Mikä nykymuodissa ärsyttää? :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simpaus
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
se, että 14 vuotiaat pukevat itsensä 24 vuotiaan näköisiksi ja pääsevät flittailemalla baariin. kun mä olin 14, niin pukeuduin trikoisiin ja jumppatossuihin! (no niinhän mä pukeudun vieläkin...) Mut c'mon!? Ei se ole miesten vika, että ne himoitsee alle 16 vuotiaita, kun ei niitä erota alle parikymppisistä! Jos mies pokaa paarista alle 16 vuotiaan, niin ei se ole hänen vika... baariin ei kuuluisi päästä alle 18 vuotiaita, eikä sielä enää kysellä ikää... miksei nuoret voi pukeutua ikäisilleen sopivalla tavalla. Nykymuoti SUX ÄSS!

Mua ärsyttää semmoisten 13-14 vuotiaiden "pissisten" tyyli. Tästä huomiona, että itse ollessani 13-14 vuotias "pissis" oli pissisten tyyli hyvin erilainen.. (ylikireet lantiofarkut, makkarankuoripaita).

Elikkä, vihaan: ylitupeerattua peikkotukkaa, otsis lähtee takaraivosta mennen aivan silmien läheltä. Lisäksi runsas silmämeikki ja yleensä laitettu runsaasti valkoista luomiväriä, erityisesti sisäsilmäkulmaan (mikä sen oikea nimitys on? :D)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=riitt%E4&image_id=78107385
Pillit farkut yhdistettynä ylisuureen huppariin, jonka alla on printtipaita ja jalassa jotkut tennarit - vaatteet mielellään täynnä pääkallokuviota. Tällainen aiheuttaa minulle väistämättä aina oksennusrefleksin. :urjo:

Lisäksi H&M ruokkii niin kutsuttuja "erilaisia nuoria". Kaikki on olevinaan niin erilaisia, vaikka ovat juuri erittäin samanlaisia yrittäessään olla erilaisia... :rolleyes: Ennen näitä ernuja vierastettiin, mutta sitten erilaisuus tuli muotiin! Way to go!

Ärsyttää ihan suunnattomasti farkut jotka on tehty niin kapealinjaiseksi, että hiki virtaa kun yrittää saada farkut nousee reisien kohdalta, perseen kohta on kuitenkin ehkä pahin. Tuskailun jälkeen kun housut on jalassa, niin tunnin käytön jälkeen farkkujen persaus ja vyötärö onkin jo niin löystynyt, että samat farkut saa köyttää vyöllä päälle ja silti perseessä on semmonen ärsyttävä pussi..

Tunnustan myös omistavani yhdet pillifarkut ja tennarit :D. Pillareitten käyttökerrat on laskettavissa yhden käden sormista, mutta tennarit on parhaat kengät mitä mulla on ikinä ollu..

Hitto että oon ollut edelläkävijä. Käytin ns. pillifarkkuja kymmenen vuotta sitten. Vaalensin niihin raitoja ja läikkiä kloritella ja värjäsin kankasväreillä. Oli muuten komiat. Tennaritkin oli, mutta yleensä mäiskärit. Ja nahkatakki, jonka päällä oli farkkuliivi ja selässä varmaan joku Carcassin tai Misfitsin merkki :D. (Jos velipoika luet tätä ja muistat mikä merkki se oli niin voit täsmentää...)

Nykyisin näkee yläastemimmeillä aika paljon semmosia college-housuja (kuulemma 'höntsyt' nimeltään). Moni mun ajan yläasteelaisista ei varmaan olisi voinut kuvitellakaan tulevansa verkkareissa kouluun.

Jossain vaiheessahan sellainen muka-punk-tyyli on kai muotia myös. Sekin vissiin meni jo, vaikka noita peikkotukkatyttöjä vissiin vielä onkin.

Joo, tuossa aiemmin mainittu meikkaustyyli kyllä ihmetyttää... siis kun laitetaan sitä valkoista (kajalia? luomiväriä?) silmien sisänurkkiin ja kun se ei näytä yhtään "luonnolliselta", siis että sitä on sentin kerros...nuo teinit näyttää sitte joltain helvetin klovneilta :D.

Ja tosiaan tuo että pitää jo 12-vutiaana pukeutua seksikkäästi... ei jumal... meillä oli aikoinaan isot ruutupaidat ja levikset...

Peitepuikkohuulet!! Aaarrgghh!

Raskauspaitoja vastaan olleet monet (kuten varmaan mäkin olisin normaalisti) nyt kuitenkin kevään muoti on ihanan armollinen meitsille kun synnytys on edessä...ja kiloja kun jää vielä sen jälkeen ja maha on löysää höttöä niin ei muuta kun tunika niskaan ja menoks....eikä tartte kokoajan ajatella et maha pömpöttää :D

Suurin inhotus muodissa nyt korkee vyötäröiset farkut ym. housut. Ne ei vaan oikeesti sovi kenellekkään...

Haah, täysin veit sanat suusta. Ehkä normaalioloissa en myöskään tunikoista välittäisi mutta nyt ne on enemmän kuin pelastus kuin myös varmasti synnytyksen jälkeen kun tätä painoa on kertyny tässä odotusaikana ihan että riittää ja piisaa. Muutenkin jos nyt ihan peruspullukkaa ajattelee niin kyllä se tunikamalli huomattavasti parempi on kuin lantiomakkarat paljaaksi jättävä toppi...

Muuten olen kanssa ihmetellyt jonkun mainitsemia 3/4-hihoja ulkotakeissa. Siis mitä helv...ä niillä tekee Suomessa???
Ja kengät on kyllä rumia tällä hetkellä. Muutenkin kasarijutut ei kyllä oikein pue ketään, onneks siitä ollaan jo pääsemässä.

Tunikat, yhdyn tähän monen muun kanssa. Ei sovi mun kropan mallille sitten yhtään. Farkuista en oo löytäny sopivaa mallia hetkeen, jotenki vaa ei oo mitkää istunu mitä oon kokeillu, tai sit malli ei miellytä :( Jotenki tuntuu etten oo löytäny mitää vaateita hetkee. Toi peikkomuoti o musta lähinnä huvittavaa. Ja huumorilla muistelen myös omia teinivuosien vaatekaapin sisältöä :D

En ehkä sais kirjottaa, kun ei mua oikeastaan ärsytä nykymuodissa oikein mikään. On vaan tosi paljon sellaisia vaatteita, jotka sopii tietyn tyyppiselle vartalolle ja se taas vaikeuttaa vaatteiden löytämistä, jotka näyttäisi hyvältä itsensä päällä. Se on kyllä todettava, että on paljonkin tullut viime aikoina vastaan just etenkin takkeja, joista oon ajatellut, etten ikinä pukisi päälleni ja sitten kun kaveri pistää sen päällensä, niin näyttää todella hyvältä hänen päällään.

Nyt on jotenkin tosi söpöjä vaatteita, Hennesilläkin niitä Hello Kitty-sadetakkeja, aikuisille siis.;)

Just se hiusten tupeeraus, ns peikkotukkalook. Näyttää ihan kauhealta.

Liika meikki ja että iho kuorrutetaan liialla oranssilla meikkivoitella ja "viimeistellään puuterilla."

Myöskin nämä hirveät kuvioidut ja räikeän väriset teinivaatteet kierrän kaukaa. Ja niitä myyvät kaupat. H&M ja Veromoda+Only on ollut jo monta vuotta boikotissa.

Myöskin nuorten miesten naismaisuus. Jätkät vetää pillifarkkua jalkaan ja laittaa tukkaansa ja naamansa enemmän kun naiset. Huolestuttavaa. En erota enää homoja heteroista useiden nuorten jätkien kohdalla.

Tässä muutama esimerkki:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=idE&image_id=70482583
http://kuvake.net/user/ssstroke?image_id=3331757
http://kuvake.net/user/0oops?image_id=3646131

Aini ja jätkien tukkatyylit...Gosh.:wtf:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Peitepuikkohuulet!! Aaarrgghh!

NIMENOMAAN!! ei jumakeuta. kahvilassa kun istuin eilenki niin työt tunki kilpaa meikkivoidetta huuliinsa. kunnon kerrokset.

muutenkin sellanen ylimeikkaus mitä nää laatupissikset harrastaa.
uniklubi- peikkogootit. pörrötukat. :itku:

ite tykkään pillifarkuista. mutta normivartaloiselle kun ei hyviä sellaisia (tai mitään muitakaan housuja) meinaa löytyä. ne mitkä on sopivan pituiset ei mee persiistä. sitten kun löytyy yhdet jotka istuu hyvin, on sopivat reisistä ja pepusta niin ne helvetti puristaa vyötäröltä niin perkuleesti.

Siis hetkonen nyt :eek:. Auttakaa nyt äitee ihmistä ymmärtämään, MIKSI joku haluaa laittaa peitepuikkoa huuliinsa? Mikä siinä on se juju, funktio?

Käsittääkseni sillä yritetään saavuttaa nude -lookia. Ja pieleen menee niin että soi, mutta ehkä se jossain kahvion kylmässä halogeenivalossa pienessä sokerikännissä näyttää samalta kuin lehdissä.

Käsittääkseni sillä yritetään saavuttaa nude -lookia. Ja pieleen menee niin että soi, mutta ehkä se jossain kahvion kylmässä halogeenivalossa pienessä sokerikännissä näyttää samalta kuin lehdissä.

Okkei :lol2:. Rajataanko huulia lainkaan ja jätetäänkö ne pusuhuulet mataksi vai lätkästäänkö siihen peitepuikkokerroksen päälle vielä kiiltoa? Voe hyvää päivää :D. Pitää kuitenkin yrittää ymmärtää näitä juttuja. Kohta oma tytär on siinä iässä, että alkaa näkymään näitä kummajaisia meitinkin kodissa.

KAIKKI

Olen nykymuoti-pommituksessa 24/7 kun rakas isosiskoni työskentelee vaateliikkeessä jossa ei mitään muuta olekkaan kuin "tämä on muotia nyt"-paitoja, "näitä on kaikilla nykyään"-housuja.

Inhoan yhdistelmää
-housut saappaissa
-shortsit+legginssit
-minihame+legginssit
-liian tiukat housut (+ lähes poikkeuksetta JENKKIKSET)
-pillifarkut/työmiehenvakohousut (kenelle suomalaiselle lättäperseelle ne sopii?)
-KIREÄT VAATTEET
-Ja suomalaisten naisten suosima: "ostan kaksi kokoa liian pienen paidan jotta voin sanoa olevani kokoa S".

Meikkityylistä sen verran, että miksi pitää olla sotamaalaus aina ja kaikkialla? Missä naturelli lookki? Mikä ihmeen hassutus se on, että meikkivoide on astetta tummempaa ja saa ihon näyttämään kurassa pyöritetyltä? Miksi sitä ihmeen valokynää pitää tunkea silmänurkkiin niin, että näyttää klovnilta? Mitä ovat nämä valkoiset huulet? Miksi silmät ovat niin mustat, että naiset näyttävät ihan pandakarhuilta?

Okkei :lol2:. Rajataanko huulia lainkaan ja jätetäänkö ne pusuhuulet mataksi vai lätkästäänkö siihen peitepuikkokerroksen päälle vielä kiiltoa? Voe hyvää päivää :D. Pitää kuitenkin yrittää ymmärtää näitä juttuja. Kohta oma tytär on siinä iässä, että alkaa näkymään näitä kummajaisia meitinkin kodissa.

Mä oon nähnyt molempia tyylejä, mattaa ja kiiltävää. Ei niistä mitään rajauksia erota :D . Itse olen ollut siinä uskossa, että hyvä nude tulee mahdollisimaan huulien värisellä rajauksella + värittömällä, hillityllä kiillolla, mutta olen vissiin liian vanha minäkin.

Nuo suorat tunikat kyllä minusta pukevat oikean kokoisena ainakin tälläistä puolirehevää tiimalasia, mutta koko täytyy siis todellakin olla oikea. Ei siis polvimittainen nakinkuori makkaralla eikä puolijoukkueteltta. Yksi sellainenkin mulla on, joka on ihan laatikko (= vyötäröllä ei mitään muotoilua), mutta laskeutuu jotenkin kivasti enkä näytä siinä tankkerilta.

Nykyisin näkee yläastemimmeillä aika paljon semmosia college-housuja (kuulemma 'höntsyt' nimeltään). Moni mun ajan yläasteelaisista ei varmaan olisi voinut kuvitellakaan tulevansa verkkareissa kouluun.

Näitä kun alko näkymään katukuvassa niin olo oli aika :D
Kaikista kauheinta tuo on yhdistettynä hirveään meikkiin, tupeerattuun hiuskuontaloon, suureen määrään isoja koruja sekä korkkareihin. :lol2:

Heh, tää kuulostaa tutulta. On sitä ennenki kuljettu collegehousuissa.:D
Muistaako kukaan muu sitä aikaa, kun R-collectionin suoralahkeiset collegehousut olivat se juttu? Tais olla joskus 90-luvun puolivälin jälkeen, ainaki tuolla peräkylillä...:)
Sit oli myös saman firman anorakkeja.. voi tsiisus.

aika pahasti ohi aiheen mielestäni tää keskustelu on mennyt, tytöt ;)
Siis onhan nykymuoti tiiviisti lyöty teini-ikäisten tyttöjen muodiksi, mutta eihän muoti ole teineille suunattua. Printtipaidat on ihania, odotan innolla kun tulis kesä ja sais heitetty takki pois. Pillifarkut on ihania kans :hyper:

Taisitte (anteeks) todella moni vastata juuri: Mikä teinimuodissa ärsyttää?-kysymykseen. noh eipä siinä mitään, kunhan saa keskustelua herätettyä, niin sehän onkin jo mahtavaa. Taisin vaan ottaa liian itseeni koko keskustelun...:( Itsekin olin teini vielä hetkisen sitten ja todella suurella todennäköisyydellä puin päälle ja meikkasin, sellaisella tavalla mikä ärsyttii monia muita, mua enemmän kokeneita ihmisiä :hyvä:

älkää ainakaan stressatko peikko-tyttöjen takia, menee niilläkin se vaihe elämästä ohi. Onpahan jotain naurunaihetta sentään aikuisiällä :)

Itseäni ärsyttää nykymuodin farkut, toisin sanoen se, ettei kaupoista löydy muita farkkuja kuin pillifarkkuja. Itse kaipaisin leveneviä lahkeita ja stretch-kangasta:(. Ostin vuosi sitten kirpparilta lempifarkkuni, jotka menivät 3 kk sitten rikki ja nyt on sitten hieman vaikeuksia löytää farkkuja...Jos kaupasta löytyy sopiva vyötärö( takamus siis menee kankaan peittoon) niin lahkeet on sitten jotain muuta. Jos taas löytyy levenevä malli, niillä taas ei saa takamusta peitettyä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom