Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ensimmäistä kertaa 100kg penkissä. Vaikkei se nyt mikään treenaamisen ykköstavoite ole ollutkaan niin kyllä lämmitti tämmöistä ikäloppua menneen talven tuulen nussimaa latumerkkiä.

Ensimmäistä kertaa 100kg penkissä. Vaikkei se nyt mikään treenaamisen ykköstavoite ole ollutkaan niin kyllä lämmitti tämmöistä ikäloppua menneen talven tuulen nussimaa latumerkkiä.

Se on ihan hyvä merkkipaalu jo.

Itellä tavotteita penkistä.

100kg
5x100kg
10x100kg
130kgx1
120kgx5
140kgx1
100kg x 10 ojentajapenkki
150kg ym. :)

Se, että treenimotivaatio tullut takaisin pitkän tauon jälkeen ja jalkojen särkyilyt alkaa olemaan ohi niin pääsee TAAS opettelemaan mave ja kyykkytekniikoita vähän uusiksi :D..

Mun piti käydä salilla ihan vähän vaan tekemässä jalkoja, sillain kevyesti. Nyt on sitten kuitenkin etureidet niin hapotettu, että kävelen vaappuen seuraavat päivät. Kivoja vahinkoja tuollaiset.

Perjantaina ei reeni kulkenut, lauantai laivalla, sunnuntai krapulassa niin ei odotukset olleet kovin korkealla tämänpäiväisestä, mutta hiton hyvinhän se meni. Mavessa meni 3x6x100, mikä on sarjana paremmin kuin ennen selän telomista pari kuukautta sitten. Vielä matkaa niihin painoihin, mitä silloin nostelin, mutta tommosia sarjoja ei tosiaan tullut tehtyä. Lisäksi tekniikka tuntuu paremmalta kuin ennen.

Suurempana ilonaiheena kuitenkin 3x2 (lyhyillä tauoilla) leukoja. Joulukuun alussa meni joskus ehkä yksi eikä sekään ihan loppuun asti. Kyllä se näköjään tästä. Negatiivisilla leuoilla olen harjoitellut.

Ilahduttaa varmaan jälkeenpäin, tänään on koko päivän ollut semmoinen tunne ettei jaksaisi lähteä salille ja oli tarkoitus lähteä jo heti aamulenkin jälkeen mutta olen siirtänyt sen jo näin pitkälle ja nyt ajattelin lähteä repimään itseni sinne vaikka väkisin->

Ilahdutti eilen, ei tänään.. Mutta, leuanveto sujui hyvin ja taas saa lisätä painoa niin siihen kuin penkkiinkin! Overall ilahduttaa kehitys painoissa, joka alkaa pikkuhiljaa näkyä kropassakin = Motivaatio huipussa. :dance2:

Se tunne kun vetää pudotussarjan prässissä, keräilee pari minuuttia lattialla, yrittää nousta ylös ja jalat ei kanna vieläkään. Etureiskat enempi tohjona kuin pitkään aikaan. :dance:

Smith oli varattuna ja kävin siinä tekevältä mieshenkilöltä kysäsemässä onko vielä paljon sarjoja jäljellä. Sanoi että pari, joten menin ajankuluksi veivailemaan viereiseen huoneeseen vielä leukoja ja jotain, oli oikeasti enää pohkeet smithissä tekemättä. Vähän ajan päästä tämä tyyppi tuli asioikseen kertomaan, että hän lopettaa nyt ja pääsen tekemään.
Piti siis mulle smithin varattuna. Jos olis vaan purkanut painonsa ja häipynyt, olisi joku muu ehtinyt livahtaa ennen mua, kiireaika salilla.
Oli erittäin kohteliasta, kiitos hänelle jos sattuu lukemaan. :thumbs:

Kahden ja puolen viikon työreissaamisen + keuhkokuumeen ja korvatulehduksen jälkeen pääsin vihdoinkin taas salille. Ensin hatutti, koko sali järjestelty uudelleen. Sitten ilahdutti, uusia painoja ja uusi järjestys on kuin onkin järkevämpi kuin edellinen.

Ajattelin tehdä hieman rauhallisemman käsipäivän niinkin pitkän tauon jälkeen...
...yllätyin positiivisesti kun sainkin lisätä painoja sarjoihin :-)

Alkaa selkäänkin löytyä filettä ja leveetä muodostua :D.. once you see the results it becomes an addiction.. Niin juu ja sain hassun hauskaa kommenttia paitani kosteuspitoisuudesta ja kyykkyräckin alle muodostuneesta uima-altaasta :) .. joku vois ottaa vittuiluna, mutta kohteliaisuushan se on.. en mä sinne hyvältä mene näyttämäänkään :D

Back
Ylös Bottom