Mikä motivoi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Peiliin katsominen motivoi, haluaa enemmän lihasta. Into senkus kasvaa kun yrittää pysyä isompien äijien painojen perässä, itte kun en
mikään pitkä ole.

Nyt meni kyl ohi. Ite yritän pysyy lyhyempien äijien painojen perässä osittain kai senki takia ku oon melko pitkä.

Mä en ala hurskastelemaan. Minua ei motivoi rakkaus lajiin, tai halu olla paras missään. Mua motivoi se kun naiset kehuu tai vilkuilee. Tätä tosin tapahtuu yleensä vain kesäkausina, kun ei ole pahimmassa hyljekunnossa, vaan näyttää lähinnä vain söpöltä norpalta amisviiksineen.

Toinen tekijä on se, että on kiva olla vahva, peiliinkin on kiva katsoa, mikä palaa itseluottamukseen, mikä palaa taas naisiin. Oravanpyörä.

Loppujen lopuksi kaikki tällä planeetalla toimiva harrastustoiminta tähtää siis siihen, että heruisi enemmän.

Karua :)

PS. ;)

Loppujen lopuksi kaikki tällä planeetalla toimiva harrastustoiminta tähtää siis siihen, että heruisi enemmän.

Nyttemmin jo lopetelleena akvaarioharrastajana voin sanoa, että :anssi::D Tai sitten lopetin, kun ei herunut.

Itseäni aloittelijana motivoi se, kun näkee peilistä, että se patti kasvaa ja työ tuottaa tulosta. Miksi sitä pattia sitten pitää kasvattaa? Jotenkin sitä on vain totaalisen kyllästynyt olemaan tällainen kaamea paskamaha. Kun ei kerran ole pakko.

Mä en ala hurskastelemaan. Minua ei motivoi rakkaus lajiin, tai halu olla paras missään. Mua motivoi se kun naiset kehuu tai vilkuilee. Tätä tosin tapahtuu yleensä vain kesäkausina, kun ei ole pahimmassa hyljekunnossa, vaan näyttää lähinnä vain söpöltä norpalta amisviiksineen.

Toinen tekijä on se, että on kiva olla vahva, peiliinkin on kiva katsoa, mikä palaa itseluottamukseen, mikä palaa taas naisiin. Oravanpyörä.

Aaaamen!:worship::dance:

Meikäläistä motivoi se, että itsellä on kova halu näyttää aina vähän vähemmältä siltä kynikseltä joka tuijottaa pelistä. Myös omat idolit motivoi ja auttaa jaksamaan eteenpäin.

Nyt meni kyl ohi. Ite yritän pysyy lyhyempien äijien painojen perässä osittain kai senki takia ku oon melko pitkä.
Ehkä vähän huonosti ilmaistu. Mutta oletettavasti kun oon 168/69 niin moni äijä nostaa enemmän rautaa kuin minä, koska keskiverto mies ei ihan näin patukka ole. Ehkä vähän pelkistetty ajatus asiasta, mutta toivottavasti joku ymmärtää :) Eli lihasmassaa on oletettavasti enemmän ihmisellä joka on isompi kuin minä. Ei aina, mutta yleensä.

Oman kipukynnyksen ja tuskan voittaminen treenatessa. Fiilis on mahtava kun saa raskaan kyykkysarjan vedettyä kunnolla loppuun.
Henkinen voitto kulinaristisista kiusauksista, kuinka herkulliselta se Hesen juustopurilainen näyttää, mutta minäpä pystynkin vastustamaan kiusausta.

Kaiken kaikkiaan oman ulkonäön ja kehon muokkaaminen "yhteiskunnallisia" ihanteita vastaaviksi. Myös se että Telluksella alkaa olemaan yhä enemmän ja enemmän lihavia heppuja, sitä haluaa itse olla parempi kuin toiset.

Sitten tietysti myös idolit ja muut punttaajat inspiroivat. Kuvat laihasta Flexista nuorena ja minkä muodonmuutoksen kaveri onkaan käynyt. Tosin tässä tapauksessa intoa laimentaa se että pelkästään aamupuuron voimalla ei ole menty.

Nuoruus, aloitin salilla käymisen suhtkoht nuorena, tässä on vielä monta monituista vuotta edessä aikaa kehittyä. Tiedä vielä mistä lavoilta sitä itsensä löytää :)

Sitten on tietysti se vastakkainen sukupuoli, mutta kuitenkin minulla se suurin fiilis syntyy oman itsensä voittamisesta, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Mun motivaatioon vaikuttavat tekijät on kaikki jo tullu aiemmissa viesteissä, mutta keräänpä kuitenkin ne tähän yhteen nippuun:

-Ainoa asia, jossa olen luonnostaan hyvä
-Lihastuntuma, kun on tehnyt kunnolla töitä
-Voimakas olo
-Peili (ai kun on ihana katsoa lihaksia työssä ja nähdä mitä kohtia
pitää vielä kehittää)
-Kehittyminen (vastoinkäymisten yhteydessä taistelu- ja
selviytymisvietti)
-Sylvester Stallone Rocky- ja Rambo-elokuvissa (erityisesti se
Rocky-elokuva, missä se juoksi siellä lumihangessa, herättää
mussa samanlaisia voitontahdonfiiliksiä - tuuleen ja tuiskuun, läpi
harmaan kiven jne)
-Ihanat ihmiset salilla (vastaanottohenkilökunta + samaan aikaan
treenaavat)

Edit: lisäksi
-Kaikki päivittäiset askareet on lällykevyitä (lasten kantamiset, jättiläisruokaostosten kantaminen jne)

LaaLaaLeevi puhuu asiaa :rock:
Yhteiskunnallisia ihanteita vastaavaksi en itseäni kyllä halua muuttaa/muuta, omat ihanteet on tärkeimmät ohjaajat.
Se, että lenkki menee nopeammin kuin viimeksi, sarja vedetään loppuun irvistellen, väsyttää, mutta vetää vaan. Se olo sen jälkeen, on niin euforinen hetken aikaa, että siihen jää koukkuun..
Ja sit kun ei löhöäminen ja vätystely oo mun juttu.
Mä vaan yksinkertaisesti tykkään vitun sairaasta meinigistä, kipua ja tuskaa & hiki yms. eritteet lentää, rakastan :evil:
Mutta treenikaveria on vaikee löytää, ainakaa mun ikäsiä, ku ei tommone meininki ihan mun ikäpiiris oo yleistä.. Mut toisaalta se taas toimii myös motivaationa.
Ja niin, on ne positiiviset kommentitkin ulkonäöstä ihan mukavaa kuultavaa (:

Edit: ja se peili myös! ;>

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tänään kirjaimellisesti hakkasin erään peräreiän jonka suunsoittoa olen jonkun aikaa jo kuunnellut. kesken tunnin alko ketuttaan sen suunsoitto, odotin innolla että tulisi jo se välitunti. sain useita mehukkaita osumia päähän. kävi varmasti kipeää :) tästä kaverista tuskin kuulee enää :D. luuli olevansa ovela mutta se joka viimeksi nauraa se parhaiten nauraa... :dance:

tänään kirjaimellisesti hakkasin erään peräreiän jonka suunsoittoa olen jonkun aikaa jo kuunnellut. kesken tunnin alko ketuttaan sen suunsoitto, odotin innolla että tulisi jo se välitunti. sain useita mehukkaita osumia päähän. kävi varmasti kipeää :) tästä kaverista tuskin kuulee enää :D. luuli olevansa ovela mutta se joka viimeksi nauraa se parhaiten nauraa... :dance:
Olet nyt virallisesti pakkiksen kovin jätkä.

Upeeta, mahtavaa!:rock:

Ja miten tämän nyt sitten pitäisi motivoida sun salilla käyntiäs? :david:

Dietillä ihmetellä ku paino ei tipu, mutta ukko kiristyy. Aika paljo vaikutusta tolla viinan paskalla... Nooh jos se tästä pikku hiljaa.

Ja miten tämän nyt sitten pitäisi motivoida sun salilla käyntiäs? - no ainakin tietää ettei lihaksesta ole haittaa. ps. miksi teidän piti heti alkaa "aukomaan päätä" olisiko pitänyt vaan olla nätisti ja sietää paskaa?

mä ainaki katson välis youtubesta Colemanin, Arskan ja Rockyn treenejä ;D niistä saa hyvät fiilikset :) tulee motivaatiota salille kuin lenkillekkin. :>

Oon heikko läski

Ei oikeasti kaveri, väkivallallahan sitä motivaatiota salille saa? Jos et vittuilua hakenut kommentillasi niin palvontaako? :worship:

Ja ei se haukan ympärys sitä tappelua yleensä ratkaise olen huomannut. Yleensä pituudesta, painosta ja vikkelyydestä on hyötyä, ja jotkut ovat syntyneet nyrkit ojossa. Ylä-asteen alussa olin kova pukari tappelemaan, mutta nyt on se aika mennyt jo vähän ohi johtuen siitä, että muut ovat kasvaneet jo ohi. Noh kerran olen joututunut nyrkkejä heiluttamaan vuoden sisällä.

Tämä viesti perustuu kokemukseen ei luuloon. Ja anteeksi tämä HC-OFF TOPIC.

E: Väkivalta sucks!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom