Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ilahdutti kun näin stereotypiasta poikkeavan "perus"pt:n. Kaverilla oli valmennettavana nuori nainen, joka ei jaksanut tehdä yhtään leuanvetoa. Yleensähän tässä vaiheessa mennään hinkkaamaan ylätaljaa päin helvettiä, mutta eikä mitä. PT pisti naisen tekemään negatiivisia leuanvetoja :eek: Noinhan sen siis pitäisi mennä aina, mutta yleensä näkee toisin. Muutenkin opasti todella hyvin ja hyviä liikkeitä mitä nyt satuin vahingossa huomaamaan.

Summa summarum: ilahdutti kun näki asiansa osaavan pt:n :)

Jälleen kerran tuli pidettyä kesä taukoa salilta, ja tänään oli syyskauden toka treeni jossa tein PR:n alataljassa, 5x100kg, aiempi enkka oli muistaakseni 6x85kg :D Ehkä ei täysin puhdas tekniikka ollut mutta selkälihakset kiittää kyllä onnistuneesta treenistä.

Ilahdutti se että joku muukin kuin minä uskalsi mennä sanomaan jollekkin itseään täynnä olevalle idiootille painojen tankoihin/yms. jättämisestä

Etukyykyn sarjapainojen nousu, tänäänkin sai treeneissä lisätä painoa, vaikka takana on valvottu yö. Sarjat alkaa viimein tuntua etuolkapäiden sijaan etureisissä.

Ilahdutti nähdä liike jota en ole ennen nähnyt tehtävän, eli yhdellä jalalla tehtävä raaka rinnalleveto!! Ei olis musta samaan, vaikka painoa ei tainnut olla kuin 40kg.

Ilahdutti nähdä liike jota en ole ennen nähnyt tehtävän, eli yhdellä jalalla tehtävä raaka rinnalleveto!! Ei olis musta samaan, vaikka painoa ei tainnut olla kuin 40kg.

Miten mulle tuli tästä heti mieleen ne crossfit fail -pätkät youtubessa? :D Ei siinä, en oo ikinä ajatellutkaan, että noinkin vois tehdä. Itse en kyllä tekisi.

Kesän jälkeen näin tutun salilla ja hänen kommentti " poljet kuin tulpatonta mopoa" penkkiä tehdessäni.
Kiva et joskus kulkee treeni:)

Miten mulle tuli tästä heti mieleen ne crossfit fail -pätkät youtubessa? :D Ei siinä, en oo ikinä ajatellutkaan, että noinkin vois tehdä. Itse en kyllä tekisi.
Joo ei ole tullut kyllä mullekaan mieleen tehdä noin. Varmaan toi ottaa keskivartaloon aika hyvin kun täytyy pitää tasapainoa yllä.

Eilen tiistaina eräällä turkulaisella salilla hoikka tyttönen (noh nuori nainen sitten) joka teki 50kg:llä syvää, puhdasta ja rauhallista kyykkyä. Sarjat tais olla 5x8 tai jotain ja laskuvaihe tosiaan sen 2-3 sek ja ylösnousu myös. Ja jokaikinen toisto aivan pohjasta. :)

Äsken salilla oli nainen mikä tanssi sarjatauoillaan laput korvilla :D
Oikeasti todella nätin näköistä kun nainen osaa liikkua. Jos luet tämän, niin anteeksi kun tuijotin pitkään :nolo:

Sain ilmeisesti kyykyn tekniikassa jotain kuntoon, kun maksimi nousi yhtäkkiä 15 kilolla. Ja sekin nousi 5 kertaa, niin ehkä varaa olisi vielä ollut.

Kokeilin ekaa kertaa saisko 100 kg rinnallevedossa raakana. Menihän se ja treenikamun mukaan vierestä näytti todella kevyeltä. Ehkä tulevaisuudessa jatkoa luvassa :)

Se, että tuntemattomat viitsivät keskeyttää reeninsä siksi aikaa, että tulevat varmistelemaan penkkiä. Varmistajaa tosin varmaan vaan hymyilyttää se tangossa oleva painomäärä, mutta heidän ansiostaan niitä painoja uskaltaa sitten joskus lisätäkin :)

Käsien kova pumppi. Insert The Austrian Oak quote here.

Back
Ylös Bottom