Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

te kellä nousee ne tulokset keskiketterä vkl jälkeen ;) Saattaa johtua niinkin pienestä asiasta kuin nesteiden kertymisestä.. Temmotte jurripäissänne hirmumäärät hiilareita+energiaa sit tankkaatte parhaimmillaan vielä sunnuntaina kunnon suolaset roskaruuat naamariin.. Nestemäärä saattaa olla monta kiloa korkeammalla kuin perjantaina, itellä sillon kun vielä veteli 2 ja 3 pv settejä painoa saatto tulla vkl aikana 4-6kg ja rauta tuntu kevyeltä.

Mä oon käsittäny, että alkoholi just kuivais kroppaa. Älkää ampuko, jos olen väärässä.

Mä oon käsittäny, että alkoholi just kuivais kroppaa. Älkää ampuko, jos olen väärässä.

Ja oikein olet käsittänyt.. Ne on ne sivutuotteet jotka keräävät siihen roppaan nestettä.. kannattaa huviksee joskus testata miten paino käyttäytyy vkl rännittelyn aikana.

1.viimeinen diettipäivä.:)
2.aamureeninä olkapäät, säikeitten seurailu peilistä.
3.illalla kädet
4.huomenna inbody ja kuvaukset, ja sen jälkeen pääsee SYÖMÄÄN!

Työtoveri, joka tuli järkiinsä ja päätti vuosien jumppailun jälkeen aloittaa salihommat. Niin sitä pitää! Taas yksi käännytetty tukkimiehen kirjanpitoon :)

Tässä kun on kolmen viikon sairausloman jälkeen palaillut salille, niin siellä on nykyään aamuisin minun lisäksi korkeintaan kaksi miestä ja sitten reilut kymmenen 17-25v naista. Öhöm. Tämä hämmentää minua. Miten ne tytöt nyt tolleen on alkaneet reenaamaan? Minä hyväksyn tämän.

Eveliina Tistelgren... :kuola: Oon oikeesti ihan sanaton. Salilla missä normaalisti käy +50v mummoja, niin kyllä se oli aikamoinen shokki. Veri virtasi.... ei tosin lihaksissa
2790387-IF-you-know-what-i-mean.webp

Eilen jo ilahdutti loistavasti meneva ja sujuva rinta-ojentajatreeni. Aluksi vähän tökki, mutta vikalla puolella tunnilla tuli järkyttävä energiapiikki :D Tekniikka tuntui hyvältä ja rauta liikkui mukavasti.

1. Painonnostajatytöt, nam! Kyykätkää sitä persettä <3
2. Huomasin, mitä tarkoitetaan sanoilla "skin tearing pump".
Venyttelyn jälkeen käsi oli ihan punanen ja turvoksissa ja
tuntu ku iho olis revenny. Terveellistä tai ei, tuntu höpöltä.

1) Näin taas useat vakinaamat motivoituneita häärimässä painojen kimpussa.
2) Pari rempseetä naista naureskeli vapautuneesti ja tuli rento olo itellekin.
3) Pari hyvää biisiä sattu tuleen radiosta ja nosti tunnelmaa.
4) Uusia kauniita kasvoja salilla
5) Vanhoja kauniita kasvoja salilla
6) Minttusuklaa oli odotetun hyvää heti treenin jälkeen
7) Ojentajat paukutteli enkkoja joka liikkeessä :)

Pualen vuoden pakkolevon ja kuukauden tekosyiden keksimisen jälkeen löysin itteni salilta kyykkäämästä. Polveen eikä olkapäähän sattunut yhtään, ainoastaan itsetunto sai kolauksen kun joutui tekemään tyttöpainoilla.

5) Vanhoja kauniita kasvoja salilla

Mäkin näin pitkästä aikaa yhen tutun salilla. Hän oli käyny tossa maailmanmestaruutta voittamassa voimanostossa. Lisäks ilahdutti ja ilahduttaa uuden treeniohjelman aloittaminen. Ensinnäkin siks, et nyt tiheämmällä frekvenssillä jos sais tulokset taas nousuun ni ois kivaa. Toiseks sen takia, että ohjelma on maailman yksinkertaisin eli stronglifts 5x5. Kolmanneks ton yksinkertaisuuden vuoks treenit ei kestä kauaa (tänään meni 35min), joten jään oikeesti treenin jälkeen tekemään lihashuoltoa. Pidempien treenien jälkeen sitä ei tuu tehtyä tai sitte suunnilleen juon palkkarin puolessa minuutissa venyttelymatoilla ja kutsun sitä venyttelyks. Toisaalta se tossa ohjelmassa tavallaan harmittaa, et en todellakaan malta käydä salilla vaan joka toinen päivä, joten käyn ihan varmasti useemminkin salilla tekemässä sitten jotain pohkeita tai puristusvoimaa. Mutta noissa ylimääräistreeneissä on myös se hyvä puoli, et sen kuuden pohjesarjan jälkeen jään aivan varmasti taas venyttelemään sun muuta, koska en osaa lähteä salilta alle tunnissa.

Se että tossa lähikaupassa töissä oleva erittäin viehättävä nuori nainen oli ilmestynyt meikän vakisalille treenaan.

Silmänruokaa kun ei koskaan ole tarpeeksi ;)

Lonkan/alaselän asento-ongelmaan korjausta -> kyykky kulki ilman kitinöitä ja reenit sai vetää täysillä. Sjmv:n kohdalla takareiden jumi hellitti ja paska olo iski päällensä, silti purjonmaku suussa vielä reidenkoukistusta 4sarjaa ja päälle viel pohkeita. Tuntui pitkästä aikaa melko helvetin pitkälle matkalle tuo vajaa kilometri tallustaa kotia, mut ny on taas hyvä fiilis ja huomenna ei kävellä, ainakaan portaita.

Se, kun huomaa omistavansa isommat pohkeet ku joillaki salin jätkistä vaikka ei tuukkaan nykyään ees reenattua niitä erikseen. :D

Se, kun huomaa omistavansa isommat pohkeet ku joillaki salin jätkistä vaikka ei tuukkaan nykyään ees reenattua niitä erikseen. :D

Itsellänihän on varmasti pienemmät pohkeet kuin suurella osalla salin naisista. Ei ole aikomustakaan treenata niitä erikseen, kyykkytulos kun ei ole pohkeen ympäryksestä kiinni. Ja se kyykkyhän nimittäin kulkee.

Back
Ylös Bottom