Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Koko päivän väsyttänyt, meinasin jättää puntin väliin ja ottaa ylimääräsen lepopäivän. Jotta tästä peruspakkislaisen fysiikasta pääsee eroon niin päätin sittenkin nostaa perseen ylös sohvalta ja rynnätä salille. Ja johan oli täydellinen treeni, SJMV:sta tuli kevyt 3X5 195 kg:lla ja viikon päästä saa taas laittaa LISSEE LEVYÄ!! Reenivihkoon tuli kirjoteltua muiden liikkeiden osalta melko yksitoikkosta tekstiä: Lisää painoja!

Rauta oli pelkkää paperia! Nämä hetket on niitä harrastuksen parhaita anteja.

Mittailin reisiä, 106kiloisena 65cm ja nyt 93,5kiloisena 64,5cm, on reisien koostumus pikkuisen eri. Muutenkin treenit luistaa älyttömän hyvin.

Tänään pääsin kokeilemaan ensimmäistä kertaa jalkatreenissa salille juuri hankittua Roguen SSB-tankoa ja tuntui toimivan todella hyvin :) Hiukan menee aikaa totutella siihen, että tanko painopisteineen "ohjaa" liikettä jonkin verran, mut vielä kun saan kyykkykengät hankittua, niin eiköhän vanhan selkäongelmaisen raakin jalkatreenit ala kulkea taas takavuosien malliin.

Sattuipa vielä näinkin että kun treenin päätteeksi kun valuin pukkariin, niin viereen istahti kovin tutunnäköinen ja -kuuloinen kundi.. Hyysalon Pekka oli ilmeisesti käynyt jumpalla myös ja kertoili siinä kuntoutumisestaan jne jollekulle hepulle ja kuuntelin poikien höpinöitä hetken verran siinä. Erittäin inspiroivaa nähdä mies pahan onnettomuuden jälkeen noin hyvissä voimissa kun on jaksanut sitkeästi kuntouttaa itseään, ei voi muuta kuin hattua nostaa :worship:

Paska fiilis ennen reeniä ja sen aikana. Loppua kohden feelikset parani ja lisäks vahingossa huomasin A-luokan rintavarustuksen parikymppisellä treenarilla, sukupuoli jääköön salaisuudeksi!

Eilen ilahdutti uudella salilla vallitseva ilmapiiri ! Vain muutama treenaaja minun lisäkseni, treenin sai vetää omalla rauhalla, penkissä opin kerrankin tekemään sen rinnalla ja samalla opin myös tekniikan maksimitoistoa varten / isompia rautoja varten jolla saan koko kropan käyttöön nostoa varten, mahtavaa :) penkin sarjapainot nousivat 80kg -> 85kg ja sekin nousi joka sarjassa ilman että jäi sarjat vajaiksi, samoin muut punnerrusliikkeet sujuivat todella kevyesti / isommilla painoilla...

Tänään taas toinen päivä uudella salilla ja olin kahdestaan treenaamassa jonkun tuntemattoman treenaajan kanssa joka näytti olevan hyvässä tikissä, positiiviseksi yllätykseksi tuli kuinka sosiaalinen hän oli ja sarjojen välissä juteltiin niitä näitä ja heitettiin läppää sen mitä puuskutukselta pystyin, kyllä piristi mukavasti etureisitreeniä!

Menin illalla salille ja sain olla täysin itsekseni siellä. Mikäs siinä. Yläselkä on ollut hieman nihkeä treeneissä; homma ei ole vain kulkenu ihan 100%. No, tänään huomasin muutosta, koska olen paria juttua tehnyt toisin. Eli ensinnäkin jälkivenytysten teko kunnolla treenin jälkeen tuo näköjään potkua. Lisäksi oon joitain kertoja yläselkäliikkeiden perään tehnyt vielä pienillä painoilla alataljaa hitaalla vauhdilla. Ko. homma ei ole todellakaan hurjan raskasta, mutta tuntuu aktivoivan raskaiden vääntöjen jälkeen hyvin yläselkää. Pienillä jutuilla näköjään voi saada apua, jos homma junnaa.

Joku tyttö katsoi mua silmiin ja virnisti, oli kyllä hauskannäköinen virnistys kun sillä oli vähän nököt etuhampaat, ei missään nimessä rumat, vain vähän nököt:)

Uudenvuoden pudottelijat ilmeisesti kypsyi hommaan jo viikossa, tai sitten mulla vaan kävi mäihä, mutta olipahan mukavan hiljaista. Selkäreeni upposi sinne minne pitääkin, sarjapainoja nostelin kauttalinjan ja olipahan osan aikaa jopa reenikaveria ihan kaksin kappalein.

Tämmösiä päiviä sais tulla useemminkin eteen.

Nuori nätti neiti teki edessä ranskalaista tasapenkillä maaten kohtuu avonaisen kaula-aukon omaavassa topissa. Ei ne rinnat nyt hirmu suuret ollu mutta kylhän sitä katteli. Ja meni se reeniki tänään ihan kivasti! :D

Ilahdutti kun intin jälkeen (loppu joulukuun 19) aamupaino tippunu 82-84kg-->79-81kg ja silti tänään penkissä 4x6 80kg jopa huvittavan kevyesti ja ennen inttiä samalla painolla paras sarja tais olla yhdeksän toistoo:eek:
Eihän se paljon ole, mutta kyllä se vähän ilahduttaa silti!:)

Aluks rupes vituttaa mut kyl se siitä iloks muuttu, ku huomasin en kinkunsulattelijat polki pelkkää kuntopyörää. Muutenki ne tuli sinne vast just ku olin lähössä ni tarvinnu katella pitkään. Neljä akkaa uudenvuodenlupauksineen ainaki tänään teki invaasion tonne, mut levytankoihin eivät siis uskaltaneet koskea. Kulki muutenkin oma treeni hyvin, joten iha hyvä päevä. :joulu6:

Kokeilin mavessa ekaa kertaa kunnolla vyötä. Saipas siitä ihan merkittävää hyötyä! Tästä lähin kaikki alle kolmoset teen vyön kanssa. Pidemmät sarjat ilman ihan keskivartalon kehittymisen vuoksi ja siks, että vyön kanssa sai niin hyvät paineet, että pidemmissä sarjoissa alkaa pyörtyminen olla liian lähellä. :D

Ilahdutti kun intin jälkeen (loppu joulukuun 19) aamupaino tippunu 82-84kg-->79-81kg ja silti tänään penkissä 4x6 80kg jopa huvittavan kevyesti ja ennen inttiä samalla painolla paras sarja tais olla yhdeksän toistoo:eek:
Eihän se paljon ole, mutta kyllä se vähän ilahduttaa silti!:)

Mullaki on paino ihan huomaamatta tippunut 9kg. Kaikki dieetit on kaatunu siihen, kun ei jaksa mitään tiettyä ruokaohjelmaa noudattaa. Nyt oon vaan vetäny proteiinipitosta ruokaa sen verran ku mieli tekee ja vähän aerobista päälle. Sarjapainoihin en ota kantaa :nolo:

Back
Ylös Bottom