai ei.:evil: Tällaset siis http://www.jeans-online.pl/product_...g-jeans-used-up&levis=jeans-mens-501reg-jeans

Juu, edullisesti saa kaiken maailman ihme stretcejä ja just pillifarkkuja, puhumattakaan nöäistö korkeavyötäröisistä, mutta perusfarkut jos jostain löytää, niin kipeeks saa ittensä maksaa. Tosin eipä mulle käy nekään, kun sais olla vähän enemmän tilaa reisissä, tai sitten tavaraa mahassa ja persiissä... Oon huomannut omaan vartalon malliini parhaimmaksi Seppälästä saatavat Linkin ...ääh... matalavyörätöiset ja reisistä pussit kangashousut. Mulla on niitä jo kolmet eri kuosilla ja yhdet sortsit :) Tosi tyylikästä, mutta pikkuvikoja. Eikä oo ees kallista.

No joo.. Mulla perseen ja reisien suhde pitkänä (ja pakaravana, jos sellainen sana on, käyttäisin sitä mieluummin kuin persevää..) ihmisenä on sellainen etten kuuna päivänä löydä housuja jotka kiristävät reisistä ennen persieetä.:D Jotkin housut kyllä peräti lömpöttää vyötäröltä ja istuu muuten lanteilta.:confused: Mutta se taisikin olla miesten malli..

Mä tykkään kovastikin tunikamallisista kesä"paidoista", mutta ainoastaan tiettyyn rajaan asi. Ne semmoset toosi isot kaavut ei ainakaan mun kropalle sovi. Nätisti alaspäin levenevät ja sopivan pitkät tunikat ovat ihania. Mutta mäkin menetän hermot farkkujen kanssa. Viime kesänä ostin aivan ihanat Vero Modan farkut, joita käytän nyt sitten melkein aina kun farkkupäivä on. Ne on sopoivan kapeat lahkeista, mutta ei pillit. Hieman korkeampi vyötärö kyllä sais tällä hekellä ainakin olla, kun elopainoa on kolme kiloa ja kolme senttiä lantiolla enemmän kun ostohetkellä... Mua vaan pelottaa koska noi lempparihousut sanoo sopimuksen irti. :(

Onneksi tulee kesä ja voi laittaa hameen tai kangashousut jalkaan. Mä oon kauhulla kaupoilla käydessäni huomannut, että muotiin taitaa oikeesi olla tulossa semmoset satiiniset yöpuvun housut. Apua! Ne pitäis sitte laittaa korkkareitten kanssa ja ai että ollaan muodikkaita... Mä en myöskään voi uskoa todeksi niitä haaremihousuja, joita myös jo näkee vaatekauppojen työntekijöiden päällä. Kohta kun tulis vielä salihousut takasin ni ollaan jossain painajaisunessa.. No vyölaukuthan on jo pop.:D

Mä kun luulin ettei mua oikein mikään ärsytä nykymuodissa...Hmm, onko musta sittenkin tulossa aikuinen?!

Lähes tulkoon kaikki nykymuodissa on kamalaa, ei kuitenkaan ärsytä muu kuin se ettei tahdo löytää mitään ittensä näköstä kovin helposti.

Lähes tulkoon kaikki nykymuodissa on kamalaa, ei kuitenkaan ärsytä muu kuin se ettei tahdo löytää mitään ittensä näköstä kovin helposti.
Voisinpa melkein olla samaa mieltä. Tosin vika taitaa olla pikemminkin ostajassa kuin tarjolla olevassa tavarassa, nimittäin en osaa käyttää mitään alleviivaavan tyttömäisiä/naisellisia vaatteita ja niitähän kaupoissa riittää. Housut saa hankittua suht vähällä vaivalla (no myönnettäköön, että joskus siihenkin vaaditaan ilmiömäistä tuuria ja kompromissiratkaisuun tyytymistä) äijien osastoilta, mutta jonkun vähän hupparia tms. peruspaitaa erikoisemman yläosan löytäminen on käytännössä mahdotonta, koska kaikki rievut tuntuu järjestäin joko ahdistavan tai aiheuttavan mun päälle puettuina lähinnä ikäviä transuviboja :D Elämä olis huomattavasti helpompaa, jos vaatesuuntautumiseni noudattaisi markkinoijien tälle sukupuolelle kaavailemaa linjaa, mutta minkäs teet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom