Mikä levypainoissa maksaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite kanssa tilailin Gorillasportilta noita painoja ja sieltä varmaan halvimmalla sai. Vaikka ei ne sielläkkään ilmasia ollut. Kyllä se rauta maksaa...

Jos pääset salille noita hypistelemään niin turha sitä on kotiin nurkkiin ostaa pyörimään. Ei sitä jokapäivä tarvitse kuitenkaan nostella.

Salillakäynti on vähäsen jäänyt, lukuunottamatta otevoimailua kotona, salilla en tuon takia jaksa käydä. Ja 50kg leokot vaihtoivat eri puolelle jonkun papparaisen mielipiteen takia, ja sillä puolella missä leokot ovat, lukee jokaisella seinällä "magnesiumin käyttö ehdottomasti kielletty" ja leokot ovat aina jalkaprässissä vikoina levypainoina. Siihen yhdistettynä hirveät ruuhkat niin ei kiitos.

Oulun Puuilo kaupassa oli kerran 20kg laakeroitu tanko ja 120kg levyjä vaivaiset 139euroa. Ostin sitten kaksi sarjaa niitä kun halpoja olivat.
Käytettynä kai niitä olisi paras etsiä. Itse olen ostanut käytettynä käsipainoja, power rackin, penkin ym...

Se pitää tietty näissä kiinanpaskoissa (itelläki 299 € Polkupyörätukun laakeroitu olympiatanko + 120 kg painoja) muistaa, että laatu on se mikä maksaa ja jos et maksa mitään niin turha odottaa ihmeitä. Kyllä Leokot on vaan laatua ja kestää, kestää, kestää. Tosta Polkupyörätukun setistä rupes irtoileen levyistä kumit jo peräkärryssä matkalla kaupasta himaan :face: Tanko on joku c-luokan toleranssitanko, ku näkyy selviä hiontajälkiä (rälläkän) ja ei taho ihan oikeet 50 mm jousilukot mennä millään paikoilleen (piti rasvata, muuten ei mahu)... En kyl kokeilis 200 kg mavea tolla, mut hyvin tolla autotallis työntelee ja tempailee. Painot on jotain ihme silikonimateriaalia pinnaltaan, liukkaita kun pirut ja ei mitään laippaa kehällä että vois saada nostettua. Ota siinä sit yhellä kädellä 20 kg silee liukas levy, hyvä kun kahdessa kädessä pysyy :face:

Kärkkäiseltä ostin aikoinaan itse tangon ja 140 kiloa kiekkoja johonkin ihan naurettavaan hintaan, olisiko ollut 199e. Ihan perushyvät vehkeet ja kunnossa edelleen vaikka vuosia olleet jo käytössä, itse myin kaverille eteenpäin. En tiedä myydäänkö sitä settiä enää mutta kannattaa vilkuilla.

Kärkkäiseltä ostin aikoinaan itse tangon ja 140 kiloa kiekkoja johonkin ihan naurettavaan hintaan, olisiko ollut 199e. Ihan perushyvät vehkeet ja kunnossa edelleen vaikka vuosia olleet jo käytössä, itse myin kaverille eteenpäin. En tiedä myydäänkö sitä settiä enää mutta kannattaa vilkuilla.

Joo näitä löyty vielä kuukausi sitten kysymällä.. Ei ollu esillä, vaan oli varastossa.

Tampereen valimoinstituutti hervannassa tekee opiskelijatyönä semi halvalla ja aika paljon porukka käy siellä teettämässäkin. Jos on varteenotettava vaihtoehto niin voin kysäistä opettajalta paljonko maksaa ja ilmoittaa tähän ketjuun.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Netanttilassa oli joku aika sitten poistossa 2x10kg painot 15e/paketti. 5 paketin (=100kg) postit oli 7e.. :D

Just noita liukaspintasia, eli halpoja, ei hyviä. Mut on kai ne tangossa pysyny. Reilu 100kg mahtuu kerralla, kyllä alottelija noilla hetken aikaa nostelee. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom