Mä taas voisin pitää noita Taskuamatsonin näyttämiä housuja. Lahkeet olisi ihan varmasti liian pitkät, mutta niin on kaikissa muissakin ml. salihousut.
Minäkään en perusta tuosta baby doll mallista, mutta muutamia kevyesti levennettyjä olen nähnyt hyvännäköisinä. Olisiko muoti seurannut naisten lihomista? Kyllä mulla teki pahaa pari vuotta sitten katsoa kun lantiofarkut oli yhdistettynä tiukkaan, mitään makkaroita anteeksiantamattomaan, paitaan lihavilla naisilla. Jos on hyvä kroppa niin hemmetti kulkekoot vaikka bikineissä kesät-talvet, mutta 165cm/80kg ei ole tarkoitettu tiukkoihin, paljastaviin vaatteisiin. Samoin ihmettelen ovatko persjalat tulleet sokeiksi, ei lyhyille, vähänkään paksummille jaloille sovi pillifarkut!!!!! Jos jalat ovat kauniin malliset ja tarpeeksi pitkät niin pillifarkut/trikoot ovat saappaiden/nilkkureiden kanssa hyvännäköiset.
Olen ehtinyt jo elää yhden pääkallo, niitti, nahka, ketju yms. aikakauden. Mikäs siinä, joillekin ne sopii. Tosin jostain syystä karsastan kun yhdistetään lantiofarkut, pääkallot , ketjut ja psykedeelliset kuvio pastellikeltaisessa paidassa, liikaa "tyylejä" keskenään sotkee kokonaiskuvan.
Itse en ole koskaan seurannut muotia. Pikkulikkana oli lahkeesta levenevät farkut, koska ystäväni oli Beatles fani. Välillä on mustaa niittitakkia ja stretchejä, välillä napapaitoja. Nykyisin kuljen pääasiassa työvaatteissa (haalarit), sali+lenkkikamoissa sekä sellaisissa "menen vaan kaverini luo kylään" ulkoilukamoissa. Baariin lähtiessä on sitten kiva laittaa jotain muuta. Välillä saa kyllä muistuttaa itseään (ja välillä unohtuu) ettei ne vaatteet mistä minä tykkään välttämättä näytä hyvältä vatsamakkaroiden kanssa.
Ja inhokkeja on myös ne avokkaiden kaltaiset jollain kiilapohjalla olevat ballerinojen ja lenkkareiden välimuodot wtf??? Jos laitetaan korot niin sitten kans laitetaan vähintään se 4 cm.