Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Pitkästä aikaa ykkösiä penkissä. Muutamien viikkojen keohonpainotreenailu näköjään tuonut kivasti pitoa keskikroppaan ja yläselkään. Sai hierottua punnerrusasennon todella tukevaksi ja kas, 120 kg oli paperia. Oma salienkka on vuosien takaa 130 kg, mutta kun ottaa huomioon, että en ole nostanut 110kg enempää yli vuoteen, niin täytyy olla tyytyväinen.

PS. Ei liity saliin, vaan tähän foorumiin, mutta kyllä mua pikkaisen myös hymyilyttää, että tässä ketjussa on juuri ja juuri yli 60 sivua, kun taas http://www.pakkotoisto.com/treeni/41914-mika-potuttaa-salilla-kaynnissa-eniten/ -ketju huitelee kohta 450 sivussa! =) Ollaanko me pakkislaiset ehkä himpun verran perusnegatiivista sakkia? ;-)

Ilahduttavaa oli, että "pitkästä aikaa" pääsi penkkaamaan.

Yötreenailua harrastavana salilla ei paljon tarvitse sosialisoitua. Tänään kuitenkin, tavoistani poiketen, olin treenaamassa ihmisten aikaan ja melkoisesti ilahdutti se, että salilta löytyi erittäin motivoitunut ja motivoiva punttinuorukainen, jonka kanssa vaihdoin pari sanaa.

Aluksi ärsytti, koska sali oli aivan täynnä, mutta onneksi vaivauduin telinevoimistelupuolelle, joka olikin sitten aivan tyhjä. Sain sitten rimpuilla yksikseni. Ja kaiken huipuksi tämä tapaus Salikomedia-ketjusta:
Tein palomiespunnerruksia telinevoimistelupuolella, ja sarjan toiseksi viimeisen toiston taitekohdassa viereisessä salissa pamahtaa soimaan Bee Gees - Stayin' Alive. Jotenkin rupesi huvittamaan niin paljon, että suorittamisesta ei tullut pariin minuuttiin mitään. Ja kakkuhan kuorruttui kavalkadilla muita 70- ja 80-lukujen hittejä. Yritäppä siinä saada totista treeniä tehtyä.

Olin valmistautunut kyykkäämään 3x10 70 kilolla, mutta epähuomiossa lastasinkin tankoon ylimääräisen kymmenen kiloa. Ekan kolmen toiston jälkeen mietin, että kylläpä tuntuu raskaalta, mutta sittenpä huomasinkin, että tangossa on 80 kiloa ja teinkin 3x8, kun en jaksanut alkaa enää painojen kanssa alkaa venkslaamaan. Lopputreenikin meni yllättävän hyvin, vaikka dieetillä olen.

Se että pääsin sinne pitkästä aikaa!

joku mukava jäbä tuli juttelemaan (ja pyys varmistamaan, wtf :D ). ihan kivaa vaihtelua kun yleensä nuo ukot vaan tuijottaa eikä sano sanaakaan.

joku mukava jäbä tuli juttelemaan (ja pyys varmistamaan, wtf :D ). ihan kivaa vaihtelua kun yleensä nuo ukot vaan tuijottaa eikä sano sanaakaan.

Erehdyt juttelemaan yhdelle, niin kohta niitä juttukavereita onkin jo 30 eikä tule treenistä enää mitään etkä ikinä saa olla salilla ns. rauhassa. Trust me, I know :D

Ajattelin tänään mennä salille tekee ihan normaalin jalkapäivän. Päätin sitten koittaa kyykystä itselle " isoja " rautoja, kun ei ketään salilla ollut. Tuli viimeisellä sarjalla 100 kilolla 2 toistoa! :D
Ei ehkä teille ole isoja rautoja, mutta itse olen nyt noin 8 kuukautta kunnolla salilla käynyt ja painoakin on 65.9 kg, niin kyllä ilahduttaa uudet ennätykset. :-)

RHP-reeni kulki kuin juna, paras päätös ikinä oli kyl lopettaa tuo tangolla hinkkaaminen penkissä ja siirtyä punnertaan kässäreillä. Haukka reeneissä menty kans nyt sen 3viikkoa putkeen eteenpäin, joka reenillä vähän lissee ja niin se vaan perkele liikkuu. Harvoin tulee hymyiltyä salilla sarjan jälkeen, mut tännään tuli virnisteltyä ihan urakalla :D.

RHP-reeni kulki kuin juna, paras päätös ikinä oli kyl lopettaa tuo tangolla hinkkaaminen penkissä ja siirtyä punnertaan kässäreillä. Haukka reeneissä menty kans nyt sen 3viikkoa putkeen eteenpäin, joka reenillä vähän lissee ja niin se vaan perkele liikkuu. Harvoin tulee hymyiltyä salilla sarjan jälkeen, mut tännään tuli virnisteltyä ihan urakalla :D.

RHP on paras!! ja sixpäk. Vähä samat fiilikset on kyl itelläki, parin tunnin päästä lähen ite paukuttaa rintahauberii.

Polven alta vetona 2x200kg ilahdutti kivasti. 200kg maastaveto lähenee pikku hiljaa. 2 viikkoa sitten polven alta tuli tiukka 2x180kg. Jouluksi tavoite 200kg maasta ja 150kg kyykystä. Kyykystä tuli eilen jumissa olevilla takareiskoilla 3x130kg.

Back
Ylös Bottom