Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Tänään ilahdutti salilla hyvin sujuneet sarjat ja kivaa oli myös lämminsää vaikka sormet "jääty"alux tanjolla.
myös noiden meen miespulisten viihtymisen siellä (isäntä ylesäkin tuntuu viihtyvän mutta tuon 7v myös viihtyvän ja teki maastavetoo ja penkkiä leikkiensä välillä)

Mitä kieltä tää on?

Jaa a empäs tiä välillä itekkää (sitä kyllä saan aina kuulla eipä harmita mua )tosi kiva jos joitain harmittaa noin paljon (voin selventää senverran mul on lukihäiriö joka on tän koneella kirjottamisen myötä lieventynyt koska tää on hauskaa)

Kyykky kulki kevyesti ja prässissä korotussarjalla tulin 200 kiloon ensimmäistä kertaa. Olo oli kyllä huono salin jälkeen, mutta tulipaha kärsittyä tarpeeksi.

Jaa a empäs tiä välillä itekkää (sitä kyllä saan aina kuulla eipä harmita mua )tosi kiva jos joitain harmittaa noin paljon (voin selventää senverran mul on lukihäiriö joka on tän koneella kirjottamisen myötä lieventynyt koska tää on hauskaa)

Eipä se mua harmittanut, mutta hieno kuulla että forumeille kirjottelu auttaa!

Lähinnä hävetti ku eilen salilla mun lisäksi oli kaks vanhempaa miestä tekemässä jotaa keppijumppaa ja yks järkyttävän kokonen kaappi tekemässä penkkiä. Noh ilmeisesti oli vähä epävarma saisko tehtyy sarjaansa loppuu ku painooki oli tangossa nopeesti laskettuna sen 140kiloo (+-). Jokatapauksessa pyys minuu varmistamaa ennen sarjan alottamista ja tietenki meninki siihe tangon taakse pällistelemään kyykkysarjan lopetettuani. 9 toistoohan se juuri ja juuri saikin kun saikin pusattua, eikä mun siimoilla nyt sitä 140kiloo montaa kiloa oiskaa kevennetty :nolo: . Jokatapauksessa hiukan naurettavaa että tonluokan salihirmu pyytää tällästä pientä natiaista varmistamaa :D ihan ymmärrettävää se kuitenkin on, mutta jotenki pisti hävettämää :rolleyes:

Lähinnä hävetti ku eilen salilla mun lisäksi oli kaks vanhempaa miestä tekemässä jotaa keppijumppaa ja yks järkyttävän kokonen kaappi tekemässä penkkiä. Noh ilmeisesti oli vähä epävarma saisko tehtyy sarjaansa loppuu ku painooki oli tangossa nopeesti laskettuna sen 140kiloo (+-). Jokatapauksessa pyys minuu varmistamaa ennen sarjan alottamista ja tietenki meninki siihe tangon taakse pällistelemään kyykkysarjan lopetettuani. 9 toistoohan se juuri ja juuri saikin kun saikin pusattua, eikä mun siimoilla nyt sitä 140kiloo montaa kiloa oiskaa kevennetty :nolo: . Jokatapauksessa hiukan naurettavaa että tonluokan salihirmu pyytää tällästä pientä natiaista varmistamaa :D ihan ymmärrettävää se kuitenkin on, mutta jotenki pisti hävettämää :rolleyes:

No joo toi on nostajan omaa tyhmyyttä. Eihän siinä paljon tarvi auttaa tai juuri yhtään, että se viimenen tulee, mutta jos vaikka jktain napsahtais ja tanko tippuis päälle... Itse en tee koskaan ilman rautoja,

Viikon tauko salilta, järkyttävän hyvä lataus eiliseen selkäjumppaa ja nyt on niskasta perseeseen asti selässä domssit. Eli meni kyl reeni perille:rock:. Toisaalta kauhulla odotan että kuinkahan kipiä sitä on jalkapäivän jälkeen :D.

Viikon tauko salilta, järkyttävän hyvä lataus eiliseen selkäjumppaa ja nyt on niskasta perseeseen asti selässä domssit. Eli meni kyl reeni perille:rock:. Toisaalta kauhulla odotan että kuinkahan kipiä sitä on jalkapäivän jälkeen :D.

Torstaina tein etureisitreenin enkä vieläkään pysty kävelee kunnolla. Ja sit jotkut sanoo et pitäis jalkoja reenaa useamman kerran viikossa. HV vaan niille.

Torstaina tein etureisitreenin enkä vieläkään pysty kävelee kunnolla. Ja sit jotkut sanoo et pitäis jalkoja reenaa useamman kerran viikossa. HV vaan niille.

Reidet tottuu siihen rasitukseen, eikä ne domssit enää kestä koko viikkoa ku on vähän aikaa tehny jalat kahesti viikkoon.

Itse olen kerran varmistanut 180kg penkkiä. En osaa sanoa kumpaa jännitti enemmän, minua vai itse penkkaajaa.

Ilahdutti tänään:

Penkissä meni maksimit rikki 10 kg. On ollut viime aikoina melkoisen paljon muutoksia ja poikkeuksia normirytmiin, niin ehkä niiden yhteisvaikutus onkin ollut näin paljon positiivinen. En mä muuta selitystä tuolle keksi. Oon vaihtanut SS:n 2-jakoiseen muutama viikko sitten, sairastelin vähän päälle viikon pari viikkoa sitten ja nämä olivat vasta kolmannet kunnon reenit sen ruton jälkeen. Oon myös kiinnittänyt huomiota proteiinin määrään ruokavaliossa ja aloin pari viikkoa sitten syömään magnesiumia. Noh... joka tapauksessa ennen noussut 70kg sen yhden kerran ja nyt meni 80. Varmistaja oli sitä mieltä, että kevyeltä näytti ja olisi mennyt enemmänkin, mutta päätin kuitenkin jättää tuohon.

Heti tuon jälkeen nousi vielä kyykkymaksimikin saman verran satasesta 110:n. Siihen tosin jäi ennätysten rikkominen tänään. Loppu treeni rauhallisemmin.

Itselläni eivät nuo reidet kyllä millään totu vaikka vedänkin samalla kaavalla treenit (painot tietysti nousevat). Tiistaina kävin etureidet treenaamassa ja lauantaina käveltiin vielä kuin olisi paskat housussa. Ei ole kiva ei. Haittaa tuollaiset DOMSit oikeasti treenaamista, kun ei kerkeä etureidet siihen kuntoon, että voisi takareisiä treenata 5pv sisään.

Ei niiden domssittomat tarvitse olla, mutta sen verran hyvässä kunnossa, että pystyisi edes SJMV:n ja kulmasoudun tekemään :D. Tahtoo olla vain sen verran kipeät, että tuskin saisi tankoa nostettua maasta.

Back
Ylös Bottom