Mikä nykymuodissa ärsyttää? :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simpaus
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jokaisessa muotisuuntauksessa on minusta aina jotain, mikä minua ärsyttää. (Tai sitten olen vain tulossa vanhaksi. :eek:)

1) Miksi "kaikkien" paitojen pitää nykyään olla tunikoja tai babydoll-mallisia?? (Minulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, joten ne eivät sovi minulle lainkaan!)

2) Suurikokoiset 70-lukua jäljittelevät kaikenkirjavat ja kukkavat kuosit, joita katsomalla saa päänsäryn. (Hillitymmistä toki pidän.)

Alimatalatt tai ylikorkeat housun vyötäröt. Perkele voi missään kulkea näyttämättä horolta tai vaihtoehtoisesti nykäseltä!

120579105416.jpg

Halo kiteyttänyt kaikki ajatukseni kolmeen kuvaan :) Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..

Minullekaan ei ne tunikat sovi. En ikinä laittaisi päälleni myöskään semmoista raskausmekkoa, millaiset näyttävät nykyään olevan muodissa! Haluan korostaa vyötäröäni enkä peittää sitä :S

Jätkät hei, tyttöjen puoli!;)

Itse en edes tiedä mitä "muodissa" tällä hetkellä tapahtuu. Kaupungilla en ehdi liikkua, vaatteita en ole itse ostanut aikoihin ja töissä näkee vaan lähinnä äijiä samanlaiset haalarit päällä (kuin itselläkin). :lol2: Ja muutenkin olen jo monta vuotta ostanut vaatteeni lähinnä jostain muualta kuin naistenosastolta.. Ei mee päälle harteista/perseestä/mistään. Sinänsä helpottavaa kun saa kulkea lähes aina farkuissa ihmisten ilmoille eksyessä.

Minua ärsyttää myös se, että kaikki paidat on nykyään "raskauspaita -mallisia", kun itsellä on kapea vyötärö ja leveä lantio. Juurikin se vyötärö on kropasta se osa, jota on varaa esitellä. Jos käyttäisin noita paitoja, vaikuttaisin varmaan 10 kiloa pläskimmältä.

Kaikki muuttuu niin nopeasti, etten ikinä tiedä mitä on myytävänä, missä ja koska ne loppuvat. Ostan melkein kaikki vaatteet netistä, kun ei riitä pinna ihmettelemään että mikä saatanan sesonki on meneillään.

Jeps, raskauspaidat on karmeita. Just selasin yhden kuvaston läpi ja räkätin niille paidoille. Sorry vaan ketkä tykkää, mut ei sovi mulle.
Pillifarkut on toinen ehdoton no. :urjo:

Raskauspaidat ja pillifarkut. Tiimalasivartaloisen painajaiset :D

Ärsyttää myös, että pitää ostaa L-kokoisia paitoja, vaikka olen melko pieni ja housut sitten riittää koko 36, jos vaan satun oikean malliset löytämään. Sitä ei tapahdu kovinkaan usein. (tämä ihmetyttää siksi, koska omasta mielestäni olen edelleen hieman päärynänmuotoinen...)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ehkä yleisesti juuri epäkäytännöllisyys ja se, että tietty trendityyli tehdään yhden mallin (vartalotyypin) mukaisesti. Hyvin harvalle loppujen lopuksi monet trendivaatteet sopivat ja näyttäisivät vielä hyvälle. Myöskään useimmat vaatteet eivät ole lämpimiä, suojaavia, vedenpitäviä ja kestäviä, jolloin navat vilkkuu, on kylmä, sukat kastuu, käsiä palelee, päätä palelee...

Onneksi nykyisin näkee jo kumppareita ja sadetakkeja vesi- ja räntäsateessa eikä se ole ede kummallista :)

mä vihaan ylipäätään kaikkea mikä vedetään överiksi.Oon itse tosi yksinkertainen pukeutuja, mä siis ostan usein samantyyppisiä vaatteita, tuttuja malleja sekä värejä. maanläheiset värit + musta ja valkoinen on mun suosikit. Mä harvoin uskallan lähteä koittamaan uusia malleja vaatteissa koska pelkään et näyttäisin vaan typerältä:D Ja kaikenlisäks mun on vaikea löytää nykyään vaatteita jotka sopis kropalle,koska kroppa on Y-mallinen eli mulla on tosi leveät hartiat. ärsyttää kun t-paidoissa hihat ei meinaa riittää jne.

mutta, nykymuodista; esim en tajua ollenkaan niitä housuja jotka menee tonne vähän rintojen alapuolelle, oikeesti eikö ne oo puristavia ja ahdistavia jalassa?
Sitten en ymmärrä niitä takkeja joita oli tänäkin talvena jo paljon myynnissä,semmosia tuulitakkimaisia polveen asti, näyttää oikeesti ihan joltain spurgutakilta. Sit siihen on yhdistettynä vielä vyötärölle, vyö!? ei kiitos, en itse laittais mistään hinnasta päälle.
Ja mua ärsyttää suuresti myös nuo babydoll(eli toisinsanoen raskausmalliset) paidat ja topit, ne saa näyttämään tuplasti isommalta mitä on, koska ovat niin "ilmavia".

mutta, nykymuodista; esim en tajua ollenkaan niitä housuja jotka menee tonne vähän rintojen alapuolelle, oikeesti eikö ne oo puristavia ja ahdistavia jalassa?
Nyt vasta kuulin tuollaisten olemassaolosta!:D Piti ihan puolisolta varmistaa että onko tuollaisia nykyään. Kuulema on, oli junassa nähnyt. Uskomatonta..

Kyllähän nää nykyrytkyt on tehty tällaisille mallivartaloille. Voin vaan kuvitella miltä näyttäisin jos kokeilisin noitakin housuja. Koko 36 olisi superpitkä ja reiden kohta ei menisi edes pohkeesta, koko 38 menis reidestä, mutta olisi vielä pitempi ja rempsottaisi vyötäröltä. Juu ei... On tää vaikeeta. http://www.hm.com/fi/#/fashion9/

KYLLÄ se on nää saakelin pillifarkut mitä löytyy joka väriä joka kaupasta, KAAMEATA. Mistään ei tunnu löytyvän enään sellasia sopivasti leveneviä sopivalla vyötärön kaistaleella varustettuja farkkuja. TOINEN on tää ihme PUNK ROCK muoti. kaikki vaatteet on tungettu täyteen printtejä ja ne näyttää kaameilta rytkyiltä.. jääpähän tän mamman uudet vaatteet kauppojen hyllyille!

KYLLÄ se on nää saakelin pillifarkut mitä löytyy joka väriä joka kaupasta, KAAMEATA. Mistään ei tunnu löytyvän enään sellasia sopivasti leveneviä sopivalla vyötärön kaistaleella varustettuja farkkuja.

Täsmälleen. Samaten raivostuttavat babydoll-mekot, ne hemmetin pääkalloprintit ja ihmeelliset leikkaukset ja murretut värit. Haluan puhtaita, voimakkaita värejä.

KYLLÄ se on nää saakelin pillifarkut mitä löytyy joka väriä joka kaupasta, KAAMEATA. Mistään ei tunnu löytyvän enään sellasia sopivasti leveneviä sopivalla vyötärön kaistaleella varustettuja farkkuja. TOINEN on tää ihme PUNK ROCK muoti. kaikki vaatteet on tungettu täyteen printtejä ja ne näyttää kaameilta rytkyiltä.. jääpähän tän mamman uudet vaatteet kauppojen hyllyille!

Hei, pillifarkuthan ei oo enää muotia ;) ..tosin ei ne superkorkeavyötäröiset hirvitykset sen parempia ole.. valitettavasti! Mä oon muutenkin jo yhtä jalkaa koko nainen, niin jos laittaisin sellaiset rintojen alle ulottuvat farkut jalkaan, niin näyttäysin oikeasti aika naurettavalta!

Niin ja toi punk rock -muoti (tai mikä lie!?) on kanssa mun kauhistuksen aihe! Ihan kauheita värejä ja printtejä, en voi sietää! Mut onneksi niitä myykin pääasiassa vain jotkut h&m:t ja onlyt..

..ja samoin kuin monelle muullekin täällä, niin mullekaan ei sovi tunikat (=raskauspaidat). Mutta eiköhän sekin villitys mene pian pois muodista, eli pois kaupoista :)

Tämän hetken kenkämuodistakaan en tykkää. Sellaset paksut varret ja miniminipikkukorot on :urjo: ..ne ei sovi kenellekään!

..onneksi kuitenkin on olemassa myös vaatekauppoja, joista saa myös vähän klassisempia ja tyylikkäämpiä vaatteita :)

PS.Yksi tämän hetken muotijuttu, mistä pidän on trenssitakit. Ostinkin eilen itselleni sellaisen ja se on ihana, naisellinen ja tyylikäs :haart: Voin suositella kaikille, joilta löytyy vyötärö! :)

Mä kyllä tykkään pillifarkuista, ne on ihan kivan näköset korkeakorkoisten saappaiden kanssa. Mutta ikinä en kyllä laittais niitä tennareitten kanssa, se jos mikä on minusta kammottavaa! Noissa pillifarkuissa olen vaan nyt huomannut sen, että niistä tehdään entistä pillimmät. Eli ei mahdu kyllä mun pohkeet sisälle, vaikka vyötäröstä ois sopivat! Ärsyttävää! Sit ku kattoo kadulla sellasia ihmisiä, joilla on tuollaset housut niin niillä oikeesti on ihan älyttömän ruilpelot jalat! Korkeavyötäröiset housut sen sijaan ovat ihan järkkyjä!

Noi tunikat on kans ihan kivoja jos ei oo ihan telttamaisia vaan semmosia kapealinjaisia. Ja jos laittaa vyön niin korostaa sitten kapeaa vyötäröäkin. En oo kyllä ite silleen pitänyt vieläkään vaikka mulla ois kyllä kaapissa semmonen vyö jonka vois silleen laittaa... Semmoset telttamaiset tunikat on kyllä kammottavia!
Samoten nyt on aikapaljon kaikkea collegevaatetta kaupoissa. Ite miellän semmoset ennemmin kotilöhöilyvaatteiksi entä sitten pitäisin semmosia ihmisten ilmoilla!

Tällähetkellä ärsyttää se, että kaupoista ei löydy minkäänlaisia väliajan takkeja. On vaan myynnissä ohkasia kesätakkeja, joilla ei todellakaan vielä tarkene! Talvitoppatakki alkaa puolestaan oleen pian jo liian kuuma!

Mä taas voisin pitää noita Taskuamatsonin näyttämiä housuja. Lahkeet olisi ihan varmasti liian pitkät, mutta niin on kaikissa muissakin ml. salihousut.

Minäkään en perusta tuosta baby doll mallista, mutta muutamia kevyesti levennettyjä olen nähnyt hyvännäköisinä. Olisiko muoti seurannut naisten lihomista? Kyllä mulla teki pahaa pari vuotta sitten katsoa kun lantiofarkut oli yhdistettynä tiukkaan, mitään makkaroita anteeksiantamattomaan, paitaan lihavilla naisilla. Jos on hyvä kroppa niin hemmetti kulkekoot vaikka bikineissä kesät-talvet, mutta 165cm/80kg ei ole tarkoitettu tiukkoihin, paljastaviin vaatteisiin. Samoin ihmettelen ovatko persjalat tulleet sokeiksi, ei lyhyille, vähänkään paksummille jaloille sovi pillifarkut!!!!! Jos jalat ovat kauniin malliset ja tarpeeksi pitkät niin pillifarkut/trikoot ovat saappaiden/nilkkureiden kanssa hyvännäköiset.

Olen ehtinyt jo elää yhden pääkallo, niitti, nahka, ketju yms. aikakauden. Mikäs siinä, joillekin ne sopii. Tosin jostain syystä karsastan kun yhdistetään lantiofarkut, pääkallot , ketjut ja psykedeelliset kuvio pastellikeltaisessa paidassa, liikaa "tyylejä" keskenään sotkee kokonaiskuvan.

Itse en ole koskaan seurannut muotia. Pikkulikkana oli lahkeesta levenevät farkut, koska ystäväni oli Beatles fani. Välillä on mustaa niittitakkia ja stretchejä, välillä napapaitoja. Nykyisin kuljen pääasiassa työvaatteissa (haalarit), sali+lenkkikamoissa sekä sellaisissa "menen vaan kaverini luo kylään" ulkoilukamoissa. Baariin lähtiessä on sitten kiva laittaa jotain muuta. Välillä saa kyllä muistuttaa itseään (ja välillä unohtuu) ettei ne vaatteet mistä minä tykkään välttämättä näytä hyvältä vatsamakkaroiden kanssa.

Ja inhokkeja on myös ne avokkaiden kaltaiset jollain kiilapohjalla olevat ballerinojen ja lenkkareiden välimuodot wtf??? Jos laitetaan korot niin sitten kans laitetaan vähintään se 4 cm.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom