Mikä iso farkku/ maasturi n 20 000€:lla?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän noissa maastureissa on lähes aina tavaratila korkeempi ja riippuhan se ihan kamoista mitä sinne pakkaa.. Usein noi maastureiden tavaratilat on aika lyhyitä ettei sinne saa mitään "pidempää" pitkittäin laitettua. Pathfinderin data Niin siellä vaan väitetään ettei tilaa ole kun 515 litraa..

Ettei menis ihan sivuun aiheesta niin Rangen Vogue on kans aika mukava auto.. tosin ei tarvi sitäkään kauheen uutena aloittajan budjetilla ostaa.. -> http://www.nettiauto.com/range-rover/vogue/2686378 jos dieseliä haluais niin käsittääkseni bmw:n koneella
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei kyllä ymmärrä miten ne laskee noi. Varmaan Pathfinder on laskettu kolmannen penkkirivin kanssa. Meinaan tuonne menee 110% varmasti litroja enemmän, vai laskeeko ne litrat vain penkin yläosaan?

nissan_pathfinder_se_4x2_2008_other_trunk.jpg


volvo_v70_r_2007_other_trunk.jpg
 
Tai sitten joku iso jenkkimaasturi? Hummer H2, Cadillac Escalade... onhan noita, jos omistat C kortin ni auto saksasta ilman veroja koska on kuokki. Noissa ainakin on kaikki mukavuudet vakiona. Hummerissa varmaan maasto-ominaisuuskin riittää :d. Vuosittaista autoveroa ei ole kun on kuokki, eikä dieselveroa, ja vakuutuksetkaan ei hirveesti ole jos on bonarit kohillaan.
 
No niin, tässähän on hyvin herännyt keskustelua.. Eli siis, autolla ajaa mun lisäksi emäntäkin. Hänellä ei ole C korttia, mulla on. Tosin saisihan sen kortin autokoulusta. Noi ST mondeot tipahtaa pois siksi että auton pitää ehdottomasti olla automaattilaatikolla, muuta ei edes harkita.
Hummer oli siinä mielessä hyvä ehdotus että sellanen todellakin kiinnostaisi meitä molempia, menee vaan budjetista vähän yli, tarvii C kortin ja on mun käsityksen mukaan kallis auto ylläpitää kun vie bensaa tolkuttomasti ja varaosat ym ilmeisen kalliita.
 
Itse vertasin noin vuosi sitten volvon v70 ja vekkulin c farkkua ja c farkku meni tilansa puolesta edelle. Jotkut tietenkin vierastaa opeleita mutta itse olen ollut varsin tyytyväinen vekkuliin. Kone varsin pirteä ja tilaa on.
Maasturi tökkäsi ylläpito ja "järkevän" tarpeelisuuden takia. Käyn kylläkin metsällä mutta silti maasturilla varsin vähän järkevää hyötyä mulle. Ja kun autoon pitää pakata koirahäkki ja muut romut niin vastoin muiden edellä mainittua tilavuutta niin saan tuohon farkkuun ne paremmin menemään kuin esim crv:hen. Kaverilla crv ja siihen kun aina kamat pakataan niin aina ahdasta...
 
Alle 20 tonnin voi saada myös siistin Freelander kakkosen, se pienempi siis. Näin semmoisen yksi päivä isommilla nakeilla mustana ja oli oikeasti aika siisti.

Land_Rover_Freelander_2_LR2_1.jpg

Velipojalla on tollanen, sillä TD4 koneella.
Yllättävän pirteä kapistus, mutta omituisiakin piirteitä tuosta löytyy.
Autossa on webasto, mutta siihen ei saa kelloyksikköä, eli se toimii vaan auton ollessa käynnissä.
Vasta 2010 malleista alkaen noihin kuulemma saa ajastimen.
Takatila tuossa on kokoluokkaa Golfia pienempi, eli sillä ei Freelander II:n kanssa elvistellä.

Hiton mukava ajettava ja kulkee maastossakin niin hyvin, että monella loppuu rohkeus ajaa ennen auton etenemiskyvyn saavuttamista.
 
Tostahan löytys kanssa mielenkiintoinen kapistus.
Allroad 2.5TDI johon tehty isompi koneremppa aivan just.

http://tinyurl.com/yb4ena2

Ainoa mikä noissa sitten ottaa lompakolle on jos tasosäätö menee paskaksi.
Ainakin meikäläistä on tuo Allroad himottanut aina..
 
Autokuume taas vaihteeksi iskenyt.. Hintana olisi n 20 000€. Mitä farkkua tai maasturia lähtisitte suosittelemaan? Kriteerit, ehdottomasti automaatti, mielellään hyvin varusteltu, näyttävän näköinen, hyvä ajaa.

Aikalailla mission impossible. Automaatti kun on niin harvinaista herkkua.

Jos päätät nostaa budjettia, suosittelen tsekkaamaan Hyundai Santa Fe:n. Tucsonin omistajana en voi kuin suositella kyseistä automerkkiä ja varsinkin takuuta ja maahantuojaa. Esim. ajamani 60 tonnin aikana vein autoni ekaa kertaa vikakorjaamolle. Mittarissa siis 185000 ja ikää 4,5 vuotta. EGR paskana, ja takuuseen meni kysymättäkään.
 
Velipojalla on tollanen, sillä TD4 koneella.
Yllättävän pirteä kapistus, mutta omituisiakin piirteitä tuosta löytyy.
Autossa on webasto, mutta siihen ei saa kelloyksikköä, eli se toimii vaan auton ollessa käynnissä.
Vasta 2010 malleista alkaen noihin kuulemma saa ajastimen.
Takatila tuossa on kokoluokkaa Golfia pienempi, eli sillä ei Freelander II:n kanssa elvistellä.

Hiton mukava ajettava ja kulkee maastossakin niin hyvin, että monella loppuu rohkeus ajaa ennen auton etenemiskyvyn saavuttamista.

Kertokaa nyt mullekkin, mistä Freelander 2:sen saa Suomesta alle 20k€, haen heti muutaman eteenpäin myytäväksi.

Itsellä Grand Cherokee 2002 mersun koneella ja ihan mukava peli tuo on. Kotonaan on maastossa, mutta kyllä tuolla kelpaa pikitietäkin ajaa. Tavaratilaa on 1105/2060, eli romua menee kyytiin ihan kivasti..
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tostahan löytys kanssa mielenkiintoinen kapistus.
Allroad 2.5TDI johon tehty isompi koneremppa aivan just.

http://tinyurl.com/yb4ena2

Ainoa mikä noissa sitten ottaa lompakolle on jos tasosäätö menee paskaksi.
Ainakin meikäläistä on tuo Allroad himottanut aina..

Tuohon 2,5L TDI moottoriin ei pidä kenenkään suomalaisen normaalin palkansaajan mennä koskemaan. Jos allroadia himoitsee, suosittelen pysymään uudemmissa 3.0L malleissa.
 
Zone-sarja -42%
Eikös Freelander 2:set tullu vasta 2007? ja niitä ei ihan 20t saa viellä.. Ja noista tavaratiloista, ilmeisesti lähes kaikki mitataan VDA-menetelmän mukaan ja silloin mitataan vaan tohon hattuhyllyyn asti, joten siinä mielessä vertailu on tasapuolinen, mutta ei kerro "todellista" tavaratilaa eikä mitään sen pakattavuudesta.
 
Tuohon 2,5L TDI moottoriin ei pidä kenenkään suomalaisen normaalin palkansaajan mennä koskemaan. Jos allroadia himoitsee, suosittelen pysymään uudemmissa 3.0L malleissa.

Juu, noin minäkin olen Allroadin homman käsittänyt. Hiton kallis ja vikaherkkä kapistus.

Saako Scodan Scouttia alle kahdenkympin?

Ainakin autotalli.comissa alk. 25k€ noi Scoutit.
Uuttahan saa alk. 35k€, mutta ainakin kun tein lisävarustelistalla hintalaskurin, niin meni sinne 43k€ pintaan hinta.

Eikös Freelander 2:set tullu vasta 2007? ja niitä ei ihan 20t saa viellä.. Ja noista tavaratiloista, ilmeisesti lähes kaikki mitataan VDA-menetelmän mukaan ja silloin mitataan vaan tohon hattuhyllyyn asti, joten siinä mielessä vertailu on tasapuolinen, mutta ei kerro "todellista" tavaratilaa eikä mitään sen pakattavuudesta.

No tuon Freelander II:n takaluukku nyt vaan on helvetin pieni.
Jos haluaa tilaa, niin sitten Discovery 3:n.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom