Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitappa huvikses tehä reisikoukistuksia maaten ku on etureidet paskana.
2 viikon sairastelun jälkeen ekaa kertaa salille. Päässä hieman humisi, mutta kivaa oli ;)

ötökkä viiletti äkkiä kaapin alle ja sitten otti hanasta juomansa ja poistui ilmeisen tyytyväisenä toimintaansa.

Jotenkin ajattelin kokoajan että äijä on kusella siinä lavuaarissa ja ravistelee katkistaan kun ei tiedä että oot takana :DOlin tuossa varhain aamulla salilla. Vielä vähän unta silmissä ja huono aamuihminen kun olen niin vähän äreänä vielä. Melko nopeasti pääsin pukkarin puolelta salin puolelle. Vesipisteellä olikin yksi iso salikarju mua ennen. Kattelin, että vettä ei kuitenkaan valu hanasta ja ukko vaikutti kovin keskittyneeltä siinä ollessaan. Huomasin sitten, että yritti jotakin ottaa lavuaarista. Ajattelin, että ehkä hän on pudottanut sinne jotakin ja onko kenties päässyt jokin pieni koru tai vastaava tippumaan siitä ritilästä. En kuitenkaan viittinyt alkaa sen kummemmin kurkkimaan.
Ja niin keskittynyt tuntui olevan siinä mun edellä ettei edes missään vaiheessa huomannut, että olen siinä takana jonottamassa. Viimein sitten näin kun ukko oli saanut sormiinsa napattua mitä oli tavoitellutkin. Sellaisen pienen hyönteisen. En nyt osaa sanoa mikä. Sellainen pieni ja pitkulainen. Siitä laski sen lattialle ja ötökkä viiletti äkkiä kaapin alle ja sitten otti hanasta juomansa ja poistui ilmeisen tyytyväisenä toimintaansa. Siitä tuli kyllä itsellekin hyvä mieli ja hävisi kyllä äreyskin melkolailla samantien. Että vielä tuollaista hyväsydämissyyttä tosiaan löytyy, että on olemassa ihmisiä jotka ei tosiaan tekisi pahaa kärpäsellekään tai tässä tapauksessa ötökälle joka jää nyt nimeämättä :D