Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aivanozz sanoi:Pakkotoisto.com :lisännyt todella paljon tietoa näistä asioista ja sitä kautta on motivaatiokin lisääntynyt.
Ja tottakai NAISET motivoi aina!
Sä oot kyllä vasta 15-vuotias ja jos oot tosiaa niin lyhyt ni kannattaa kyl harkita miten punttii nostelee jos haluut sitä pituuttaki viel jonku verran kasvaa. Kovalla punttaamisella siihen voi vaikutta vain negatiivisesti mutta jokatapauksessa tuut vielä kasvamaan pituutta sen voi luvataM.U. sanoi:Lähinnä se, kun olen aina ollut aika lyhyt ja saanut kuullakin siitä aika paljon. Pituuskasvuani en voi lisätä, mutta massaa voin.
Ja tietenkin treenipainojen kasvu.
Tollaiset ihmiset motivoi...hekottaja sanoi:Tällä hetkellä ei mikään. aina päätä särkee tai on jotain muuta menoo. JA sekin on helvetistä kun ei millään nouse paino tai tulokset.
Kuukkeli sanoi:Tollaiset ihmiset motivoi...
:curs: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Mun päätä särkee vähintäänkin puoli tuntia päivässä. Joskus läpi päivän.
Muuta menoa? HHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH :urjo: Joo eihän niitä oo...
Haha mulla on paljon enemmän sisällä.hekottaja sanoi:Tänään salilla motivoi tämä viesti. Sain pari toistoa lisää kun tämä muistui mieleen.
Ja ei ne muut menot ole mitään henkilökohtaisia vaan vähän niinku pakollisia.
Tosta meitsikin saa hyvää motivaatiotatiny_tinman sanoi:Vastakkaisen sukupuolen katseet, jotenkin noista vaan tulee sellainen fiilis ettei sitä punttia ole turhaan nosteltu