Mikä motivoi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Iivili
Eikö sitä pysty samaan aikaan olemaan tyytyväinen siitä voimasta ja lihaksesta, mitä on tähän mennessä saavuttanut, MUTTA kumminkin olla palava halu kehittyä lisää? Olla hyvillään ittestään, mutta myös haluta parempaa?

Kyllä näin voi olla ja tulisikin olla. Se on mielestäni merkki kohdallaan olevasta psyykestä. Eikä se kehitys tämäntyyppiseen tyytyväisyyteen pysähdy, kun myös kohdallaan oleva kehityksen halu on mukana.

Eniten motivoi oma peilikuva. Siitä näkee parhaiten mitä on jo saavuttanut ja mitä pitää vielä saavuttaa. Esim. itse katsoin kesän alussa että eihän mulla ole "siipiä" ollenkaan, ja heti kasvoi kaikkien selkä treenien motivaatio potenssiin kolmella.

Hulkki ja geg, ihan tosissaanko?? :confused:

Mä kun aina luulin, että megareksia/bigoreksia on tikkujalka/käsi/pulkannarulääkäreiden ja kukkamekkotätien keksimää urbaanilegendaa. Eikö sitä pysty samaan aikaan olemaan tyytyväinen siitä voimasta ja lihaksesta, mitä on tähän mennessä saavuttanut, MUTTA kumminkin olla palava halu kehittyä lisää? Olla hyvillään ittestään, mutta myös haluta parempaa?

Dead serious. Tietysti on iloinen siitä, ettei ole enää niin kauhea ruikku kuin muutama vuosi aiemmin kun vasta aloitti salia, mutta TYYTYVÄINEN en varmaankaan koskaan kehitystasooni ole. Aina on päästävä pidemmälle, koska tuolla ulkona on paljon ukkoja jotka on isompia, vahvempia ja tiukempia kuin minä. Ja sekös hajottaa ja puskee miestä - salille päin.

Hulkki ja geg, ihan tosissaanko?? :confused:

Mä kun aina luulin, että megareksia/bigoreksia on tikkujalka/käsi/pulkannarulääkäreiden ja kukkamekkotätien keksimää urbaanilegendaa. Eikö sitä pysty samaan aikaan olemaan tyytyväinen siitä voimasta ja lihaksesta, mitä on tähän mennessä saavuttanut, MUTTA kumminkin olla palava halu kehittyä lisää? Olla hyvillään ittestään, mutta myös haluta parempaa?

Kyllä minäkin tosissani olin. Tietysti on se mukavampi katsella nyt peilistä itseään kuin silloin ennen reenamista mutta ei tämä nyky tilanne riitä lähellekkään.

Rocky leffat ehdottomasti ! Varsinkin ykkönen, siitä saa motivaatiota kunnolla. Musiikista ja Yatesin Blood & Gutsista saa kans kivasti potkua.

Vaikken iso olekaan,niin vuosien vieriessä on kiva huomata,että on ikäisekseen yhä paremmassa kunnossa.
Moni tuttu on jo lösähtänyt pahemman kerran.Itse olen elämäni kunnossa nelikymppisenä.Taso on pidettävä vielä ainakin 10 vuotta.Sitten voi kokeilla golfia.

Mua motivoi
- oma kehittyminen
- hyvän treenin tuoma onnistujan fiilis
- fitness lehtien selailu/kuvien katselu, että tuommoinen minustakin tulee jos oikein jaksan treenata.
- poikaystävän ja kavereiden kehut kehittymisestä
- pakkotoisto.com

Välillä itsekin mietin ihan samaa ETTÄ MITEN NE MUUT JAKSAA?! (kun oma kehittyminen on liian hidasta, tai on unohtanut mistä lähdin ja nää nykyiset tulokset ei tunnu riittäviltä) Niin jatkaa vaan tätä askeettista ruokavaliota ja kieltäytyä jatkuvasti herkuista ja silti tulokset tulevat tuskastuttavan hitaasti.
Ja vielä kun on alkanut epäillä että musta ei voi edes tulla Anu Mäkistä tai Jutta Valtosta kun lukee heidän treenimääriä ja minkälaisia diettejä se vaatii. :(
Minua motivoisi hyvin jos löytäisin naispuolisen kaverin joka olisi yhtä innostunut ja voisi käydä yhdessä treenaamassa. Nykyään on kurjaa olla "erilainen nuori" kun kaikki vaan ihmettelee palautusjuomajauheita että "onpas toikin hurahtanut kun pitää tommosia jauhoja syödä ja aina olla treenaamassa..."

Tsemppiä muille!

Ei voi olla treenaamatta,nuppi hajoaisi lopullisesti,jos ei pääsisi purkamaan ylimääräisiä höyryjä levytangon kanssa rimpuilemiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenaaminen on ihan v*tun kivaa! Viikon kohokohta kaksi kertaa viikossa! :)

Toisaalta motivoi peilikuva...pieni olen, mutta sentään suunta on oikea.

*edit

Niin ja sitten vielä se fiilis, kun lähtee salilta kovan treenin jälkeen... Endorfiinin OD, aurinko paistaa ja auto kulkee... :cool:

Originally posted by Olbe
Ei voi olla treenaamatta,nuppi hajoaisi lopullisesti,jos ei pääsisi purkamaan ylimääräisiä höyryjä levytangon kanssa rimpuilemiseen.

TOTTA, välipäivinä on helvetin vaikea olla paikoillaan ja kun vielä duunissa kuuntelee porukoiden valitusta kaikesta mahdollisesta vaivasta niin kyllä se treenifiilis kasvaa kun ajattelee että helvetti musta ei tollasta paskanjauhajaa tuu!!!! :mad:

Se motivoi, että aina löytyy salilta - pieni nainen kun olen - se isompi puntti/painavampi levy/seuraava painopakan "taso" joka pitää saavuttaa/nostaa...Ja tietysti oma peilikuva, siihen en tule varmaan koskaan olemaan tyytyväinen 100%:sti - hyvä niin! ;)

Originally posted by mtk77
Miten te motivoitte itseänne? Mitkä ovat parhaat motivaation lähteet?

Peili + siihen katsominen -> hysteerinen nauru.

Popedan loisto biisi - Jos pillua saan :rock: eivaan :D
Päälajin oheisharjoitteluna käyn salilla ja sitä edesauttaa halu menestyä jääkiekkossa! :rock:

Jatkuva kehittyminen, tällä hetkellä laihtuminen ja haave siitä, että se päkki näkyisi jonain päivänä :D

Puolituntia osoitteessa pakkotoisto.com motivoi taas kummasti, täältä saa hirveen kimmokkeen illan reeniin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom