Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Pitkästä aikaa kunnon Max Out Friday, joku peeärräkin sieltä tuli.

Aijai, tulispa mullekkin taas maksimivoimailun aika. Nyt kyllä täytyy pysyä perusvoimailussa kauemmin ku ennen, koska perusvoimatreenillä voimatasoni tuntuvat kasvavan kymmenen kertaa paremmin.

Olen harrastanut koko elämäni liikuntaa, mutta nyt vasta kuukauden verran olen käynyt salilla. Tätä ennen sali on toiminut lähinnä lajiharjoittelun tukena, silloin tällöin. Kuukaudessa olen saanut hämmästyttävän hyviä tuloksia; entiset urheiluvammat ym:t ovat lähteneet paranemaan kunnolla! Yli vuosi sitten hajonnut olkapää sekä nilkka ovat tämän kuukauden aikana lopettaneet särkyilyn ja vihlomisen. Vähitellen myös voimakin on alkanut palautua ja kehon epätasapaino siten tasaantua. Myös oikea hartia, joka käsilaukun johdosta on ollut n. 5 cm alempana kuin vasen, on nykyisin suht samalla tasolla. Olen todella iloinen siitä, että kroppa korjaantuu ja siten tulevaisuus näyttää kaikilta osin hieman paremmalta. Ehkä vähitellen muutosta tulee myös ulkoiseen olemukseen, mutta tärkeintä on kuitenkin terveys ja hyvinvointi myös tulevaisuudessa!

Oma treeni meni rinnan osalta todella heikosti, voimat vain loppuivat kesken ja kipuakin tuntui vasemmassa rinnassa... Mutta treeneissä ilahdutti treenikaverini motivaatio ja kehitys. Huomasi että omista neuvoista on ollut selvästi hyötyä, todella palkitsevaa!

Eilinen jumppa ilahdutti, alkaa pikkuhiljaa löytymään tekniikkaa ranskikseen ja penkkipunnerteluun :rock: Ja ekaa kertaa tuntematon kanssatreenari pyys varmistamaan penkkisarjaa. Mukava siinä tsempata ja antaa parit pakkotoistot , kun kaveri nappaa tyyliin 40 toistoa samalla painolla minkä ite saa kerran ylös. Hyvä meininki!

Sain tyttöystävän hyvälle päälle etureisipäivänä, vaikka aluksi salille mennessä unohti treenihousut himaan. Päätin, että mennään sitten kotisalille, vaikka hirveän mutinan saattelemana. Kotisalilla Smith korvattiin vapaalla tangolla ja sain puskettua 105kg kapeella 6x ylös ja tyttöystävän mutinakin vaihtui kovaan etureisitreeniin. :rock:

Ei varsinaisesti salilla, mutta sieltä pois kävellessä pari hyväpeppuista tyttöä hölkkäili hitaasti ohi ja olin vähän :wtf: Melkein lähin juoksemaan samaa vauhtia hieman perässä, mutta puhuin puhelimeen. Ja kulkihan se treenikin mukavasti, selkää tuli murjottua huolella. Hyviä lisäkikkoja löytynyt noista Gymlogeista :thumbs:

Back
Ylös Bottom