Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Onha se poliittisesti näin, mutta on välillä oikeus olla itsekäs ja toivoa, että omalla salilla kävis vähemmä porukkaa jne. Onko kivaa käydä suunnitelmallisesti salilla, jos joka laitteeseen on 3 henkilöä jonossa? Kukkuu!

Mave kulki kuin se kuuluisa junan vessa! Uudenvuodenlupaustelijatkaan ei pahemmin häirinneet vapaapaino puolella vaan parveilivat siinä kuntopyörien ja vatsarutistuskoneen lähettyvillä.

Onpas kauheaa jos sattuu salil hieman enemmän oleen jengiä.

Kaikki se on plussaa jos jengi tajuaa ottaa itteensä niskasta kiinni ja kiinnittään huomiota ruokailutapoihinsa sekä fyysiseen olemukseensa.

No viddu on, meet salille jossa on 30 tyyppiä kellä ei ole mitään hajua mitä kannattaa tehdä.. Joka vitun paikka on varattu, painot ym varusteet on pitkin salia levällään.. Egoistit varaa 90% painoista voidakseen tehdä liikkeitä päin vittua.. Joku mamma varaa taljan 30 minuutiksi.. Et pääse tekemään juuri mitään ja jos satut pääsemään niin kesken sarjan jollain saatanan aasilla on kysyttävää tai kommentoitavaa liittyen laitteiden käyttöön tai parhaassa tapauksessa tullaan vittuilemaan siitä että käytän liian isoa vastusta jossain laitteessa.. <- ja jos tämä ei jo riitä niin parhaana päivänä viedään taljan kahva suunnilleen pois kädestä ja näytetään miten pitäisi tehdä (kunnes huomataan ettei se paino liikukkaan) jolloin voidaankin ruveta ojentaja taljalla vetämään selkäliikettä.

No viddu on, meet salille jossa on 30 tyyppiä kellä ei ole mitään hajua mitä kannattaa tehdä.. Joka vitun paikka on varattu, painot ym varusteet on pitkin salia levällään.. Egoistit varaa 90% painoista voidakseen tehdä liikkeitä päin vittua.. Joku mamma varaa taljan 30 minuutiksi.. Et pääse tekemään juuri mitään ja jos satut pääsemään niin kesken sarjan jollain saatanan aasilla on kysyttävää tai kommentoitavaa liittyen laitteiden käyttöön tai parhaassa tapauksessa tullaan vittuilemaan siitä että käytän liian isoa vastusta jossain laitteessa.. <- ja jos tämä ei jo riitä niin parhaana päivänä viedään taljan kahva suunnilleen pois kädestä ja näytetään miten pitäisi tehdä (kunnes huomataan ettei se paino liikukkaan) jolloin voidaankin ruveta ojentaja taljalla vetämään selkäliikettä.

Meidän salille tuli vaan iso liuta sellaisia about 22-25 vuotiaita kissoja. Tulevat juttelemaan ja kyselemään miten reenata. Kehujakin tulee "Oot tosi hyvässä kunnossa." Ai, että lämmittää papan mieltä. Mahtaako ne aavistaakaan kuinka vanha olenkaan, kun naamassa on iltaisin kasvonaamiot, sadan euron yövoiteet ja alhainen rasvaprosentti hämää :D

Missä päin tällaista lystiä on koettu/koettavissa? :)

Meidän salille tuli vaan iso liuta sellaisia about 22-25 vuotiaita kissoja. Tulevat juttelemaan ja kyselemään miten reenata. Kehujakin tulee "Oot tosi hyvässä kunnossa." Ai, että lämmittää papan mieltä. Mahtaako ne aavistaakaan kuinka vanha olenkaan, kun naamassa on iltaisin kasvonaamiot, sadan euron yövoiteet ja alhainen rasvaprosentti hämää :D

Heh, mä en oo uskaltanu ees mennä kattomaan tonne paremmalle salille millainen siellä on meininki sinne kerääntyy varmasti suurin osa nuoremmista tyypeistä.. on jo näiden vanhuksienkin kanssa niin paljon hermoromahduksen kanssa pitelemistä. Huvittaa muuten kun aina haukutaan nuoria mutta ainakin tolla mun salilla niin vanhemmillakin ihmisillä tuntuu olevan pirun vaikea lukea niitä ohjeita esim: painojen takaisin palauttamisesta tai laitteiden varaamisesta.. Lisäksi noilla vanhemmilla tuntuu olevan täysin mahdottomuus se että tekisi vuorotellen.

Missä päin tällaista lystiä on koettu/koettavissa? :)

Ilmeisesti ympäri Suomea, mä käyn tällä hetkellä uimahallin pikkusalilla ja tuolla on nyt ihan jäätävä määrä vanhuksia ja +40v ihmisiä jotka on olleet bulkilla viimeiset 11kk nyt sitten kuukausi yritetään treenata kovaa..
Noilla +60v papoilla on muuten yksi tosi hauska piirre jokaisella niistä tuntuu olleen joskus joku kaveri joka on ollut tosi vahva tai tai itse on ollut vahvempi ja tämä on päästävä luonnollisesti kertomaan minulle ja mielellään siinä vaiheessa kun on vaikkapa kyykkysarjan viimeiset toistot menossa. Täytyis varmaan itse lopettaa moikkaaminen kun menee salille ja hommata napit korville niin saisi olla rauhassa.
Kovin moni näistä samoista vanhuksista myös tuntuu tietävän miten kannattaisi treenata ja miten ei.

Uskon et nää saliryntäyksetkin on hieman aluekohtaisia, kun täällä pienemmällä paikkakunnalla ei oo kyl minkäänlaista väenpaljoutta viel havaittavissa.

Tosin en tiedä jos ne on jumppa pumppi pumppi tunneilla.

Lähinnä ne on salikohtaisia. Omalla kohtuu pienellä salilla jossa ei oo paljoa mitään humpuukilaitteita ei myöskään oo näkyny yhtään sen enempää porukkaa ku ennenkään. Samat naamat siellä on näkyny tällä viikolla ku ennenki.

Eilen käväsin vanhalla salilla jossa ennen treenasin niin yksi tuttu sano:"Ethän sä mahdu ovista pian sisälle".Voi pojat niin mieltä lämmittää ja salin omistaja kans tokasi, että on kehitystä tapahtunut. On se kiva kun joku huomaa!!!:hyvä:

Eilen eka reeni uudella salilla,alko uus 16vkon ohjelma,alku lähti ainakin hyvin käymään. Pikkusen pallot hukassa ekalla reissulla,mutta eiköhän se siitä parin reissun jälkeen ala löytyä kaikki tarvittava :)

Tänään sai tehdä reenit ihan rauhassa. Kukaan ei ominut laitteita ja sai mennä seuraavaan laitteeseen että ei tarvinnut jonottaa. Lisää tällasia päiviä!

:dance: Viimeinkin ne kammottavat käyttämättömät vaaleanpunaiset "naisten laitteet" ovat kadonneet saliltani ja tilalle näyttäisi tulevan lisätilaa vapaille painoille. :dance:

Tänään ilahdutti se, että salin vaihto lienee kaikin puolin onnistunut; ei näkyillyt edes uudenvuoden lupaajia. Lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta, vain naisille varatuilla saleilla aina käyneenä, siihen kyllä vienee aikansa tottua, että treenaa kymmenen ison äijän keskellä, ja joista useammalla vielä vaiffari päällä + pitkät kainalokarvat.
Mun kaikki miehetkin on aina olleet niin metroseksuaaleja, etten muista, koska olisin moista rehotusta todistanut. Mutta eiköhän tämä tästä. :)

Ei niinkään salilla mutta illalla olin vaimokkeen kanssa saunassa ja hän mainitsi että "kyllä sulla sittenkin on vatsalihaksia", luulin tätä sairaaksi läpäksi mutta pitihän asia tarkistaa ja näköjään dieetti alkaa tekemään tehtävänsä :) Vähän tuli lisää motivaatiota tästäkin vaikka olen aina pitänyt tota sixpackiä semmoisten hintelien jalkapalloilijoiden juttuna.

Salille kävellessä: tuntui ettei rappuja pääse alas kun takareidet niin kipeet. Mutta kaikki näytti sujuvan, kyykkyä "pelkäsin" eniten sekin sujui tosi hyvin :) oon iloinen tästä päivästä.

Ja olihan se kiva testata uutta tankoa.

(edellinen kun kärsi edellispäivänä hieman :( katkes molemmista päistä.) :D isäntä heitti tangon painoineen perääni kun mulla mave ei kulkenut ja meinasin häipyä. Jatkettiin huonommalla tangolla, mutta ehjällä.

Back
Ylös Bottom