Mikä levypainoissa maksaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen epätoivoisesti kokeillut etsiä levypainoja tankoon, mutta hinnat ovat melko järkyttäviä. Yksi 20kg levypaino 60€, ja 5kg raudasta saat maksaa 20€. Hinnat tahtovat olla myös samaa tasoa kaikissa nettikaupoissa. Onko levypainojen punnituksessa käytetty kenties massaspektrometriä tai onko ne valmistettu adamantiumista?

Toki kaikkeen turhaan tulee käytettyä rahaa, mutta ei uskoisi että kiekolla jonka keskelle on porattu reikä ruokkisi kokonaisen kylän afrikassa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Teräs maksaa. Halvimmillaan olen nähnyt tarjouksessa 1,5€/kg levypainoja mutta 2€/kg on halpa hinta. Jos on kumitettu niin menee halvimmillaankin lähemmäs 3€/kg.

jos paikkakunnallasi on aikuskoulutuskeskus eli AKK niin kysäseppä sieltä metalli puolelta kilohintaa levyille, ainakin turussa noita sorvailivat ja tein siellä ollessani itselleni KP:t ja levyjä, hintaa en muista mutta kysymällä selviää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiinasta vaan tilaamaan, ei maksa paljoa. Tosin joku 2000 kiloa pitää vähintään tilata sitten kuormalavoilla.

Vittu, että oli hyödyllinen vastaus. :face:

Budget sportista saa suht halvalla niitä muovilevyjä, mut sanoisin, että laadukkaat rautalevyt on helpompi kaupata eteenpäin hyvällä hinnalla, jos joskus niistä haluat luopua. Ja kyllähän ne ittensä takas maksaa lihan tarttuessa kroppaan.

Älä muuta sano. Tarvitsisin 50kg leokon, mutta hintaa on lähemmäs 250kg :)

Voit laskea paljon matskun kilohinta on. Se ei itsestään saa levypainon muotoa eli sekin maksaa. Ja jos se päällystetään muovilla sekin maksaa. Ja rahtikin maksaa jonkin verran. Ei nuo mun mielestä lopulta niin kalliita ole.

Vittu, että oli hyödyllinen vastaus. :face:

Budget sportista saa suht halvalla niitä muovilevyjä, mut sanoisin, että laadukkaat rautalevyt on helpompi kaupata eteenpäin hyvällä hinnalla

Kannattaa tosiaan unohtaa ne muovipainot. Ne vie tangossa paljon tilaa, mutta painoa ei tule nimeksikään. Ehkä jollekin 80-v eläkeläismuorille riittää sellainen kevyt muovisetti.

Olen epätoivoisesti kokeillut etsiä levypainoja tankoon, mutta hinnat ovat melko järkyttäviä. Yksi 20kg levypaino 60€, ja 5kg raudasta saat maksaa 20€. Hinnat tahtovat olla myös samaa tasoa kaikissa nettikaupoissa. Onko levypainojen punnituksessa käytetty kenties massaspektrometriä tai onko ne valmistettu adamantiumista?

Toki kaikkeen turhaan tulee käytettyä rahaa, mutta ei uskoisi että kiekolla jonka keskelle on porattu reikä ruokkisi kokonaisen kylän afrikassa.

Ite tilasimma smartiasta ja oli silloin melko huokea paikka. Ihan perus rautalevyjähän nuo ja 2,5 kilosissa reiätkin liian pienet, mutta kyllä niitä aikansa nostelee.

Kannattaa tosiaan unohtaa ne muovipainot. Ne vie tangossa paljon tilaa, mutta painoa ei tule nimeksikään. Ehkä jollekin 80-v eläkeläismuorille riittää sellainen kevyt muovisetti.

Joo, oon kyllä ihan samaa mieltä. Ostin joskus levytangon ja -painoja Budgetista, ja kyllä ne aika epäkäytännöllisiä oli. Setin painavimmat kiekot tais olla 10 paunaa yhteispainon ollessa +50kg. Annoin setin myöhemmin naispuoliselle ystävälleni, joka ilmeisesti on tullu ihan hyvin toimeen sen kanssa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom