Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Teen powerhousun nelijakoista ja pohkeet tulee siis 2x viikkoon (noin, sykli oikeasti vaihtelee viikosta reiluun viikkoon, fiiliksen mukaan). Nyt tullut tavaksi riisua farkut siten, että ensin lasken ne vaivatta polvien alapuolelle ja sitten alkaa pienimuotoinen paini että saan revittyä puntit pohkeiden ohi!

sinäkö se salilta ne puntit kähvelsit?

ps. jos farkkujen reisi osuus kiristää pohkeissa,mutta mahtuu silti ihan hyvin jalkaan niin kannattaa lisätä reisitreeniä..ihan pohkeiden kustannuksellakin :D

Osaako porukka jättää treenit kesken jos huomaa että ei tuu mitään? Mä survon aina väkisin läpi ja eihän siitä mitään jää käteen. Parempi olis jättää kokonaan väliin ja tehdä vaikka seuraavana päivänä kunnolla.
Vähän ollut flunssan poikasta alla ja eilen tuli sit käytyä kokeilemassa josko jalkatreeni luistais, lämmittelyjen jälkeen ja ekan työsarjan jälkeen toinen työsarja tuntu jo ihan naurettavan raskaalta ja jäi yhteen toistoon, kelasin että parempi jatkaa lepoa ja skippailla nyt muutama päivä huolella. Eli jos ei oo välttämättä ihan täysin terve olo treenatessa, niin ihan suosiolla skippaa ettei tarvi pitkiä taukoja ottaa kunnon nuhakuumeessa/tms., mutta jos tietää vian olevan vain pääkopassa eikä kropassa nii tulee kyllä väkisin runnottua treeni läpi, vaikka se päivän pääliike nyt ei välttämättä mennyt sillä ihan toivotulla tavalla. Itse ainakin huomaa viikonpäästä taas kun on ko. treenin vuoro, että kannatti se ainakin edes yrittää jos kerta on terve ollut.

kyykky kulkee tosi hyvin,tulokset nousee. viime reenissä kyykky 120kgx2 ja nyt tuli aika kevyesti kymmene kiloo enemmä. toivottavasti jatkuu toi tuloksien nousu :rock:

Tyty yde kyykkäsi 8x70kg. Itse en ole oikein saanut mitään erikoista aikaiseksi. Taidan vaihtaa takasin lyhyisiin sarjoihin.

185kg maastavedosta. Uusi ennätys. Kolmisen viikkoa sitten 182 ja rapiat jäi puoleenväliin matkaa ja nyt 185 nousi suht hyvin. 200kg lähenee pikkuhiljaa, mutta varmasti :)

Viikon pakkolepotauko ohi ja pääs takasin raudan pariin! Pari kiloo oli lähteny kehonpainosta, mutta reenipainot olivat pysyneet samoina kuin edellisellä reeniviikolla!

Sunnuntaiaamu ilahdutti! Ehdottomasti viikon paras aika käydä salilla. Porukkaa ei ole juuri ollenkaan ja reeni kulkee poikkeuksetta hyvin kun on lauantain saanut levätä ja syödä hyvin. Tänään kohokohta tapahtui kuitenkin kömpiessäni hikisenä salin ovesta ulos noin kello 09:35, kun joku kuuma nuorehko nainen tarrautui kylkeeni kiinni kysyäkseen "onko täällä mitään baareja auki, nyt pitää vittu päästä laulamaan karaokea!!!". Hetki oli täynnä rakkautta.

Sain vedettyä sumolla viimeinkin 160kg, minkä verran olen vetänyt myös perinteisellä. Tuntuu sumo sopivan omille välityksille paremmin, mitå nyt muutaman kerran kokeillut.

Ei oikein olisi jaksanut mennä salille tänään, mutta kun sinne sai raahauduttua niin hyvä vajaan tunnin selkä-ojentajajumppa kyllä oli ja hyvä fiilis jäi. :)

Ei oikein olisi jaksanut mennä salille tänään, mutta kun sinne sai raahauduttua niin hyvä vajaan tunnin selkä-ojentajajumppa kyllä oli ja hyvä fiilis jäi. :)

Jooh se on aika jännä että jos nyt ei oo ihan kuoleman väsyny niin ku vaan jaksaa sinne salille mennä niin siellä jaksaa aika hyvin tehäki.

Jalkatreeni meni tänään aika pirun hyvin, voimatasot oli kohillaan ja jalat on taas turtana ja huomenna paskana. Kasvuakin jaloissa havaittavissa!

Naisten fysiikassa kilpaillut nainen tänään salilla:

Hän: "kuulutko johonkin tiimiin?"
Minä: "en :) "
Hän: ihmetellen "onko sulla joku ruokaohjelma sitten?"
Minä: "eei, kun ihan oman pään mukkaan oon tehny vaan"
Hän: "okei, mun piti jo viimeks sanoo sulle, että oot saanu ihan todella hyvin lihaa, todella hyvä muutos :) "

kiittelin kovasti ja juteltiin vielä muutakin sitten :D jee :piis:

Kävelen meidän pieneen pukkariin (ei kaappeja) ja huone on täynnä pillifarkkuja ja mopokypäriä.Ajattelen että jaahas, vituiksi meni tämä rintatreeni, ei ole aikaa odottaa.Kävelen salille...... Ja meidän ainoa Penkki on vapaa !!. Hyvä nuoret !

Ekan kerran ikinä kokeilin human flagia ja 3 sekuntia pysyi vaakatasossa paikoillaan. Jalat koukussa vielä pidempään. No tuli vähän innostuttua ja tuli sitten tehtyä reilu tunti puolin ja toisin failureen, tuli melko levoton polte kylkiin. Saattaa olla että huomenna on pienet domsit. :)

Menin salille ja aattelin että noniin nähdään saisko ens kesään mennessä tehtyä... oho... pitää etsiä joku uus tavoite. :D

Salilla oli kaksi ulkomaalaista joilla oli ongelmia reiden ojennus & reiden koukistus laitteen kanssa joten päätin neuvoa heitä. Juteltiin siinä sitten muutakin ja kaverit olivat kuulemma virolaisia. Mukavia olivat, ja hyvä mieli tuli auttamisesta!

Salille tuli lämmittelemään n. 145 senttinen ukko. Se lämmitteli hyppelemällä ympäri salia ja pyörittelemällä käsiä. Tuli niin hobitit mieleen, että oli pidäteltävä naurua.

Mielialaa se kohensi kuitenkin.

Olin tekemässä hauiskääntöä taljassa kun yhtäkkiä katseeni nauliintui täydelliseen takapuoleen: eräs salin ihq hottis harjoitteli mave-tekniikkaansa pyllistellen suoraan minua kohti :kuola:
Helposti koko päivän järisyttävin hetki :)

Back
Ylös Bottom