Mikä motivoi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En pystynyt käymään salilla vuoteen. Sinä aikana motivaatio laski alle nollan. Pari ensimmäistä kertaa oli aika vaikeita, mutta nyt nautin siitä täysin.
Eli motivaatio löytyy siitä, että olen terve ja saan treenata :kippis:

Treenipainojen ja kunnon kohentuminen motivoivat aina. Näin dietin merkeissä motivoi kiristyminen ja jokinorsun metamorfoosi rumaksi ankanpoikaseksi :rolleyes:...Sitten tietysti treenikaverilla/-kavereilla on iso motivoiva vaikutus varsinkin laskusuhdanteen yllättäessä. Usein todellinen perspektiivi löytyy juuri kaverien kautta.

Autokoulunopettajani sanoi minulle tyyliin "olet pieni etkä tule tuosta kasvamaan". Ei tarvi kuin sitä muistella niin äkkiä rahkapurkille.

Lähinnä se, kun olen aina ollut aika lyhyt ja saanut kuullakin siitä aika paljon. Pituuskasvuani en voi lisätä, mutta massaa voin.
Ja tietenkin treenipainojen kasvu.

Kyllä mullakin tuo treenipainojen kasvu antaa potkua, ja se kun näkee itsestä kuvia ajalta jolloin ei vielä tullut treenattua ja vertaa niitä nykykuviin.

mikäs se enempää motivois salille menee ku se hetki jolloin katsot peiliin ja kaljamaha katsoo takaisin syyllistävällä katseella aivan kuin se haluaisi sano "salille siitä ***** läski"

Tällä hetkellä ei mikään. aina päätä särkee tai on jotain muuta menoo. JA sekin on helvetistä kun ei millään nouse paino tai tulokset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
M.U. sanoi:
Lähinnä se, kun olen aina ollut aika lyhyt ja saanut kuullakin siitä aika paljon. Pituuskasvuani en voi lisätä, mutta massaa voin.
Ja tietenkin treenipainojen kasvu.
Sä oot kyllä vasta 15-vuotias ja jos oot tosiaa niin lyhyt ni kannattaa kyl harkita miten punttii nostelee jos haluut sitä pituuttaki viel jonku verran kasvaa. Kovalla punttaamisella siihen voi vaikutta vain negatiivisesti mutta jokatapauksessa tuut vielä kasvamaan pituutta sen voi luvata :)

hekottaja sanoi:
Tällä hetkellä ei mikään. aina päätä särkee tai on jotain muuta menoo. JA sekin on helvetistä kun ei millään nouse paino tai tulokset.
Tollaiset ihmiset motivoi...
:curs: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Mun päätä särkee vähintäänkin puoli tuntia päivässä. Joskus läpi päivän.

Muuta menoa? HHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH :urjo: Joo eihän niitä oo...

Nouse painot? Ollu noita loukkaantumisia niin tiedän tuonkin kakan maun. Tällä hetkellä vuoden takaisissa painoissa, aloitinkin vasta tällä viikolla KOVAN treenaamisen puolen vuoden tauon jälkeen. Vuoden alussa aloittaessa kevyen treenin oltiin kahden vuoden takaisissa painoissa.

:haart:

Edit: ja enkä nyt tarkoita, että olisin yhtään sen kovempi kuin kukaan muu, vaikka esim. hekottaja. Statistiikka on ainoa joka mun kirjoissa ratkaisee, ei paskapuheet. Omasta mielestä vaan kuulosti vähän asennevammaiselta mutta to each their own.

Mua motivoi treenikaverit ja pieni kilpailu heitä vastaan :D , Pakkotoisto.com , se että en ole tyytyväinen kondikseeni ja se että rakastan tätä lajia.

Kuukkeli sanoi:
Tollaiset ihmiset motivoi...
:curs: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Mun päätä särkee vähintäänkin puoli tuntia päivässä. Joskus läpi päivän.

Muuta menoa? HHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH :urjo: Joo eihän niitä oo...

Tänään salilla motivoi tämä viesti. Sain pari toistoa lisää kun tämä muistui mieleen.

Ja ei ne muut menot ole mitään henkilökohtaisia vaan vähän niinku pakollisia.

Muutaman kuukauden treenin ja oikeamman ruokavalion perusteella, itseä motivoi se kokonaisvaltainen hyvänolon ja lisäntyneen energian tunne, se että jaksaa tehdä vaikka 12 tuntia keskiraskasta työtä sen jälkeen käydä sallilla vetämässä treenit ja silti ei väsytä niin paljon kun ennen tätä elämän muutosta tavallisen 8 tunnin työpäivän jälkeen..
ja tietenkin ne pienet kohoumat ja varjot joita alkaa ruumissa näkymään sellaisissa paikoissa jossa ennen on ollut pelkkää läskiä.. Joku päivä sitä pystyy viellä hyppimään peilin edessä alastomana niin, että ei tee mieli oksentaa omalle peilikuvalleen.. :rock:

hekottaja sanoi:
Tänään salilla motivoi tämä viesti. Sain pari toistoa lisää kun tämä muistui mieleen.

Ja ei ne muut menot ole mitään henkilökohtaisia vaan vähän niinku pakollisia.
Haha mulla on paljon enemmän sisällä.

Mun treenikaveri on kasvanu prkleesti. Muttei sen jälkeen pahemmin kun loukkaannuin. Ollu jo monta kk yllyttämässä mua kovaan treeniin. Mutta haluni avulla olen pystynyt katsomaan itseni kutistuvan sen ohella kun olen hitaasti parantunut. PPPPPPPPPPPPaatience. :curs: :curs: :curs:

Ei munkaan.

:haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom