Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Maven sarjapainot ylitti vihdoin kyykyn vastaavat ja oli jopa todella kevyttä kauraa. Joko mä oon vitun kova kyykkääjä tai paska vetäjä, tiedä häntä.

Tänään ilahdutti oikein mukavassa kunnossa oleva punttimimmi. Toisaalta se myös ärsytti, satuttiin nimittäin samaan aikaan tekeen vipareita ja tällä 55kg tytöllä oli isommat painot vipareissa kun mulla 92kg ukolla. Puolustukseksi sanottava että takana oli aika hapottava olkapää-rinta-treeni :nolo:

Tänään ilahdutti oikein mukavassa kunnossa oleva punttimimmi. Toisaalta se myös ärsytti, satuttiin nimittäin samaan aikaan tekeen vipareita ja tällä 55kg tytöllä oli isommat painot vipareissa kun mulla 92kg ukolla. Puolustukseksi sanottava että takana oli aika hapottava olkapää-rinta-treeni :nolo:

Mä teen ite vipareita pienemmillä painoilla ku mitä joku joka ei oo ikinä salilla käynykkään. On vaan niin paskana olkapäät ettei kestä sitä liikettä.

Syöminen vituttaa. Tarkemmin sanottuna proteiinien tarkkailu ja siihen liittyvät ajankohdat yms.

"Iik, en ole saanut viiteen tuntiin 20 grammaa proteiinia, katabolia!!11"

Iltaisin vituttaa vetää väkisellä joku maitorahka tai vastaava jotta ei lihakset sula yön aikana. Yleensäkin vituttaa jatkuva proteiinien mättäminen, vaikka aina ei olisikaan nälkä. Vituttaa kun ei voi hyvällä omallatunnolla syödä jotain leipää/pastaa kun ajattelee ettei siinä ole tarpeeksi sitä vitun proteiinia.

Muuten itse salilla käyminen ja treenaaminen on aina ollut mukavaa hommaa. :)

Syöminen vituttaa. Tarkemmin sanottuna proteiinien tarkkailu ja siihen liittyvät ajankohdat yms.

"Iik, en ole saanut viiteen tuntiin 20 grammaa proteiinia, katabolia!!11"

Iltaisin vituttaa vetää väkisellä joku maitorahka tai vastaava jotta ei lihakset sula yön aikana. Yleensäkin vituttaa jatkuva proteiinien mättäminen, vaikka aina ei olisikaan nälkä. Vituttaa kun ei voi hyvällä omallatunnolla syödä jotain leipää/pastaa kun ajattelee ettei siinä ole tarpeeksi sitä vitun proteiinia.

Muuten itse salilla käyminen ja treenaaminen on aina ollut mukavaa hommaa. :)

Ajattelitko pelkällä proteiinilla elää, jos ei kerta hiilareitakaan voi syödä ollenkaan?

Entinen kyykky 1rm ollut jotain 75kg ja tänään kokeilin niin nous 95kg ja oli vähä kevyehkön tuntunen. Tosin penkki junnaa nyt todella pahasti mutta on se silti ilahduttamisen puolella :P.

Ekaa kertaa 7kk reenin aikana tuli kokeiltua penkin maksimei ja meni 150kg. Tavoitteena olis kevääseen/kesään mennessä 200kg. Eli tuplasti oma paino ainakin.

Ei tänään mutta eilen. Etukyykyssä PR helposti 5x100kg. Okei okei aika kehno rauta verrattuna omaan painoon (89kg) ja keskiverto pakkislaisiin, mutta vasta ottanut liikkeen ohjelmaan mukaan ja polvivammasta toipuvana en voi olla kun iloinen, heittelin yläfemmoja itteni kanssa, kunnon alakropan treenit here i come again! :D

Niinno, kun tosiaan aloitin 7kk sitte tais nousta jotain satasen luokkaa. Että en sit tiedä. Katsoo keväällä mitä nousee :)

Kyllähän kesään mennessä se 200kg nousee, ku enempi aikaakin siihen ku toi 7kk, ens jouluna sit 250kg ja vuoden päästä keväällä sit maailmanennätystä rikkomaan.

Back
Ylös Bottom