Housut on aina joko liian kapeat tai vähintään kymmenen senttiä liian pitkät (maastavedossa mulla on kuulema pitkät jalat, ne vain katoaa johonkin ennen sovituskoppeja). Tai jumalattoman matalavyötäröiset. Tai tehty teinilattapepuille ja taskut on missä sattuu. Haaveilen yhä 2000-luvun alun muodista, kun housut oli lievästi levenevät ja vyötärö oli sopivalla korkeudella. Mulla oli MONET lempihousut. Ja sai valita farkkua, samettia tai samettifarkkua. Nih. Värinkin sai valita.
Paidat. Siis mulla ei ole pitkä selkä, silti napa vaan vilkkuu. Eräs kaveri totesikin joskus, että mulla on aina college-paita - tässä syy. Kesäisin ihan sama vaikka vilkkuukin, kiva maha mulla on, mutta töissä ja viileämmällä ilmalla olisi kiva pukeutua "säädyllisesti".
Napitettavat kauluspaidat. Joko ne ahdistaa rinnoista tai jos rinnoista mahtuu, pitäisi olla tosi iso maha. Prkl. Ku mulla on vain rinnat mutta littana vatsa. Jonkunmoinen vyötärökin mulla on. Ei istu ei. Ja miks niissä pitää olla rimpsuja ja pitsiä???
Ja värit. Komppaan Stashia: vahvat perusvärit takaisin kauppoihin HETI.
Mä inhoan lisäksi myös tosi teräväkärkisiä naisten kenkiä, en ikinä laittaisi sellaisia jalkoihin.
Paidat. Siis mulla ei ole pitkä selkä, silti napa vaan vilkkuu. Eräs kaveri totesikin joskus, että mulla on aina college-paita - tässä syy. Kesäisin ihan sama vaikka vilkkuukin, kiva maha mulla on, mutta töissä ja viileämmällä ilmalla olisi kiva pukeutua "säädyllisesti".
Napitettavat kauluspaidat. Joko ne ahdistaa rinnoista tai jos rinnoista mahtuu, pitäisi olla tosi iso maha. Prkl. Ku mulla on vain rinnat mutta littana vatsa. Jonkunmoinen vyötärökin mulla on. Ei istu ei. Ja miks niissä pitää olla rimpsuja ja pitsiä???
Ja värit. Komppaan Stashia: vahvat perusvärit takaisin kauppoihin HETI.
Mä inhoan lisäksi myös tosi teräväkärkisiä naisten kenkiä, en ikinä laittaisi sellaisia jalkoihin.