Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Lihava kundi kyykkäsi häpeilemättä pienillä painoilla ja muutenkin treenasi ihan päättäväisen oloisesti.

Mä oon ylpee että se oli siellä, eikä vetämässä edelleen himassa kebabia. Hyvä hyvä! Ja tämä ei ole mitään sarkasmia.

Puhutkohan musta. :) Niin huono kunto, että kyykkään pari sarjaa 40kg, niin hiki vaan virtaa ja hengästyttää.

Itseä ilahdutti viimeksi huomata, että en ole enää se, joka käyttää niitä pienimpiä painoja kaikkialla.

Puhutkohan musta. :) Niin huono kunto, että kyykkään pari sarjaa 40kg, niin hiki vaan virtaa ja hengästyttää.

Itseä ilahdutti viimeksi huomata, että en ole enää se, joka käyttää niitä pienimpiä painoja kaikkialla.

Tästä on pakko painaa Like napukkaa. Paina vaan treeniä ja tee omaa juttua rohkeasti, niin hyvä seuraa. Hiki jos virtaa ja hengästyttää, niin teet oikeita asioita.

Kokeilin varsinaisen treenin jälkeen (pikku huudatuksen motivoimana) dippiä omalla painolla. Toistoja tuli 40, mistä olen melko ilahtunut. Pitänee joku kerta kokeilla dippailua fressinä, jos saisi tulokseen sellaiset 10 toistoa lisää :)

Tänään ilahdutti uusi penkki enkka eli 120 kiloa. Maastavedossa koetin 177,5 kiloa vetäistä, mutta ei noussu kuin reilut 10 senttiä, mutta silti hyvä että edes joku liike kehittyy. Kyykyssä en edes viitsinyt kokeilla enkkaa. Vedellään nyt penkkiin keskittyen syyskuun loppuun, jos sen 30 toistoa saisi sitten 85 kilolla. Vielä pitäisi saada penan maksimiin jotain 10 kiloa lisää, että olisi jotain toivoa vedon voitosta.

tänää ilahutti salilla neitonen joka tuli eteeni pyllistelemään kahvakuulan kanssa :hyper: vielä kun housut oli läpikuultavat ni koittappa siinä keskittyä omaa settiä tekemään :hyvä:

Toissa päivänä sama homma, häiritseehän se hieman keskittymistä.
Tänään ilahdutti hyvin sujunut jalkatreeni.
Alkaa koko-ajan mennä enemmän ja enemmän kipukynnyksen yli ja sen huomaa kyllä sitten välittömästi painoissa ja sen mukana tuomaan kipuna.. Hyvänä sellaisena..

Eilen hieman nopeampi selkä-/ojentajatreeni. Ojentajille tuli heitettyä lisäpainodippiä kolme sarjaa, kolme kierrosta ranskalaista punnerrusta maaten ja seisten superina sekä loppuun pudotussarja pushdownia. En kyllä muista milloin olisivat ojentajat olleet näin puuta seuraavana päivänä.:hyvä:

Pitkän tauon jälkeen alotin taas kunnon reenimeiningit tällä viikolla ja pakko sanua, että maanantain ja tän päivän jalkarunttaukset suju aivan uskomattoman hyvin. :) My ass is on fire. :hyper: Näitä lissää!

Kiva kommentti salinpieninmies :).

Miksei kenelle vain, mutta varsinkin tuollaisille (ja minunlaisille aloitteleville tikkujaloille) olisi myös kiva jos ystävällisesti vaikka vain nyökkäämällä moikattaisiin, niin tuntisi itsensä tervetulleelksi ja hyväksytyksi, vaikkei pattia vielä yhtään olekaan. Itsetuntoni on kohdallaan muutenkin, mutta kun aloittaa uuden harrastuksen, ei haittaa tuollaiset pienet kivat eleet lainkaan. Voi sitä kuitenkin olla alussa vähän orpo olo kaikkien kokeneiden ja massiivisten kaappien seassa.

Itse asiassa joo moikkasin kaveria ja juttelinkin muutaman lauseen, jota en yleensä salilla tee kenenkään kanssa. Ja just sen takia että sai sellaisen hyväksytymmän fiiliksen kavero, jos vaan mun ystävällisyys siihen mitenkään auttoi :-)

Reilun viikon tauon jälkeen takas rautojen äärelle, kokeilin penkissä maksimia(110kg), mutta ei menny. No ei siinä mitään, harmitti, mutta latasin sitte 100kg tankoon ja sain 5 toistoa. Hieman siinä yllätyin ja ihmettelin suoritusta.

Kavensin viikko sitten penassa otteen siihen viralliseen 81cm (ennen ollu about 90cm) ku alko kevyt viikko. Yllätys oli suuri kun se ottaa rintaan jopa enemmän kapeemmalla otteella. Muutenki menee puhti sopivasti ojentajista ja rinnasta saman verran sarjan loppua kohden. Tänään meni jo sarja ennätyskin samantien ekassa kovemmassa reenissä. :P

edit: ja pena tosiaan junnannu jo kuukauksia ennen tota otteen kaventamista.

Viime viikko oli jaloille kevyt ja nyt kulkee, etukyykky pohjasta tänään 2x1x95 ja tuntui hyvältä. Kyl täält viel noustaan! :dance:

Tämä oli eilen ja olin vasta polkemassa salille tekemään jalkatreeniä, mutta kuitenkin. Vähän ennen salia on semmonen 60-80m pitkä jyrkkä ylämäki. Tulevaan treeniin hyvin motivoituneena innostuin sitten polkemaan tähän mäkeen niin kovaa kuin suinkaan jaksan sillä tuloksella, että juuri ennen mäen lakea napsahti toinen poljin katki :D Pyörä ollu mulla jo pari vuotta eikä edes varottanu mitenkään, naks vaan kävi. Noh, tästähän sain muikeasti lisä motivaatiota kovaan jalkatreeniin. :)

Salilla soi Radio Rock ja eilen soi City, rukouksiini on vastattu :D lisäilin tänään Hackkiin rautaa, kun tekniikka alkaa olla kunnossa (kiitos avuliaiden herrasmiesten ja heidän neuvojen) ja muutenkin pirun hyvä draivi ollu päällä, ei voi ku naattia

Back
Ylös Bottom