Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Salilla oli tekemässä täydellisen kropan omaava muija jalkatreeniä:kuola:. Oma treeni oli tosin vähän nihkeetä, mutta saattoi johtua keskittymisvaikeuksista:D.

Eilen vaihteeksi liikkuvuusharjoitteet ja venyttely tuotti tulosta, tänään siis odotettavissa räyhäkkä selkäreeni kun kerranki on taas paikat auki. Ei millään malttais klo15 asti jumittaa töissä.

mavessa sarjapainot ovat nousseet kuukauden aikana yli 10 kiloa! Lisäksi en enää tee mavea tyttöjen painoilla, vaan jonkun lämmittelypainoilla.

Muutama ihminen tuli juttelemaan ja kyseleen ekoista kisoistani, siitä tuli jotenki hyvä fiilis. Myös se vaikka ensiksi väsytti kauheesti kun salille meni, mut väsymys lähti pois ja tuliki hyvä treeni tehtyä penkissä yms.. :)

Viikon kuumeilun jälkeen treeni kulki mukavasti ja PR:t paukkuivat ties kuinka monetta kertaa putkeen pystypunnerruksessa :hyvä: Vähäsen alkoi kuitenkin väsymään treenin loppua kohden, mutta pikkasen kun tahtia hidasti niin hyvin meni loppuun asti. Kivaa olla taas terve!

Vaikka aamuherääminen tuntui tänään erityisen nihkeältä, sain silti itseni ylös ja salille. Kyykky ei kulkenut, mutta kaikissa apuliikkeissä sai lisätä painoja. Sain tehtyä salilla myös vatsalihastreenin, mikä on ollutkin melkoinen kompastuskivi tähän asti.

Teinpä eilen askelkyykkyjä ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen ja nyt on perse "hiukan" hellänä. Muutenkin on ollut jo pidemmän aikaa kiva reenailla jalkoja, mikä sinänsä ei ole hyvä juttu, kun niiden päivien pitäisi olla jo etukäteen täyttä tuskaa, mutta ihan hyvin on saanut jalat hyytelöksi.

Sain kuulla, että olen teknisesti taitava nostaja... Mikä tietenkin lämmitti suuresti vajaan kahden kukauden treenin jälkeen. (taitavuus toki suhteutettuna harjoitteluaikaan, mut kuitenkin) Varsinkin kun kehut tulivat tempauksen jälkeen joka ei ole vahvin osaamisalueeni

Se ihminen, joka löysi ja palautti asiakasneuvontaan mun rahapussin kun lahopäänä olin sen lähtiessä jonnekin tiputtanut. Ei siellä ollut kuin muutama euro rahaa ja salikortti, mutta kortin hävittäminen olisi vituttanut.

Se ihminen, joka löysi ja palautti asiakasneuvontaan mun rahapussin kun lahopäänä olin sen lähtiessä jonnekin tiputtanut. Ei siellä ollut kuin muutama euro rahaa ja salikortti, mutta kortin hävittäminen olisi vituttanut.

Oliks se semmonen pieni kirjava kukkaro?

Viimeksi 18v saanut satkun penkistä, tänään se paukkui rikki kolmella toistolla. :) Lisäksi uusi max syke, 206.

Back
Ylös Bottom