Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Koitappa huvikses tehä reisikoukistuksia maaten ku on etureidet paskana.

Ei hemmetti kun olisin tämän tajunnut lukea ennen kun lähdin tekemään takareisi+selkä treeniä :D. Ei pystynyt kertakaikkiaan tekemään reidenkoukistusta, kun etureidet aristavat vieläkin pahasti.

No onneksi sai kuitenkin käytettyä sitten senkin energian selkätreeniin ja oikein hyvin menikin. Sarjapainoennätykset paukkuu jatkuvasti!

Treenaan yleensä pitkähihaiseen piiloutuneena. Laihiksen lopuksi uskaltauduin tänään laittamaan selkä-hauis-treeniin rimpulatopin päälle ja olihan se ihan kiva katsella peilistä, kun kropassa on jokunen kaarikin jossain eikä pelkästään sileää läskiä, kuten aiemmin :)

Ei tänään, mutta eilen tuli hyvä fiilis. Sairaus piti about vuoden elämän aika sairaalapainoitteisena ja paino tuli alas 95kg -> 75kg. Kaikki lähti, raato jäi. Elokuussa pääsin taas treenaamaan ja ekoissa treeneissä etukyykyssä meni 5*35kg ja penkissä 5*40kg. Oli aika shokeeraavaa. Nilkkakin siinä välissä leikeltiin ja rinnassa oli myös melko tuore leikkausviilto. Ei tuntunut alkuun kauhean hyvältä. Vitutti. Nyt, neljän kuukauden jälkeen paino 86,5kg ja varmaan koskaan ei ole ollut näin pientä rasvaprosenttia. Leuanveto maksimi tuli 35kg lisäpainoilla, high bar atg kyykyssä 3*5*90kg, maastaveto maksimi 120kg ja penkistäkin tuli se 2*95kg kohtuullisen kevyesti. Vaikka ei vielä kummoisia tulokset olekaan ja aikaisempiin tuloksiinkin on vielä vähän matkaa, niin kyllä noistakin ihan kiva fiilis tuli.

Yleisesti ilahduttaa se, että kova treenaaminen on alkanu tuottaa tulosta ja se tosiaan tuntuu ja näkyy ;)
Mutta helppoo siis ei oo ollu ja siks onnii nii ihanata huomata, kui paljo paremmin jaksaa ja kroppa muuttuu koko ajan timmimmäksi. Mutta...Huomenna taas hikoilemaan salille. Mukavaa viikonloppua kaikillen! =)

Kauhee pumppi rinnassa ja olkapäissä vaikka menin vaan heiluttelemaan sairastauon jälkeen :D Sain kauheen draivin kun näin salilla vanhan luokkakaverin, joka oli mulkuista mulkuin, ja se nosti penkissä 50 kilolla 2 toistoa joista toinen jäi rinnalle mun tehdessä vieressä käsipainopenkkiä 30kg kässäreillä kymppejä :D Pieni sisäinen ''vahingonilon'' tunne valtas hetkellisesti kun muistan miten ala-asteella tämä mulkku vittuili kaikille ja sai aina joltain turpaan mutta jatkoi silti :D

Olin tuossa varhain aamulla salilla. Vielä vähän unta silmissä ja huono aamuihminen kun olen niin vähän äreänä vielä. Melko nopeasti pääsin pukkarin puolelta salin puolelle. Vesipisteellä olikin yksi iso salikarju mua ennen. Kattelin, että vettä ei kuitenkaan valu hanasta ja ukko vaikutti kovin keskittyneeltä siinä ollessaan. Huomasin sitten, että yritti jotakin ottaa lavuaarista. Ajattelin, että ehkä hän on pudottanut sinne jotakin ja onko kenties päässyt jokin pieni koru tai vastaava tippumaan siitä ritilästä. En kuitenkaan viittinyt alkaa sen kummemmin kurkkimaan.

Ja niin keskittynyt tuntui olevan siinä mun edellä ettei edes missään vaiheessa huomannut, että olen siinä takana jonottamassa. Viimein sitten näin kun ukko oli saanut sormiinsa napattua mitä oli tavoitellutkin. Sellaisen pienen hyönteisen. En nyt osaa sanoa mikä. Sellainen pieni ja pitkulainen. Siitä laski sen lattialle ja ötökkä viiletti äkkiä kaapin alle ja sitten otti hanasta juomansa ja poistui ilmeisen tyytyväisenä toimintaansa. Siitä tuli kyllä itsellekin hyvä mieli ja hävisi kyllä äreyskin melkolailla samantien. Että vielä tuollaista hyväsydämissyyttä tosiaan löytyy, että on olemassa ihmisiä jotka ei tosiaan tekisi pahaa kärpäsellekään tai tässä tapauksessa ötökälle joka jää nyt nimeämättä :D

Olin tuossa varhain aamulla salilla. Vielä vähän unta silmissä ja huono aamuihminen kun olen niin vähän äreänä vielä. Melko nopeasti pääsin pukkarin puolelta salin puolelle. Vesipisteellä olikin yksi iso salikarju mua ennen. Kattelin, että vettä ei kuitenkaan valu hanasta ja ukko vaikutti kovin keskittyneeltä siinä ollessaan. Huomasin sitten, että yritti jotakin ottaa lavuaarista. Ajattelin, että ehkä hän on pudottanut sinne jotakin ja onko kenties päässyt jokin pieni koru tai vastaava tippumaan siitä ritilästä. En kuitenkaan viittinyt alkaa sen kummemmin kurkkimaan.

Ja niin keskittynyt tuntui olevan siinä mun edellä ettei edes missään vaiheessa huomannut, että olen siinä takana jonottamassa. Viimein sitten näin kun ukko oli saanut sormiinsa napattua mitä oli tavoitellutkin. Sellaisen pienen hyönteisen. En nyt osaa sanoa mikä. Sellainen pieni ja pitkulainen. Siitä laski sen lattialle ja ötökkä viiletti äkkiä kaapin alle ja sitten otti hanasta juomansa ja poistui ilmeisen tyytyväisenä toimintaansa. Siitä tuli kyllä itsellekin hyvä mieli ja hävisi kyllä äreyskin melkolailla samantien. Että vielä tuollaista hyväsydämissyyttä tosiaan löytyy, että on olemassa ihmisiä jotka ei tosiaan tekisi pahaa kärpäsellekään tai tässä tapauksessa ötökälle joka jää nyt nimeämättä :D
Jotenkin ajattelin kokoajan että äijä on kusella siinä lavuaarissa ja ravistelee katkistaan kun ei tiedä että oot takana :D

Back
Ylös Bottom