Mikä mua vaivaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noh, jos ajattelis asiaa noin, ni mulla olis sitte ollu ylikuntoo jo yli kuukauden. :) J a silti on esim. selkäliikkeet menny tosi hyvin. Tohon ylikuntoonhan liittyi muitakin oireta kun tuloksien tippuminen; ruokahaluttomuutta, korkea leposyke, yleinen paskaolo jne. Ei mulla oo mitään noista. :) Oliko sulla Anucardo mitään noista mainituista?

Ja niinku sanoin, ni vähensin sarjoja rinnalle ja olkapäille, ja pidensin sarjoja. Katson nyt ainakin tämän viikon miten homma menee...

Njoo... Ruokahaluttomuutta ja vitutusta nyt ainakin, oli kyllä hermotkin kireellä! No sitten, sä olisit varmaan jo delannu jos sulla olis ollu yli-kunto.. :D Tsemppiä sulle nyt kuitenkin!! :)

Kiitos. :) Toivottavasti nyt ei ole ylikunnosta kyse, ei sekään poissuljettu mahdollisuus ole. Opin varmaan kantapään kautta senkin vielä joku kerta.

Noniin, nyt menee kyllä helvetin hyvin. :) Meni treeni tosi hyvin pitkään aikaan. Vaikka painot oli isommat, niin silti nousi kevyesti. Heti alko menee paremmin ku lisäsin enemmän proteiinia päivän syömisiin. Vielä jos lauantain vinopenkkitreeni menee yhtä hyvin, niin olen kyllä ihan ekstaasissa sitten. :D

Sahaaja sanoi:
Noniin, nyt menee kyllä helvetin hyvin. :) Meni treeni tosi hyvin pitkään aikaan. Vaikka painot oli isommat, niin silti nousi kevyesti. Heti alko menee paremmin ku lisäsin enemmän proteiinia päivän syömisiin. Vielä jos lauantain vinopenkkitreeni menee yhtä hyvin, niin olen kyllä ihan ekstaasissa sitten. :D
Hienoa,että taas kulkee:thumbs: Otinpas tuossa kovaa treeniä 4kk yhteen menoon ilman kevennyksiä,salille paluun kunniaksi liiallisessa innossani:david: nyt tuntuu itselläkin siltä,että ylikuntoa on pukkaamassa päälle..toivottavasti menee ohi pikku kevennyksellä ja painojen pienennyksellä,ennenkuin tippuvat itsestään:curs: mutta jos ei,niin peiliin saa katsoa:itku:

Back
Ylös Bottom