Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ollu vähä heikko olo ku tuli vähän paljuiltua tossa.. Silti meni tänään salilla vinopenas satkulla kutonen ja pystäriä tein 35kilo kässäreillä kutose. :)

Ei tänään (eilen) salilla varsinaisesti mikään ilahduttanut, kun en siellä ollut. Mutta olin erittäin tyytyväinen siitä että sain leveet myötäoteleuat heti tuntumaan latseissa/yläselässä sunnuntaina. Tuosta siis todisteena kunnon lihasarkuus tolla seudulla tänään. Toivottavasti ois nukkumisen jälkeen palautunu sen verra et jaksaa taas painaa! :thumbs:

Eräs keski-ikäinen puolituttu mies kysyi, että enkös mä lähde armeijaan parin viikon sisällä. Vastasin, että enkai mä nyt vielä ihan niin vanha oo. :D Se kans ilahdutti et oli vuoden vikat saleilut ja koht pääsee mättää arskaa :worship:

Ylätalja leveä eteen 13x150kg melko puhtaalla tekniikalla, light w8

Uusi vuosi käyntiin hyvällä treenillä. Yllättävän rauhallista oli jopa salilla aamusta, joten sai touhuta ilman tungosta ympärillä.

Uusi vuosi käyntiin hyvällä treenillä. Yllättävän rauhallista oli jopa salilla aamusta, joten sai touhuta ilman tungosta ympärillä.

Juu hiljasta oli tänään vielä,pukkariin oli kyllä ilmestynyt ilmotus jostain laihdutus ryhmästä,et kyllä ne uudenvuodenlupauksen tehneet koht ilmestyy,ja sit tilaa ei olekkaan enään.

Onpas kauheaa jos sattuu salil hieman enemmän oleen jengiä.

Kaikki se on plussaa jos jengi tajuaa ottaa itteensä niskasta kiinni ja kiinnittään huomiota ruokailutapoihinsa sekä fyysiseen olemukseensa.
Eipä siinä väärää ole,se vaan kun ne tulee buumina,ja pidetään yhteis treenejä,niin vie vaan aika paljon tilaa.

Uusi vuosi ja uusi ohjelma lähti kivasti käyntiin rinta+hauis treenillä ja kyllä oli kiva pumppi haboissa kun lähti himaan. Rintaki tuntu tykkäävän treenistä.

Back
Ylös Bottom