Mikä nettiselain antiikkiselle koneelle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadTaste
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs pitäis porukoiden koneelle saada mahdollisimman kevyt ja toimiva nettiselain. Nykyinen selain on IE6, joka on turhan raskas tähän koneeseen.
Kone on tosiaankin antiikkia antiikkia-mallia, eli Pentium 166 MHz ja 32 megaa muistia.

Mozilloja tossa kattoin, mutta niitten laitevaatimukset oli 233MHz ja 64 megaa, joten ei taida pelittää tässä koneessa vai kuinka?

Eli mitäs selainta palstan asiantuntijat suosittelisivat? Selaimessa ei tarvita mitään sähköpostin tai newssien lukuohjelmia.

Kiitoksia asiantuntijoille jo etukäteen. :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä ole asiantuntija, mutta Operan vanhempia 6.xx jotain versioita olen nähnyt vanhoihin koneisiin suositeltavan. Mozillaa älä laita, toiminta oli hiukka nihkeetä jo 333MHz 64 megaa koneessa.

Mustanaamio sanoi:
Elikkäs pitäis porukoiden koneelle saada mahdollisimman kevyt ja toimiva nettiselain. Nykyinen selain on IE6, joka on turhan raskas tähän koneeseen.
Kone on tosiaankin antiikkia antiikkia-mallia, eli Pentium 166 MHz ja 32 megaa muistia.

Mozilloja tossa kattoin, mutta niitten laitevaatimukset oli 233MHz ja 64 megaa, joten ei taida pelittää tässä koneessa vai kuinka?

Eli mitäs selainta palstan asiantuntijat suosittelisivat? Selaimessa ei tarvita mitään sähköpostin tai newssien lukuohjelmia.

Kiitoksia asiantuntijoille jo etukäteen. :worship:

Mikä käyttis sulla on siinä? W-95

Jos löydän jostain, niin mulla ois yksi omatekoinen pikku selain. Varmasti on kevyt ja ilman turhia herkkuja.....

Yritän tän illan aikana ettiä sen.......

Edit: Mikäli se kelpaa... :nolo:

Net Virgin sanoi:
Mikä käyttis sulla on siinä? W-95

Jos löydän jostain, niin mulla ois yksi omatekoinen pikku selain. Varmasti on kevyt ja ilman turhia herkkuja.....

Yritän tän illan aikana ettiä sen.......

Edit: Mikäli se kelpaa... :nolo:

Käyttiksenä on Win98 SE. Ei mua varten tarvii ettii sitä, kun taidan koittaa laittaa ton opera6:sen kun se on saanu jo pari ääntä.

Kiitoksia vaan kaikille vastauksista ja jos joku tietää vielä lisää joitain kuningas selaimia niin antaa tulla vaan lisää ehdotuksia.

Broidilla on kans Win98 SE sen 433mhz ja 64MB koneessa. Mozilla Firefox näyttäis olevan käytössä. Vajaan 10s se käynnistyy, mutta toimii ihan hyvin sen jälkeen. Ehkä toi sun kone on sitten ratkasevasti vähän liian hidas, mutta ei kannata aina luottaa noihin requirementseihin. Ota koneelle ja kokeile niin selviää.

Suositut

Back
Ylös Bottom