Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Viikko mökillä. Treeninä leuanvetoa keinussa, dippejä laiturin tikkailla ja askelkyykkyä, pystypunnerrusta ym isoilla kivillä.
Kunnon beach workiä.

Ilahdutti todellakin tänään tuttu nainen liikuntakeskuksella, jota en ollut moneen kuukauteen siellä nähnyt. Kehitystä on kropassani aivan ilmeisesti silmin nähden tapahtunut, ja kohtaaminen kuntopyörällä verrytellessäni jää taatusti mieleen: -Wau, sää näytät upeelta, voi vitsi!! *syvä hiljaisuus ja hilautuminen lähemmäksi* - Saako sun lihaksia koskettaa? :hyvä:

Taas kohosi motivatsuuni sata pykälää!

Loma alko ja treenissä oli virtaa hullunlailla. Tuli käytyä ensimmäistä kertaa fressi sykkeellä treenaamassa ja kylläpä kulki penkki hyvin kun on pitkään joutunut tekemään huonolla technogymin penkillä.

Se kun treenipainot nousi viidettä viikkoo putkeen. Tiukkaa tekee, mut nousi kuitenkin. Okei aloitin sillon alussa ehkä liika kevyesti, mut samapa tuo, ainakin itsellä tyytyväinen olo :D

Pitkästä aikaa tapahtui pieni edistyminen penkin sarjapainoissa, takana olkapäävaivaa ja pitkä edistyksetön kausi. Kyllä se tästä :)

Ei ollut tänään, mutta lauantaina ilahdutti muiden ja vähän omatkin onnistumiset salilla. Oma emäntä veti maasta sumona ensin 3x120kg ja siihen perään vielä 2x130kg kehonpainon ollessa vähän vajaa 60kg. Itse koitin oikeastaan ekaa kertaa sumona vetää ja onnistuin saamaan 3x160kg. Ihan kohtalaisen positiivinen yllätys.

Penkki kulkenut viime aikoina erittäin hyvin. Olen jonkinmoista simppeliä 3x4 -> 6x6 -settiä vetänyt nyt läpi ja loppu lähestyy. Aamupaino oli tänään 91,6kg ja 6x4x89,5kg meni aika köykäiseen läpi 1½ min sarjatauoilla. Pitää seuraavilla reeneillä tuupata vielä 6x5 ja 6x6 ja sitten voisi vaikka koetella maksimit. Puolen vuoden takaisen 105 kg ykkösen luulisi nyt olevan paperia ainakin.

Voihan se tietty ollakin, mutta tammikuussa kun sen 105 nostin olin tehnyt alle juuri 2x6x90kg ja silloin ainakin tuo 90kg tuntui paljon raskaammalta raudalta kuin nykyään. Kuten sanoin niin nuo sarjat olivat aika kevyehkön oloisia. Heittäisin mutulla, että ysikympillä nyt kympin pystyisi vääntämään ainakin ekalla sarjalla. Mutta kokeilemallahan sen näkee, ei sitä kannata laskemaan käydä. Kuhan saan tuon ohjelman loppuun parin reenikerran jälkeen niin pitää koettaa se ykkönen ja alkaa vaikka taas 2x6 -ohjelmaa vääntämään. Viimeksi jäin siinä muistaakseni 95 kiloon.

Treenin jälkeen pukkarin peilistä katsoessa oli miinuskaloreista johtuvan nesteiden putoamisen tuoman kireyden ja treenaamisen tuloksena syntyneen pumpin yhdistelmän aikaansaama itsepetos komeampi kuin koskaan.

Tuli tosi hyvä fiilis tänään salilla kun treeni kulki todella hyvin. 1-jakoista teen tällä hetkellä ja raskaissa perusliikkeissä (kyykky,mave & penkki) tuli kaikissa uudet ennätykset sarjapainoihin ja kulki hyvin! Jopa penkissä sai laittaa enemmän limppua kuin aikaisemmin vaikka siinä on sarjapainot/toistomäärät junnannut samoissa lukemissa monta viikkoa. Näin hyvin kulkevan treenin jälkeen saa kyllä hyvin virtaa ja motivaatiota taas työntää ensi treenissä entistä kovempaa!

Ihan helvetin hyvä fiilis! Just tulin yöreeniltäni himaan.

Intin jälkeen tuli haettua salikortti viimeviikon perjantaina fitness24seveniin, nyt tuli sunnuntaina ekaa kertaa käytyä puntilla ja nyt tänään yöllä. Treeni kulkee ja tää fiilis mitä saan tästä touhusta irti on ihan sairaan hyvä. Ennen inttiä se salille meno oli sellasta raahautumista ja ei oikeen ollut fiilistä mennä sinne. PV on kyllä herätti mussa jonkinlaisen liikuntakipinän, eli se maailman suurin kuntokoulu ei olekkaan täysin paskapuhetta :P

Tällä hetkellä käytössä Arnoldin G6 ja tällä menään nyt väh. kuukausi eteenpäin, ennen kuin harkitaan siirtymistä johonkin muuhun. Tavotteena olisi tohon vuoden vaihteeseen saada 4kg lihaa lisää, niin menisi maaginen 70kg paino rikki. Ikinä en ole painanut yhtä paljon kuin nyt ja ikinä en ole kyllä ollut fyysisesti näin hyvässä kunnossa. Peilikuvakin näyttää tällä hetkellä ihan kivalta, mutta kärsivällisyydellä ja kovalla työllä vaan nyt eteenpäin!

Tulipas hirveän iloinen viesti, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen.

PS. Lightweight!

Olin eilen vetämässä juosten aerobisen lenkin pitkästä aikaa. Vitutti, sattui ja tuntui joka minuutti että olen väärässä paikassa. Joukko kynäniskoja tuli vielä vastaan jotka virnuilivat kun meitsi oli vinossa, kenossa ja pääkin oli vielä ihan punainen kun olisi vetänyt kahden viikon rännin. Saatanan vinkuheinät.

Äsken kävin vetään paskalle haisevassa neukkusalissa sikaniskatreenin karjuen, kiroillen ja huutaen. Olin taas oma itseni ja onnellinen siitä että lajivalintani on kuitenkin mennyt ihan nappiin. Heitin lopuksi vielä painot seinään ja pieraisin kuuluvasti.

Juokseminen on homojen hommaa..

Back
Ylös Bottom