Mikä motivoi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
andor sanoi:
mua motivoi se että saa tulosta aikaan ja uusia ennätyksiä (esim. penkissä)

:offtopic: Heh, kaikkea sitä on kirjotellu 2,5 vuotta sitten. :david: Nyt ei kyllä kiinnosta paskaakaan joku penkkitulos, ykköstä en ole kokeillutkaan pitkiin aikoihin.

Eemeli sanoi:
Jatkuva kehittyminen, tällä hetkellä laihtuminen ja haave siitä, että se päkki näkyisi jonain päivänä :D

Samaa täällä. Kyykkytulokset nousee ja rasva pikkuhiljaa tirisee. :) Motivoipi kummasti.

Motivoi lähinnä tulosten nousu, lihasten kasvu, mukavat kommentit ja yksinkertasesti mieli haluu salille, tulee pahamieli jos ei mee :)

Mua motivoi se, että on edes jotain sisältöä elämässä joka on vain minua ITSEÄNI varten. Kehitys on myös ihan kivaa.

Eniten ehkä motivoi muiden vittuilut siitä miten pieni olen :nolo: . Jos se v*ttuilu joskus loppus... Sitten on mukavaa tuo pieni "kisailu" ja tulosten vertailu kavereiden kanssa :rolleyes: .

Tällä hetkellä vituttaa, on vituttanut jo monta päivää!! Mutta äsken katsoin taas Villen&Ahdin ojentajatreenivideon, joten jos huomenna jo menis!! Noista pätkistä saa kyllä potkua.. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
- vanhat kuvat itsestä :urjo:
- Peili, sillon kun kehitystä on tullut tai sitte on repsahtanu vaihteeks huonoon kuntoon
- Viha, jota ruokin parilla kunnon muistelolla "ei susta kuitenkaan oo siihen"-kommenteista
- Halu näyttää itselleen, että se onnistuu.

Eipä ole yksikään mimmi vielä vastannut...? No anyway, minua ainakin motivoi ihan raaka voima, tai siis se, että tiedän sitä voimaa tulevan (ja olevankin jo) enemmän kuin ns. norminaisella. Kutsukaa vapaasti pinnalliseksi ja/tai narsistiksi, mutta kyllä itselleni ainakin tuottaa iloa ja ylpeyttä ajatus siitä, että pystyn sellaiseen, mihin suuri osa naisista ei pysty - kuten vetämään niin-ja-niin monta leukaa, nostamaan maasta kolminumeroisen määrän kiloja ja penkistä yli oman painoni jne.

Toinen, vielä tärkeämpi motivaation lähde on se, että voimailu pitää myös pääni sisäiset asiat järjestyksessä. Kovan treenin myötä olen saanut takaisin sen, minkä luulin jo iäksi menettäneeni: Normaalin suhtautumisen ruokaan ja syömiseen. :)

Kyllä se on vaan raskaan raudan liikuttelu yhdistettynä hiljaiseen naureskeluun roinaaville kavereille, jotka ovat kaukana voimatasoissa... ;)

Kiusa se on pienikin kiusa.

Minua motivoi se fiilis kun pääsee lavalle ja tietää, että on tehnyt ja antanut kaikkensa päästäkseen parhaimpaan kuntoon. Se valtava työmäärä jonka on tehnyt palkitaan. Kun etenee dieetillä loppua kohti ja kisakunto alkaa tulla esiin, niin fiilis vaan paranee. Kisan jälkeen tietää taas, missä mennään ja mitä on kehitettävä. Koskaan sitä ei ole valmis, sillä kehitys loppuu siihen...Se on hienoa nähdä kuinka jokaiseen skabaan voi jollain osa-alueella kehittyä. Motivaatio tulee jokaisesta päivästä ja treenistä matkalla kohti tavoitetta. Toki välillä on huonoja päiviä, mutta niistä kun selviää, motivaatio on entistä kovempi.

kyllä se kummasti motivoi kun kuulee edes pientä kehua et sulla toi paino on sentään lihasta tai vastaavaa :rolleyes: ..pakkotoisto.com on taas mahtava motivaation lisääjä jos meinaa ruuasta lipsua!!! :rock:

Pakkotoisto.com :lisännyt todella paljon tietoa näistä asioista ja sitä kautta on motivaatiokin lisääntynyt.

Ja tottakai NAISET motivoi aina!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom