Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Häh? :hyvä: Oli varmaan vittuilua, mutta sieltä näät päivyristä miten menee mikäkin liike.

Tuli vain mieleen kun mainitsit joskus, että hauikset eivät voi olla isot tai kasvaa ellei hiilaa niitä hauiskäännön sarjapainoja tommosiin lukemiin ;)

Olen siinä käsityksessä, että suurimmalla osalla liikkuu mutkatangolla suuremmat malmit kuin suoralla, mulla on taas päinvastoin enkä tiedä miksi. Suoralla tangolla menee 60 kilolla suurempia heilumatta 8-12 toiston sarjoja, kun taas mutkatangolla saa puristaa tosissaan jollain 50 kilolla ettei mene heilumiseksi.

Hiukan päälle tunnin treenasin ja koko ajan sain yksinään treenailla. :o Ei ketään muita ollut niin oli mukava treenailla!

Tuli vain mieleen kun mainitsit joskus, että hauikset eivät voi olla isot tai kasvaa ellei hiilaa niitä hauiskäännön sarjapainoja tommosiin lukemiin ;)

Olen siinä käsityksessä, että suurimmalla osalla liikkuu mutkatangolla suuremmat malmit kuin suoralla, mulla on taas päinvastoin enkä tiedä miksi. Suoralla tangolla menee 60 kilolla suurempia heilumatta 8-12 toiston sarjoja, kun taas mutkatangolla saa puristaa tosissaan jollain 50 kilolla ettei mene heilumiseksi.

Juu, kyllä sitä romua pitää jonninverran olla että pala voi kasvaa. Tai itelle ainakin skulaa paremmin nuo isommat painot käsiliikkeissä kuin 5x15 tms :) Kovat sarjat sulla kun isolla tangolla 60 kilolla veivaat pitkää sarjaa. Ite pakko tehdä mutkalla kun tenniskyynärpää huutaa muuuten vasemmassa kädessä ja toi vähän helpottaa sitä.

Juu, kyllä sitä romua pitää jonninverran olla että pala voi kasvaa. Tai itelle ainakin skulaa paremmin nuo isommat painot käsiliikkeissä kuin 5x15 tms :) Kovat sarjat sulla kun isolla tangolla 60 kilolla veivaat pitkää sarjaa. Ite pakko tehdä mutkalla kun tenniskyynärpää huutaa muuuten vasemmassa kädessä ja toi vähän helpottaa sitä.

Joo itekkin teen yleensä pääliikkeet lyhkäsempää ja reeniä kohti asteittain pidempää, niinhän se kannattaa tehdä ellei sitten tee jotain pelkkää volyymihässäkkää. Ja onhan toi ihan jees, pitää tuosta nyt vaan koittaa maltillisesti saada nostettua painoja ilman että menisi kauheeksi rykimiseksi :D

Jällleen kerran helvetin hyvä trikooperse. Kaiken lisäks mimmin treenit näytti tuolle salille ominaisten pillunlevityslaitteissa istuvien norsujen treeneihin nähden ihan vitun hyvältä. Kyykkyä pohjasta jne.

Pirun hyvä treeni ja vanhempi herra sanoi kun tulin salille, että eikös nuoren miehen pitäisi olla aivan muualla perjantai-iltana. Herrasta itse pystyi päättelemään että on ollut nuorempana siellä jossain muualla.

Vaikka omassa yksinäisyydessä autotallisalissa teki raskaat kyykyt ja on perjantai 13:a, niin ei sattunut mitään! :D

Latsit kivasti pumpissa :rock: vaan kyllä sitä saiki selkää tänään jumppailla että sai kunnolliset tuntumat. Vielä kun onnistuis samoilla treeneillä trapseihin saamaan saman

Hiukan päälle tunnin treenasin ja koko ajan sain yksinään treenailla. :o Ei ketään muita ollut niin oli mukava treenailla!

Mulla oli sama juttu viimeksi kun olin salilla! Ketään ei ollut nostamassa rautaa, mutta eläkeläisukoilla oli joku ohjattu kuntopiiri siinä salin nurkassa.

Vaikka kyykky hieman takkuilee niin mave kulkee. Eilen tuli 2 x omapaino eli 160kg melko helposti vaikka alla oli jo 5 x 5 tiukat kyykky sarjat. Noin 5 ja puol kuukautta kesti päästä tähän siitä kun aloitin maven.

Rakas rouva koki vihdoin ja viimein pienen valaistumisen. Nykyinen omasta mielestäni höpö höpö "laiteohjelma" jonka puolivillainen pt aikoinaan suositteli joutaa ö-mappiin, tilalle tulee rehti ja reilu 2-jakoinen perusohjelma josta löytyy niin kyykyt kuin mavekin:puntti:. Sain nimittäin suostuteltua kokeilemaan liikkeitä, toki pienillä painoilla ja liikeratoihin painottuen :). Meinas reenin puolessavälissä ihan itse, että tähän asti on reenailtu ihan päin vittua ja että osaapa olla raskasta tää tekeminen :D.

Tää on melkein oman onnettoman saliurani suurin saavutus.

Mua ilahdutti nainen joka teki hienolla tekniikalla tempausta, valakyykkyä ja sitten kiinalaista punnerrusta perään. Eikä kyseessä ollu ees mikään kuulantyöntäjäpossu. Ihmeellistä tästä teki vielä se, että kyseessä on ns. fitnessali jossa muut leidit tekevät lähinnä niitä reiden loitontajia/lähentäjiä.

Hyvin sujunut selkätreeni. Mavessa lyötiin polvet täristen sarjaennätykset, kuten myös kp-kulmasoudussa. Alataljassa saatiin viisi toistoa enemmän kuin viimeksi, ylätaljassa taas kapean otteen käyttöönotto paransi tuntumaa latseissa noin miljoonakertaisesti. Ja huomenna penkkitreeni.

Tulokset nousee uskomatonta tahtia (epäilen että joku käy öisin piikittämässä isoja määriä kiellettyjä aineita minuun) ja venyttelystä on oikeasti ollut hyötyä. Eilen nimittäin onnistu ekaa kertaa ihan kunnon (selkä pyöreänä, muuten hyvä) pistoolikyykky kummallakin jalalla. Esim. vuos sitte haaveilin vielä ihan normaaliin syväkyykkyyn pääsemisestä. Tosin siinä onkin vielä parantamista; jo minuutti on pitkä aika siinä. Pistoolissa sen sijaan pystyn olemaan helposti vaikka kuinka kauan.

Back
Ylös Bottom