Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vasta toinen oikkaritreeni sairastauon jälkeen ja aivan törkee tuntuma + nyt 2h jälkeenpäin on ojentajat vieläkin aivan loppu. Rintatreeni ei mennyt ihan yhtä hyvin perille mutta sen otinkin hiukan varovaisemmin, ojentajat riuhdoin aika loppuun kun sinne ei koskaan domseja tuu.
Jaa-a, samaa oon itse ihmetellyt :D Kaikenlaisia metodeja on oikkareille tullut kokeiltua mutta millään en saa domseja aikaan, vaan pelkän väsymyksen eli ei niillä ojentajilla seuraavana päivänä mitään jaksa tehdä mutta kipua ei tuu :DMiten ei ojentajiin tuu domseja? Mulla tulee ihan joka kerta. Suoraavana päivänä ei tee mieli ojennella liikaa.
Itteäni ilahduttaa nyt jatkossa kun sain treenikaverin. Pitää kyllä kädestä pitäen näyttää kaikki, mutta kyllä se siitä![]()
Tein kulmasoutua salin toisteks isoimmilla kässäreillä (38kg, seuraavat 40kg) 12 toistoa ilman repimisiä (kroppaa otin mukaan mutta en riuhtassut liikkeelle kädellä) eli suhteellisen puhtaalla tekniikallakin :D Meni taas treeni hyvin perille