Mikä nykymuodissa ärsyttää? :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simpaus
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jos kaupasta löytyy sopiva vyötärö( takamus siis menee kankaan peittoon) niin lahkeet on sitten jotain muuta. Jos taas löytyy levenevä malli, niillä taas ei saa takamusta peitettyä...
Niin totta :itku: Pätee liian moniin muihinkin housuihin kuin farkkuihin. Mun viimeiset kunnolliset housut oon ostanu joskus 2 vuotta sitten. Alkais olla aika ettiä uusia. Ahdistaa jo valmiiksi kun lähestyy vaatekauppaa :(

Nyt kyllä ärsyttää! Yritin etsiä itselleni mukavia kevät-/ kesäpaitoja. Hyviä ehdokkaita löytyikin, MUTTA... Esimerkiksi rintavarustuksen kohdalta napit olivat ratketa, hihat kiristivät käsivarresta hauiksen kohdalta yms. Kenelle näitä vaatteita oikein suunnitellaan? Luurankomaisille tusinablondeille ilmeisesti. Olisi hienoa löytää edes kerran puolessa vuodessa täydellisesti istuvia vaatteita! :curs:

Käsittääkseni sillä yritetään saavuttaa nude -lookia. Ja pieleen menee niin että soi, mutta ehkä se jossain kahvion kylmässä halogeenivalossa pienessä sokerikännissä näyttää samalta kuin lehdissä.

Haha, ei vitsi että olen out. Kuvittelin aina että aavistus meikkivoidetta huulten ulkorajoilla törkeän helottavia huulia vaalentamaan on sikatyylikästä ja hottia. Pitäskö hankkia peili :hyper:

(ja joojoo, tajuan kyllä mistä tässä puhutaan ennen kuin joku tarttuu siihen)

Puhvihihat on ihania mutta miksi, oi miksi hihansuiden täytyy olla ympärysmitaltaan 20 cm? Mitään muuta en nykymuodista ymmärräkään, koska elän tynnyrissä.

Näin tässä pari päivää sitten pari teiniä jolla oli peitepuikkoa huulissa. Se näytti aivan kamalalta. Luonnollinen ilme oli kaukana siitä, näyttivät kuolleilta. En noin muuten kiinnitä juurikaan huomiota nykymuotiin, se on yleensä kuitenkin sellaista mitä en itse käyttäisi.

Muhun tää nykymuoti ei iske, ei sitten yhtään. Eilen oli tullut joku Josefssonin minikuvasto postista - selasin sitä aivan järkyttyneenä :wtf: Raikkaiden kesävaatteiden sijaan silmiin töksähti sivu toisensa jälkeen röyhelöisiä "äitiyspaitoja" ja jätesäkkiä muistuttavia kesämekkoja. Babydoll -tyyliset paidat sopii kyllä joillekkin, mutta ko. kuvastossa olevat kuteet muistutti jo mun isomummin hepeneitä :D

Tänä päivänä joka paikassa näkee myös ah, niin ihania ja kirjavia kukkakuvioita :urjo:

Pillifarkut on yksi juttu, mikä ei sovi mulle. Pillit lahkeet saa saappaiden sisään kätevästi, mutta muuten ne ei palvele mua. Lähinnä ne mun mielestä sopii "mallityyppiseen" vartaloon - ts. pitkille ja hoikille kintuille :)

Nää on vaan mun tyylimieltym(ättömy)yksiä...

Rumanväriset käsittämättömät kittanat vaatteet. Joissa sitten mielellään vielä jotain käsittämätöntä printtiä, turhaa nauhaa tai muuta hörhelöglitteriä, jösses!

Pitäisi ensikesänä ostaa uudet shortsit, kun entiset sanoivat sopimuksensa irti kymmenen vuoden palveluksen jälkeen. Jo pelkät alustavat tiedustelumatkat kauppoihin ovat olleet kerta kaikkiaan masentavia.

Mietin, että mitä noi puheet muotonsa menettäneistä farkuista on, kunnes itse pesin kesällä ostamani farkut. Hohohoo. Joko laihtuminen on tosi asia tai sitten - ja oikeasti kyllä - ovat farkut huikeasti löystyneet. Rekkamiehen vako pilkottaa, jos ei muista laittaa vyötä kireälle.

Muakin ärsyttää pillifarkut ja ennekaikkea liian matalat farkut. Voisiko se vyötärö olla edes sen verran korkealla ettei jenkkakahvat pursuile ulos? ;) Ja sitten tietenkin nämä äitysvaatteita muistuttavat tunikat. Muuten ihan hyviä (peittää mahan) mutta miksei ne voi olla vähän kireempiä? Tulee vaan vähän telttamainen oli niissä. Ja sitten en löydä mistään v-kaula-aukkosia paitoja. Hartiat sen verran leveät ettei muut oikeen sovi. Niin ja leveähartiaiselle sopii myös topit missä leveät olkaimet (ja v-kaula-aukko), mutta ei sellaisia mistään löydy enää kaikki vaan spagettiolkaimia. Onko jollakin muute muita ideoita miten saisi leveät hartiat (synnynäisesti leveät, ei treenauksen takia :D) näyttämään pienemmältä?

Ärsyttää myös täällä monen parjaama vaatteiden mitoitus sekä se, että vaatteita tehdään vain teineille tai tädeille (noin kärjistetysti sanottuna).

Mun oli paljon helpompi löytää vaatteita kun olin viitisen kiloa tukevampi mutta huomattavasti löysempi. Nyt ei meinaa hartiat, käsivarret (ne suunnattomat hauikset :)) eikä reidet mahtua vaatteisiin. Tuntuu, että ne kuteet on tehty tikkujalkaisille teineille, joilla on mäkkivyötärö. Lisäksi vaatteet on selkeesti joko teineille (Vero Moda jne.) tai tantoille ja näistä pitäisi jotenkin yhdistelemällä saada sellainen jo lähes 3-kymppisen kuitenkin nuorekas look. Siis jos ne vaatteet mahtuisivat edes päälle...

Koin suurta turhautumista ja valaskompleksia kun olin viime viikonloppuna n. 45-kiloisen ja kokoa 34 käyttävän työkaverini kanssa Tallinnassa shoppailemassa ja hänen ainoat ongelmat oli päättää mitkä jättää hyllyyn tai minkä värin ottaa kun kaikki kokeillut vaatteet sopivat. Aaargh.

Mä en kanssa käsitä miten _kaikki_ farkut voivat olla semmoisia että kun laittaa päälle niin reidet on ihan hyvät ja takapuolesta ihan hyvät mutta lantion kohdalta ihan älyttömän isot!!!! Kaikki h&m, gina tricot, vero moda ym. Ei semmoisia voi ostaa, vyökään ei auta kun se kangas vain ryttyyn kun on niin iso. Esim koitin gina tricotista todella kivannäköisiä farkkuja - ei mitään tullut, lantiolla 20cm ylimääräistä kangasta ja pikkusisko osti samanlaiset niin hänelle ne sopivat täydellisesti. no sillä onkin tikkujalat mitä en haluaisi todellakaan hyi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Lähes kaikki, mitä tällä hetkellä vaatekaupoista löytyy, on hirvittävän kasarihenkistä. Pitikö se ihmiskunnan muodin synkin aikakausi raahata takaisin catwalkille?
Erityisesti korkeavyötäröiset housut, hrrrrrr.

Henk.koht.ehkä eniten raivostuttaa just pillifarkut,levenevät lahkeet on mulle "se" juttu mut yritä nyt löytää tuolta kauppojen kasarihelvetistä jotain edes siihen suuntaan menevää...muutenkin tuntuu että nuoremmat tunkee ittensä johonkin ihme nakinkuoriin ja sit ainoot vaatteet mitä kaupoissa tarjotaan on just niitä vaatteita tai tosiaan sit 50+....:jahas: Minen kyl haluis näyttää hk:n blööltä ängettynä vielä numeroa pienempään kuoreen mut pitää ehkä alkaa tyytyy tähän....vaatevarastoa en oo uusinu aikoihin, muutaman kivaan topin olen löytänyt,housuja en millään :itku: Samoin kengissä -miksi,oi miksi niissä pitää olla semmoset epämääräset varret ja korot ja usein väritys on joku pinkki tai turkoosi?! Missä on mustat tavalliset saappaat??:eek:

Hirveetä vuodatusta mutta ei vaan voi ymmärtää,ei sit millään....Btw,ootteko nähnyt uudet hiusRUSETIT joita on tullu ponnareitten sijaan?Olkatoppaukset vielä kehiin ja pillit jalkaan,kasari is back :hyper:

Nyt on kyllä ärsytys huipussaan - jossain muotiraamatussa luki, että nyt on muodikasta ettei vaatteet ihan istu vaan lököttää sillai kivasti. Kyllä tää on jo salaliitto, muotiteollisuus tekee omasta kädettömyydestään trendi-ilmiön!

Sekin ärsyttää, että jouduin ostamaan Zarasta koon 44 housut. Reidet ei mahtuneet pienempiin. Nyt kun oon hetken aikaa näitä käyttänyt niin perse ja vyötärö on vanahtaneet niin että nyt mulla on sitten muodin huipulla olevat istumattomat housut: perse ja vyötärö pussittaa ja reidet + loppuosa koivista on edelleen suht tiukkaa...

Ja kyllä ne pussi/mammapaidat ärsyttää muakin. Ja se, ettei mistään löydä paitaa, jota voisi pitää ilman että sen alle laittaa topin ja päälle toisen paidan, tai ehkä vielä liivin, tai vähintään vyön, hakaneulan tai ison kaulakorun... Siis basiccejä tietysti aina löytyy, mutta joku muu yksinään käytettävä paita olis kiva. Joka ei olis tollanen pussi/mamma.

Voin yhtyä siihen, että ärsyttää todella taivaallisesti nuo "mammamallin" paidat, ehkä tunikaksikin niitä voi kutsua ken haluaa :evil: Siis todella kauheita ja saa minun mielestä kantajan näyttämään vähintäänkin pyöreältä vaikkei sitä välttämättä olis. Ja ei, en tarkoita, että pyöreys olisi millään lailla rumaa, jokainen olkoon sellainen kuin on. Itse en vain voi noita sietää.

Tuo on muuten totta, ettei meinaa löytää paitaa jonka voisi vetää päälleen vaikka farkkujen seuraksi. siis ilman että siinä on jos jonkinlaista lisuketta ja asustetta :eek:

Mutta onhan tunikallekin kannattajansa, eräs kaverini tokaisi yksi päivä pullaa jauhaessaan, että "onneks nämä tunikat tuli taas muotiin, ei haittaa jos maha vähän pullottaa, saa herkutella rauhassa" :wtf: Joo, saa nauraa :lol2: Ei tarvinne kertoa mitä mieltä tämä kaveri on minun liikuntamääristäni tai siitä, ettei minulle tuo pulla todellakaan uppoa :rolleyes:

Tunikat on iha ok, mutta ne liian odotuspaitamalliset on ihan kauheita. Just ne tyyliin rintojen alta lähtee leveneen alaspäin... Toinen ärsytys on nuo leggingsit. Nehän vois tehä vaikka vanhoista kalsareista kyllä, mutta musta eivät ole ainakaan kauniita. Onneksi tuo retro on nyt kuulemma kohta menossa ohi myös...

Kannatan samaa linjaa- ne löpperöhelmapaidat on kauheita! Toinen asia mikä on vaivannut jo pitkään on paitojen helman pituus, ennen ne oli liian lyhyiä ja nyt ne on venytetty liian pitkäksi :curs: Odotan sitä sopivaa! Sitten se, kun löytää sopivan helmanmitan, niin varmasti kädensuut on liian kireät- ja sehän tyylikästä kun saa hauiksista haarukalla kaivaa päivän päätteeksi resoreita irti..

Pillifarkut ja korkeavyötäröiset purjelahjefarkut toimii. Korkeavyötäröisillä farkuilla voi korostaa niin hyvin vyötäröä. Kynähameet on myös tyylikkäitä korkean vyötärön ansiosta. Rento surffityyli uppoaa. Thank god ne juntit muuten tiukat, mutta lahkeesta levenevät farkut ovat kadonneet. Treenivaatteissakin jazzhousut lähtee kirpparille.

Nuo tunikat tms. löysät yläosat on petollisia kun omaa lihoamista ei huomaa. Hyvä puoli niissä on se että usein sopivat hyvin selästä & hihansuista ilman että tarvii ottaa sitä extralargea:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom