Jerkku
Dino
no okei oli siellä se joku ketä oli kyykyssä 50kg edellä mutta onneksi sekin häipyi
Kauheata äidinkielemme raiskaamista :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no okei oli siellä se joku ketä oli kyykyssä 50kg edellä mutta onneksi sekin häipyi
Kauheata äidinkielemme raiskaamista :(
myös noiden meen miespulisten viihtymisen siellä (isäntä ylesäkin tuntuu viihtyvän mutta tuon 7v myös viihtyvän ja teki maastavetoo ja penkkiä leikkiensä välillä)
Mitä kieltä tää on?
Jaa a empäs tiä välillä itekkää (sitä kyllä saan aina kuulla eipä harmita mua )tosi kiva jos joitain harmittaa noin paljon (voin selventää senverran mul on lukihäiriö joka on tän koneella kirjottamisen myötä lieventynyt koska tää on hauskaa)
. Jokatapauksessa hiukan naurettavaa että tonluokan salihirmu pyytää tällästä pientä natiaista varmistamaa :D ihan ymmärrettävää se kuitenkin on, mutta jotenki pisti hävettämää 
Lähinnä hävetti ku eilen salilla mun lisäksi oli kaks vanhempaa miestä tekemässä jotaa keppijumppaa ja yks järkyttävän kokonen kaappi tekemässä penkkiä. Noh ilmeisesti oli vähä epävarma saisko tehtyy sarjaansa loppuu ku painooki oli tangossa nopeesti laskettuna sen 140kiloo (+-). Jokatapauksessa pyys minuu varmistamaa ennen sarjan alottamista ja tietenki meninki siihe tangon taakse pällistelemään kyykkysarjan lopetettuani. 9 toistoohan se juuri ja juuri saikin kun saikin pusattua, eikä mun siimoilla nyt sitä 140kiloo montaa kiloa oiskaa kevennetty. Jokatapauksessa hiukan naurettavaa että tonluokan salihirmu pyytää tällästä pientä natiaista varmistamaa :D ihan ymmärrettävää se kuitenkin on, mutta jotenki pisti hävettämää
![]()
. Toisaalta kauhulla odotan että kuinkahan kipiä sitä on jalkapäivän jälkeen :D.Viikon tauko salilta, järkyttävän hyvä lataus eiliseen selkäjumppaa ja nyt on niskasta perseeseen asti selässä domssit. Eli meni kyl reeni perille. Toisaalta kauhulla odotan että kuinkahan kipiä sitä on jalkapäivän jälkeen :D.
Torstaina tein etureisitreenin enkä vieläkään pysty kävelee kunnolla. Ja sit jotkut sanoo et pitäis jalkoja reenaa useamman kerran viikossa. HV vaan niille.
Lähinnä hävetti ku eilen salilla mun lisäksi oli kaks vanhempaa miestä tekemässä jotaa keppijumppaa ja yks järkyttävän kokonen kaappi tekemässä penkkiä. Noh ilmeisesti oli vähä epävarma saisko tehtyy sarjaansa loppuu ku painooki oli tangossa nopeesti laskettuna sen 140kiloo (+-). Jokatapauksessa pyys minuu varmistamaa ennen sarjan alottamista ja tietenki meninki siihe tangon taakse pällistelemään kyykkysarjan lopetettuani. 9 toistoohan se juuri ja juuri saikin kun saikin pusattua, eikä mun siimoilla nyt sitä 140kiloo montaa kiloa oiskaa kevennetty. Jokatapauksessa hiukan naurettavaa että tonluokan salihirmu pyytää tällästä pientä natiaista varmistamaa :D ihan ymmärrettävää se kuitenkin on, mutta jotenki pisti hävettämää
![]()
Reidet tottuu siihen rasitukseen, eikä ne domssit enää kestä koko viikkoa ku on vähän aikaa tehny jalat kahesti viikkoon.
Haittaa tuollaiset DOMSit oikeasti treenaamista, kun ei kerkeä etureidet siihen kuntoon, että voisi takareisiä treenata 5pv sisään.
Minkä ihmeen takia etureisien pitäisi olla "domssittomat", kun treenaat takareisiä?