Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ensimmäistä kertaa uskaltauduin koittamaan mavessa "paljo nousee?!". Yli puolitoista markkaa eli 160 nousi ja hiukan varaakin vielä jäi, lopetin kuitenkin voitolla enkä tuplannut päätyyn :)

Vasta toinen oikkaritreeni sairastauon jälkeen ja aivan törkee tuntuma + nyt 2h jälkeenpäin on ojentajat vieläkin aivan loppu. Rintatreeni ei mennyt ihan yhtä hyvin perille mutta sen otinkin hiukan varovaisemmin, ojentajat riuhdoin aika loppuun kun sinne ei koskaan domseja tuu.

Vasta toinen oikkaritreeni sairastauon jälkeen ja aivan törkee tuntuma + nyt 2h jälkeenpäin on ojentajat vieläkin aivan loppu. Rintatreeni ei mennyt ihan yhtä hyvin perille mutta sen otinkin hiukan varovaisemmin, ojentajat riuhdoin aika loppuun kun sinne ei koskaan domseja tuu.

Miten ei ojentajiin tuu domseja? Mulla tulee ihan joka kerta. Suoraavana päivänä ei tee mieli ojennella liikaa.

Miten ei ojentajiin tuu domseja? Mulla tulee ihan joka kerta. Suoraavana päivänä ei tee mieli ojennella liikaa.
Jaa-a, samaa oon itse ihmetellyt :D Kaikenlaisia metodeja on oikkareille tullut kokeiltua mutta millään en saa domseja aikaan, vaan pelkän väsymyksen eli ei niillä ojentajilla seuraavana päivänä mitään jaksa tehdä mutta kipua ei tuu :D

pari viikkoa kovista treeneistä salitaukoa flunssan takia, Yllätyksenä siitä jatkettiin mihin jäätiin, olin 100varma että sarjapainot olisi tippuneet.

Tänään ilahdutti todella hyvin sujunut treeni. Oikein itsekin hämmästyin, miten paljon sain itsestäni irti. Joko olen oppinut treenaamaan tai mulla on tosi hyvä ohjelma. Paras vaihtoehtohan tietenkin olisi, että nämä molemmat asiat ois nyt kohdallaan.

Itteäni ilahduttaa nyt jatkossa kun sain treenikaverin. Pitää kyllä kädestä pitäen näyttää kaikki, mutta kyllä se siitä :)

juu, ittekki sai tänää sellasen ja kyllähän se on mukavaa ku saa vähän kiusata sitä ja pistää tekeen kaikki sarjat aivan loppuun asti :D mutta on se sitte samalla vähän raskasta ku joutuu kaiken näyttää ja sitten viälä odottamaan että pääsee itte tekeen, eli parhaat reenit saa yksin käymällä :D

Kannan korteni kekoon... moni asia ilahduttaa salilla käydessä ja ilon aiheet vaihtelevat, mutta viimeks salilla ilahdutti iloinen hymy ja peukunnäyttö mukavannäköiseltä mieheltä :)

Melkeen tyhjä sali :rock: Tein kulmasoutua salin toisteks isoimmilla kässäreillä (38kg, seuraavat 40kg) 12 toistoa ilman repimisiä (kroppaa otin mukaan mutta en riuhtassut liikkeelle kädellä) eli suhteellisen puhtaalla tekniikallakin :D Meni taas treeni hyvin perille :)
E: + alan taas olla samoissa mitoissa kuin keväällä jonka jälkeen tuli kesällä vajaan 2kk tauko ja syksyn melkeen 2kk sairastauko. Kohta mennään ohi vanhoista mitoista ja painoakin on kilo vähemmän :D

Tänään oli iltatreeneissä jotenkin maaginen fiilis. Sali oli aika täynnä, dippisarjojen välissä istuskelin mätöt korvanapeista raikaen ja suunnittelin missä järjestyksessä teen seuraavat liikkeet. Onnistuin sulkemaan muut ihmiset aivan oman maailmani ulkopuolelle hetkeksi, mikä oli kyllä hyvinkin virkistävää.

1 = Sali oli auki! 2: Kaikki muut luulivat että sali on kiinni, ei ainuttakaan kiertoharjoittelijaa / reidenlähentäjän lätkyttäjää.. 3: heikko fiilis lämmitellessä, joka muuttui raivo treeni fiilikseksi 4= sarjaenkat paukkui melkein kaikessa 5= en oksentanut salin jälkeen!! 6= en muista milloin olisi ollut tälläinen polte perustreenin jälkeen..

Back
Ylös Bottom