Mikä motivoi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Parasta motivaatiota antaa hyvän treenin jälkeinen hyvän olon tunne, ja peiliinkatsominen :) sekä katsoessaan treenipäiväkirjaan, että kuinka paljon on sitä kehitystä tapahtunut:whip:

hah. jätkät näköjään mielummin kuuntelee vittuilua ja yms kuin pistäisi vittuilulle lopun. ei näin...ei näin.. väkivalta lopettaa vittuilun ja sillä hillosipuli. sellaisen jutun sanon ,että olin koulukiusattu(joo nyyh nyyh) ylä-asteella siihen saakka kunnes alko läski tummumaan kiusaajilla. nykyisin lätty lätisee välittömästi päänaukojille.. :arvi:

hah. jätkät näköjään mielummin kuuntelee vittuilua ja yms kuin pistäisi vittuilulle lopun. ei näin...ei näin.. väkivalta lopettaa vittuilun ja sillä hillosipuli. sellaisen jutun sanon ,että olin koulukiusattu(joo nyyh nyyh) ylä-asteella siihen saakka kunnes alko läski tummumaan kiusaajilla. nykyisin lätty lätisee välittömästi päänaukojille.. :arvi:

jumalauta! kaveri kertoo vittuilun lopettamis etiikastaan ja listii jokaista päänaukojaa turpaan! oliko chuck norris sun faijas vai tuliko rambo 4:en trailerista kultainen keskitie?

väkivalta lopettaa vittuilun ja sillä hillosipuli

Ja tää on sun mielestä rakentava tapa käsitellä asia? Mikä siinä on se motivoiva juttu? Se, että oot voimakkaampi vai se että muut sai turpiinsa? Ensimmäisenhän voi todentaa ilman turpiinvetämistäkin, eikö?

tehkää te miten haluatte mutta minä teen näin. Minä painun nyt vittuun täältä enkä kommentoi enää.
:E niin siitä motivaatiosta. en nyt tiedä saako siitä nyt mitään motivaatiota mutta se, jos olisin ollut "hirvee kynis" ehkä en olisi uskaltanut käydä lyömässä vittuilijaa, tai olisin saanut itse turpaani ja vittuilu olisi vain jatkunut/pahentunut.

--en nyt tiedä saako siitä nyt mitään motivaatiota mutta se, jos olisin ollut "hirvee kynis" ehkä en olisi uskaltanut käydä lyömässä vittuilijaa, tai olisin saanut itse turpaani ja vittuilu olisi vain jatkunut/pahentunut.
Niin tai näin, joka voittaa kadulla, ei välttämättä voita oikeudessa. Parempi niellä vähän paskaa kun hakata kaikki päänaukojat ja maksaa siitä korvauksia, tai pahemmassa tapauksessa lusia siitä.

Katoinpa äsken Ja Rulen uuden biisin musavideon ja voi vittu missä tikissä jätkä oli. Pakko ruveta tekee taas lähtöä salille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meilläpäin ihannoidaan poikia/miehiä, joille mahtuu h&m farkut jalkaan. saatana!

Edit. Itseä motivoi se, että saa joka kerta salilla haastaa itsensä edelliskertaa parempiin suorituksiin. Myös se motivoi todella paljon, kun tulee positiivivstä palautetta ja kokee, että salilla on tehty jotain oikein.

No ei tosiaan, itsekin vielä melko ruipelona todennut, että ei löydy sopivia. :D Mutta lisäähän sekin motivaatiota, kun huomaa että taas yksi farkkumerkki lisää, joka ei sovi jalkoihin.

Katoin äsken Pumping Iron! Olis jo nyt hirvee syyhy päästä puntille vaik vasta tulin :D Ens treeneissä sovelletaan leffan oppeja!

Omasta mielestä ehkä paras motivaattori oli yläasteella kuultu vittuilu pituuden ja painon suhteesta! Ja kanssa kavereitten vittuilut pienistä käsistä ja oikeastaan koko kropasta. Se jos joku toi halun kasvaa ja ilmeisen hyvin toiminut kun nykyisin samat jampat nähdessäni kehuvat huimaa kehitystä!

Se että treenin jälkeen, ei ainoastaan voi, vaan PITÄÄ syödä kunnon sikaroskabulkkimässy, että kehitystä tulee. Omnom, ruokailu on aina treenin paras anti. :D

Herrat mike&mika, vaimon puolueelliset kommentit, 10 edellistä ylipainoista vuotta, peili, mahtava treenikaveri ja saliriippuvuus. Enemmänkin motivaattoreita varmasti löytyisi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom